NYX Yogurt Kalem Far

Ekim 17, 2016 60 Comments A+ a-

Merhaba...

Bu yazımda, NYX markasının kalem farlarından 611 numaralı yogurt rengini anlatacağım.

http://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

NYX'in yogurt isimli kalem farı, benim en sevdiğim tonlarda, bakır-kahve bir renk... Bu renkleri hem gündüz hem gece makyajlarımda kullanmayı çok seviyorum. Elinizde böyle bir ton farınız varsa, hızlı makyaj yapmanız gereken zamanlar için güzel bir kurtarıcınız da var, demektir. Hem sür çık makyajlarda hem de kahverenginin diğer tonlarıyla kombinlenerek bence harika iş çıkartıyorlar.

NYX'in yogurt isimli kalem farını, bu kış Boyner'den satın almış ve evde çekmecede unutmuştum. Sevgili arkadaşım L'Arc-en-ciel blog Başak, bu farı yazınca hatırladım (yazısı burada) ve kullanmaya başladım. Başak yazısında yogurtun hiç kalıcı olmadığını yazmıştı ve hemen o gün bendeki etkisini denemeye karar verdim.

Rengini çok sevdiğim bu kalem far, daha uygularken bende parça parça duruyor. O parçalanmış görüntüyü düzeltmeye çalışırsam da, garip bir şekilde daha çok parçalanıp göz kapağımda bir yerden bir yere transfer oluyor. Parmaklarımla, fırçayla ve direk kalemi gözüme uygulayarak defalarca denememe rağmen, bir türlü homojen bir görüntü elde edemedim. Bir şekilde idare eder bir makyaj elde ettiğimde de, ne yazık ki çok kısa sürede göz kapağımdan uçup gitti. Göz kapağımın bir kısmında far var, bir kısmında yok şekilde eve döndüğüm çok oldu. Ben hiç bir farı bazsız kullanmıyorum, yogurtu da hep, performansına her zaman kefil olacağım Mac far bazımla kullandım (yazısı burada). Buna rağmen, anlattıklarımı yaşadım ve ne yazık ki, bu güzel rengi gönlümce kullanamadım. 

http://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

NYX yogurt, kremsi yapıda, oldukça yumuşak bir far... Kalem asansörlü olduğu için kalemtraşla açmaya gerek kalmıyor. Şeffaf kapağı pek güven vermese de, makyaj çantamda bir sorun yaratmadı ancak direk çantamın içine atmaya çekiniyorum doğrusu. 5 gr'lık bu ürün, NYX'in jumbo eye pencil denilen serisine ait... Keşke, bende en azından kalıcı olsaydı ya da en azından kalıcı olmasa bile parça parça bir hal almasaydı diye düşündüğüm, çok sevdiğim ama ne yazık ki hiç kullanamadığım bir far... Sanırım bu serinin tüm renklerinin yapısı böyle değil, milk renginden çok memnun olanlar var. Yine de, bu seriden cesaret edip tekrar far alamam diye düşünüyorum.

NYX ürünlerine, markanın kendi mağazasından, Boynerlerden ulaşabilirsiniz. Online satış sitelerini de açtılar.

Sevgilerimle...

60 yorum:

  1. Milk de kalıcı değil; en azından bende değil. Ama Ypgurt'a göre nispeten daha iyi. Yani üstüne toz far uygulayınca bir miktar daha fazla duruyor. Ama renklerine bayılsam da Jumbo Eye Pencillar ile anlaşamıyorum... ki ben de Urban Decay far bazı ile denedim, tutamayacağı far yok bana göre, darbeyi NYX'ten yedi :))) Neyse artık, göz zevki açısından saklayıp bakıyoruz kendisine. Öptüm çok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalıcılığından da geçtim, parça parça duruyor bende :-/ Milki baz olarak kullananlar var, acaba dedim renkler arasında yapı farkı mı var? Fakat sende durmadıysa, bende hiç durmaz Başak'cım. Aynen saklayıp bakıyoruz :) Öpüyorum ben de <3

      Sil
  2. rengi çok tatlı :) ama kremsi yapısı pek hoş olmuyoe.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengi çok güzel evet ama yapısıyla ben de anlaşamadım.

      Sil
  3. Golden Rose almıştım bende bu tonlarda ama NYX ürünlerinide çok severim deneyeceğim teşekkürler canımm :)

    YanıtlaSil
  4. Hemen gidip alıyorum! :D :D
    Renk çok güzelmiş, tam sür çık; keşke formülasyonu değiştirseler. Gosh'un kalem farları çok güzeldi mesela, kaldırdılar. İyi olanlar hep kaybediyor demiştik di mi? =(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaah sen de mi Zeynep :))
      Gosh'un kalem farları süperdi cidden, neden hep iyi ürünler kaldırılıyor bilmiyorum ki?!! :( Bunun rengi şahane de, dışı seni, içi beni yakan cinsten :D Öpüldün <3

      Sil
  5. Blana'mm kalem farları çok seviyorum gördüğümde yanılıp alabilirdim, kalıcı olmamaları kötüyken elinde parçalanan ürünler insanı daha çok üzüyor :( Muhteşem bir inceleme yazısı olmuş yine bitanem, çok öpüyorum <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mary'im kalem farları ben de çok pratik buluyorum. Hızlı olmam gerektiğinde çok kurtarıcılar. Bu farın da rengi çok güzel ve kullanamadığım için çok üzülüyorum. Ben de kocaman öpüyorum <3 <3

      Sil
  6. Bende de milk ve bu renk var tam deneyemedim inşallah birkaç gün kullanıp yazacağım ama özellikle milk rengi çok övüldü onu daha çok merak ediyorum 😊😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem Hanımcım, acaba sizde nasıl olacak çok merak ediyorum. Umarım sizde kalıcı olur. Yazınızı merakla bekleyeceğim :)

      Sil
  7. Yogurt rengi far deyince merak ettim ama rengi çok tatliymis.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deryacığım, NYX bu renge yogurt demiş, artık onların yoğurdu nasılsa :) Rengi gerçekten çok güzel...

      Sil
  8. Milkin kalıcılığından ben memnunum, bunun rengi de gerçekten çok güzelmiş parça parça durmasaymış keşke :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu rengin yapısı bende hiç olmadı Yeliz'cim, bir hevesle almıştım.

      Sil
  9. Aaa ikinizin yorumunu da okuyunca far bazı gibi kullanırım diyerek aldığım Milk kaleme üzüldüm şimdi.

    YanıtlaSil
  10. Aaa ikinizin yorumunu da okuyunca far bazı gibi kullanırım diyerek aldığım Milk kaleme üzüldüm şimdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Milkten memnun olanlar da var Filiz Hanımcım, inşallah sizde kalıcı olur. <3 <3

      Sil
  11. Bu rengi çok seviyorum, yoğurt rengimi deniyormuş bilmiyordum :) Kalıcı olmamaları kötü, markaya yakışmamış bu seri, ilginç..Ellerine emeğine sağlık canım arkadaşım benim <3 <3 :**

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu renk benim de favorim Goncam, NYX yogurt demiş adına, belki onların yoğurt kahvelidir :))) Bende hiç kalıcı olmadığı gibi, homojen de durmadı canım benim, ama milk rengini seven de çok. Belki kişiden kişiye değişiyordur. Çok teşekkür ederim canım arkadaşım benim <3 <3

      Sil
  12. riske atıp almayı düşünmüyorum yazını okuduktan sonra, iyi ki yazmışsın aynı rengi başka markalarda da bulabiliriz bence :D

    YanıtlaSil
  13. Parça parça durması fena ben hangi marka olsa tedirgin oluyorum zaten eskisi gibi de makyaj çok yapmıyorum ama kalemsiz rujsuz çıkmam bir yere:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalemsiz rujsuz ben de çıkmıyorum Hatice Hanımcım, bir de göz alışkanlığı var ya, o fena :D

      Sil
  14. Milk aldım ama henüz kullanmadım Blanam, umarım yogurt gibi üzmez o da.. Çok aramıştım yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gökçem, milkten memnun olan çok, çok övülüyor. Bakalım sende nasıl olacak, üzmez inşallah ya :-/

      Sil
  15. Bu sıra bende de bir sedef tonları hastalığı tuttu Blanacım. Sizlerden sonra özen verdiğim makyajıma daha da özen vermeye başladım. Bunun da rengi işte beğendiğim ton ve sedefli. Yüreğine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tonlara bende bayılıyorum Nilgün Hanımcım. :) Nasıl güzel ve kullanışlılar, değil mi?! :) Çok teşekkür ediyorum, öpüyorum <3 <3

      Sil
    2. Başak de bu anlamda iyi bir örnek bize.

      Sil
  16. çok güzel bir rengi var ama kalıcılığında sorun olması kötüymüş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengini o kadar seviyorum ki... Keşke yapısı da bana uysaydı.

      Sil
  17. en üzüldüğüm şey işte bu
    bayılarak rengine alıyoruz sonrası hüsran
    bilgi için teşekkürler
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sormayın, öyle hevesle, seve seve aldım ki...
      Ben teşekkür ederim. Sevgilerimle...

      Sil
  18. Bende de var siyah rengi iyice merak ettim acaba serinin hepsi mi böyle, ellerine saglik canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zey, milk rengini seven çok... Belki renkten renge yapı farkı vardır. Sendeki nasıl olacak, ben de merak ettim şimdi. Çok teşekkür ederim canım benim :)

      Sil
  19. Yoğurt deyince koştum geldim "yiyecek bir şey var" diye :P ehehe.. :)
    Şaka bir yana kalem far bir dönem çok severek kullanırdım. Şimdiki halimi biliyorsun ;)
    Senin kullanamamana üzüldüm :(
    Öpücük...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoğurt yapmak kim, ben kim Dağınık'ım :))
      Jr az daha büyüsün, ben süsleyeceğim seni :D
      Hiç kullanamadım canım ya, kabus gibi oldu resmen. Öpüyorummmmm <3 <3

      Sil
  20. Ben milkden çok memnunum çok yedirmediğim sürece rengi çok başarılı gösteriyor.Ama bu ürün için birşey diyemeyeceğim.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Milkten memnun olan çok kişi duydum Ledushca, belki renkler arası yapı değişiyordur bilemiyorum. Benim göz kapaklarımda kalıcı ve homojen olmamış da olabilir. Sevgilerimle...

      Sil
  21. Yoğurt ne ilginç geldi bana bir bilsen ... sayende neler de öğrendim ben ...
    Teşekkürler canım benim ..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üstelik rengi de hiç yoğurta benzemiyor değil mi, Didemikam :D
      Ben teşekkür ederim, öpüyorum <3

      Sil
  22. İnstagramda gördüğümde rengine bayıldım Blanammm <3 ama şimdi yorumunu okuduğumda anladım ki memnun kalmamışsın. Parça parça durması ve kalıcı olmaması kötüymüş. :( Bende kalem farı sevdiğim için yanılıp renginin güzelliğinden alabilirdim. Şimdi seriden uzak duracağım sanırım. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlknurcuğum, rengini o kadar beğenerek aldım ki... Keşke parça parça durmasaydı, kalıcı olmamasına bile razı olabilirdim. Ben de bu seriye artık cesaret edemem canım benim.

      Sil
  23. Blana'm rengi o kadar güzel ki kalpler feda diyeceğim ama niden öyle yapmış ki 😔 Yapısının böyle olmasına üzüldüm, far bazı bilem kurataramadıysa sınıfta kalmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende yazdığım bazla bile olmadı Gözdem ki, o baz her şeyi tutar derim hep. :-/ Halbuki rengi ne güzel, değil mi yaa...

      Sil
  24. Süt ve yoğurt, ne kadar ilginç isimleri var. Ama yoğurt rengi çok güzelmiş Blanamm yinede anladığım kadarıyla içi seni yakar dışı beni gibi yani =).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renk isimleri cidden değişik Zehram :) Aynen dediğin gibi canım benim, dışı seni içi beni yakar durumu oldu. :)

      Sil
  25. Süt ve yoğurt, ne kadar ilginç isimleri var. Ama yoğurt rengi çok güzelmiş Blanamm yinede anladığım kadarıyla içi seni yakar dışı beni gibi yani =).

    YanıtlaSil
  26. Homojen görüntü yoksa cık cık cık, olmamış şimdi ama isim çok enteresan yogurt oluşundan mi acep 😂😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Homojen olmadı Kore Fenomeni, hayal kırıklığına uğradım vallahi. Biz Sephora'dakini alacaktık o gün :-/

      Sil
  27. ayyyyy yoğurtlu kalem de mi yapmışlaaar :)

    YanıtlaSil
  28. Renk güzelmiş ama kullanışsız olması sebebi ile hiç şans vermem sanırım .Güzel bir yazı olmuş canım,eline sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renk kadar yapısı da olsaydı keşke Yasemin Hanımcım. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  29. aslında rengi çok güzelmiş, keşke dediğin gibi kalıcı olsaymış ve parçalı olmasaymış.. eline sağlık canım benim, markanın çoğu ürününü merak ediyorum, sayenizde fikrim oluyor =) sevgiler canım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengi şahane Evrim ama olmadı bende hiç... Çok teşekkür ederim, markanın merak ettiğim benim de çok ürünü var :) Öpüyorum canım :)

      Sil
  30. Ausem, ben sana bu kalemi bir göndereyim, dene bir, bakalım sende nasıl olacak. Ben iki kez denedim, kenarda duruyor vallahi, ucunu traşlarız. Belki sana olur, diğer renklerine de ona göre bakarsın. Çünkü dediğin gibi çok pratik ambalaj olarak da ve renkleri çok güzel.... Teşekkür ederim kuzum, öpüyorum <3 <3

    YanıtlaSil
  31. Şu beyaz renkli olanın adı Milkti sanırım değil mi, birkaç gündür onu düşünüyorum ben de. Pembe tonlar çok daha güzel görünecek göz makyajında :)

    YanıtlaSil