Kiko Makyaj Süngeri & Kiss Makyaj Süngeri

Ekim 26, 2016 43 Comments A+ a-

Merhaba...

Bugün son zamanlarda denediğim iki makyaj süngerinden bahsedeceğim. Kiko markası ülkemize geldikten bir süre sonra, diş muayenemi de bahane ederek Bakırköy Capacity'e uğramış ve makyaj malzemesi deyince aklıma ilk gelen yardımcı ürün olan  makyaj süngerini satın almıştım. Bir markayı denemek istediğimde önce makyaj süngerlerinden başladığım doğrudur. Bir süre sonra da, Kiss markasının sevimli rengiyle ilgimi çeken makyaj süngerini satın aldım. 

http://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Bloğumu takip ediyorsanız, makyaj süngerlerine olan merakımı ve düşkünlüğümü biliyorsunuzdur. Bir süre önce buradaki yazımda elimdeki diğer süngerlerden bahsetmiştim. 


http://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Benim cildim çok kuru... Makyaj süngerleriyle tanışmadan önce, ten ürünleriyle hiç anlaşamazdım. Kuru ciltler için olan, nemli bitişli fondötenler bile cildimdeki pullanmayı engelleyemiyorlardı. Makyajımı ıslak süngerlerle yapmaya başladığımdan beri, bu sorunu çok çok az yaşıyorum. Dolayısıyla, her gün kullandığım makyaj süngerlerinin performansı benim için gerçekten önemli...

http://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Kiko'nun makyaj süngeri, ilk bakışta Eklips süngere benziyor. Lila renginde, ucu sivri bir sünger... Fakat Eklips süngerden bence kat kat iyi iş çıkarıyor. (Bu arada bendeki Eklips sünger çakıl taşından hallice, uygulama sırasında yüzümü dövüyormuşum gibi hissettiren, asla yumuşamayan, suda şişmeyen bir sünger...  Herkes öve öve bitiremiyor, kendiminkinden şüphe etmeye başladım, sanırım bir tane daha alıp deneyeceğim.) Kiko makyaj süngeri, suyla ıslatıldığında gayet güzel şişiyor, yumuşacık bir sünger oluyor. Fondöten, renkli nemlendirici, kapatıcı, krem allık ve likit aydınlatıcı gibi ürünleri uygulamada bence oldukça başarılı... Pürüzsüz ve homojen bir bitiş sağlıyor. Beyaz sabunla rahatça temizleniyor. Ürünleri emme performansı ortalama, diyebilirim. Hala Beauty Blender'dan daha az ürün emen bir süngerle karşılaşmadım. Kiko, sıradan her sünger kadar ürün emiyor. Kullandığım süre içerisinde hiç boya akıtmadı. Bütün bu olumlu özelliklerinin yanında hiç hoşuma gitmeyen bir özelliği var. Kiko'nun ömrü çok kısa... Sünger temizlemek ve muhafaza etmek konusunda gerçekten titiz ve deneyimliyim. Benim süngerlerim kullanım ömürleri dolmadan parçalanmaz yada bozulmaz. Kiko iki ay sonunda parçalandı. Suyun altında şiştiğinde süngerin gözenekleri birbirinden kendi kendine ayrılıyor ve açılıyor. Çok kısa sürede kullanılamaz hale geldi. Beauty Blender'ı en az bir sene hiç bozulmadan kullandığımı düşünürsem, iki ay gerçekten çok kısa bir süre...

http://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Kiss markasının makyaj süngeri, pembe rengiyle çok sevimli gelen bir süngerdi. Hem uygun fiyatlı hem şekil olarak da kullanışlı görünen bir sünger olduğu için denemek istedim. Kutusundan çıkardığımda çok yoğun bir plastik kokusu aldım. Süngeri hemen yıkadım. Yıkarken ilk fark ettiğim şey, süngerin suda asla şişmediği oldu. Kore Fenomeni'ne de aynı süngeri aldığımız için, hemen sordum. Onun süngeri de hiç şişmiyor. Kiss sünger gerçekten azıcık bile şişmiyor, sanki suyu hiç içine almıyor gibi. Avuç içinde sıkmazsam, su süngerin yüzeyinden akıp gidiyor neredeyse. İşin kötüsü, o rahatsız edici, kötü plastik kokusu defalarca yıkamama rağmen geçmedi. Sünger şekil itibariyle çok kullanışlı olsa da, o kadar sert ki, ten ürünlerini yüzümde dağıtmak için çok uğraştırıyor. Tampon hareketlerle uygulama dışında her yöntemde çizgi çizgi ve homojen olmayan bir sonuç aldım. Zaten, o kokuyla benim Kiss süngeri kullanmam her durumda pek mümkün değil... 

http://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Kiko sünger ürün uygulama performansı açısından Kiss süngerden kat kat iyi olsa da, ben her iki süngeri de tekrar satın almayacağım. Kiko'nun 20-25 TL civarında bir fiyatı var. İndirim döneminde satın alınacak bir Real Tecniques çok daha uzun süre işimi görecektir. Zaten piyasada bu fiyat aralığında güzel birçok sünger bulmak da mümkün... Kiss süngerse, uygun fiyatlı olmasına rağmen performansı zayıf, bence kokusu bayaca kötü... Yves Rocher çok sevdiğim süngerlerini tekrar satışa çıkarmış diye duydum. Eğer doğruysa, Beauty Blender'dan sonra hala en tavsiye ettiğim süngerdir hem de çok uygun fiyatlıydı. Aklınızda olsun.

Sevgilerimle...

43 yorum:

  1. Ne guzel bir bilgi canim.Ben Almanyada dugum için bu guzel paylasimini kardeslerime ulastiriyorum.
    Sevgiler🤗

    YanıtlaSil
  2. Ne guzel bir bilgi canim.Ben Almanyada dugum için bu guzel paylasimini kardeslerime ulastiriyorum.
    Sevgiler🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler güzel yorumun için😊 Sevgilerimle...❤️

      Sil
  3. Canım fiyat fayda açısından hakikaten bb çok daha avantajlı 😊 Yakınlarında hm varsa şu yeni şirin süngerleri dene derim fiyata göre iyi onlar 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyat performans açısından gerçekten bb en iyisi İram Hanımcım, hm nin süngerlerinden aldım😊 Haftaya denemeye başlarım😍😍 Çok teşekkürler😘😘

      Sil
  4. Canım kısa süre gitmesi kötüymüş keşke biraz daha uzun ömürlü olsaymış ama işlevi iyi galiba bir şans verilebilir o zaman bitanem ellerine sağlık yazılarını özlemişimm ☺️💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kübracım, kikonun performansı gayet iyiydi ama çok kusa sürede ömrü doldu. Denemeyi düşünürsen, indirime denk getir bence😊 Ben de seni özledim canım benim😘❤️❤️

      Sil
  5. Demek ki ikisinden de uzak duracağım Blanam, Eklips sünger bende de var ama RT'ninkini kullanıyorum diye açmamıştım. Bi deneyeyim benimki nasılmış. Ve ben senin süngerler yazını görmemişim, hemen okumaya gidiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gökçem, eklips anladığım çeşit çeşitmiş, bendeki çakıl taşı versiyonu çıktı😂😂 Çok teşekkürler canım benim😘😘

      Sil
  6. Canım bu süngerler iyi de ancak ben fondöten uygulamada en çok fırça kullanmayı seviyorum. Aynı şekilde diğer ürünler için de. Bende de iki adet bekliyor bakalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süngerlerle nemi daha iyi tutabildiğim için, tercihim hep onlar Nilgün Hanımcım😊😊 Sizdeki süngeri de merak ettim❤️😍

      Sil
  7. Katiliyorum, bb ye 20 euro verdim 1 senedir ne yirtildi ne de bsy oldu, hala cok güzel temizleniyorda, ama arayislarimiz tabiki devam ediyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hala en iyisi bb Zey, keşke daha uygun fiyatlı ve aynı performansta sünger bulabilsek😊😊

      Sil
  8. o nasıl parçalanmış öyle :( yumuşak süngerler sayesinde bende cilt ürünlerimi çok rahat uygulamaya başladım Kuru ciltlerin en büyük sorunu maalesef sürme esnasında ürünün dağılmaması.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar kısa sürede parçalandı ki, ben de şaştım kaldım😌 Süngerlerle tanıştığımdan beri ben çok rahat ettim, eskiden ten ürünleri cildime hiç oturmazdı🙈 Sevgilerimle...

      Sil
  9. Çok güzel bir yazı olmuş canım ,sünger kullanımına hala alışamadım. Senin kadar detayına ise hiç dikkat edecek kıvama gelmedim :) Bu konuda yazıların bana yardımcı oluyor.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Yasemin Hanımcım😊😊 Ben genellikle sünger kullanıyorum, arada da eski usulde parmaklarımı🙈 O kadar çok sünger denedim ki, artık bir çeşit tecrübe kazandım sanırım😌 Çok teşekkür ederim, çok öpüyorum❤️❤️

      Sil
  10. Özetle şunu yazmak istiyorum: Beauty Blender candır! Artık muadillerine para harcamayacağım :) Öptüm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bb kesinlikle candır😍😍 Ben de senin gibi diyorum Başak'cım, sonra merakıma yenik düşüyorum hep🙊 Öperim😘😘

      Sil
  11. Sen bu işin uzmanı olmuşsun canım benim .... Benim için oldukça güzel bilgiler..
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Azcık bir tecrübeli oldum diyelim Didemikam😊😊 Çok teşekkür ederim, öperim❤️❤️

      Sil
  12. Eklips süngeri ilk çıktığında denedim ve yumuşacıktı çok memnun kalmıştım Blana'm sonradan eklips'in bozulduğunu çokça okudum ve beğenmemene üzüldüm.Ellerine sağlık canımın içi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mary'im eklipslerin bir standartı yokmuş, şansa çıkıyorlarmış ya😳 Bana da işte çakıl taşından hallicesi geldi😂😂 Çok teşekkür ederim canım benim😘😘

      Sil
  13. Canım arkadaşım bilmezmiyim sünger senden sorulur, bu konuda çok aydınlanmıştım ekteki yazında. Her ikisinide almaya değer yazınla görmüyorum o halde.. Yves rocher aldım geçen biliyorsun instagramda paylaşmıştım, kuru hali bile yumuşacık,eklipste süngermi dedim bunu görünce :) :/ bu ikinci süngerim çünkü,bb ve rt kullanmadığım için farkları bilemiyorum tabi ama muadil deniyor, denedim güzel ama sanki zor temizleniyor bilemedim eski seride böylemiydi :/ ellerine emeğine sağlık can arkadaşım benim <3 <3 :**

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, Yves Rocher bb ye en yakın olanı kesinlikle😍 Bir bb değil tabi ki... Bendekiler zor temizlenmiyor ama mesela revlon fondöten zor çıkıyor her süngerden, yani kullandığın ürüne göre o durum değişiyor diyeyim. Çok zorlanırsan, yüz temizleme jelinden biraz alıp temizlemeyi deneyebilirsin canım benim😊😊 Ben yenileri hala bulamadım, bulsam kaçırmayacağım😊 Çok teşekkür ederim can arkadaşım benim 😘😘❤️❤️

      Sil
  14. Cildinden yaşadıkların ürünleri daha iyi deneyimlemene neden oluyor bu dada pek çok arkadaşa kolaylık ellerine emeğine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel sözleriniz için çok teşekkür ederim Hatice Hanımcım❤️❤️

      Sil
  15. Kiss hakkında denk geldiğim başka bir kötü yorumlara rağmen yine de merak ediyordum.Bu yazıdan sonra artık merak etmiyorum.
    Beauy Blender'ı bende bir yıldan fazla kullandım ancak artık minik çatlamalar başladı.Elimde RT,Nascita ve HM ye ait bolca sünger varken tekrar Beauty Blender'ı da sadece iyi bir indirime denk gelirsem alırım :)

    YanıtlaSil
  16. Kiss hakkında denk geldiğim başka bir kötü yorumlara rağmen yine de merak ediyordum.Bu yazıdan sonra artık merak etmiyorum.
    Beauy Blender'ı bende bir yıldan fazla kullandım ancak artık minik çatlamalar başladı.Elimde RT,Nascita ve HM ye ait bolca sünger varken tekrar Beauty Blender'ı da sadece iyi bir indirime denk gelirsem alırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kiss süngerin sevimliliğine dayanamamıştım ancak bu kadar mutsuz edeceğini de hiç tahmin etmemiştim Filiz Hanımcım😌 Benim de yeterince bir sünger koleksiyonum var, bbler de bir seneden evvel eskimiyorlarken, uygun fiyatlı ve merak ettiğim bir alternatif görmezsem bayaca bir süre elimdekilerle devam edeceğim😊❤️❤️

      Sil
  17. bende düşünüyordum almayı ama almayacağım sanırımm... oysa kutuları çok tatlışmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görüntüleri de pek tatlıştj Mervem, ama üzdüler beni🙈🙈

      Sil
  18. Ben de şu aralar H&M'in makyaj süngerini kullanıyorum, Beauty Blender'den da bir tane yedek var elimde yedek ama şimdilik H&M'den çok memnunum, ki ben genelde fırça kullanmayı tercih ediyorum. Kiss'in süngerini de merak ediyordum ama hayal kırıklığı olması üzücü olmuş :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hm nin yeni çıkan süngerlerini ben de aldım ama denemedim henüz. Cildim çok kuru olduğu için, nemli süngerlerle ben çok rahat ediyorum😊 Kiss pek sevimliydi ancak çok uğraşmama rağmen bir türlü kullanabileceğim hale getiremedim😔 Ziyaretiniz için çok teşekkür ederim😊❤️

      Sil
  19. ikisini de denemedim ve denemeyeceğim, aslında bir çok süngeri denememişim ben sanırım :) Watsons'ınki ehh idare eder bir üründü, YR sünger ise canım ya, yedekli almıştım hala duruyor açmaya kıyamadım. H6M süngerlerde bir standart yok, ama aldığım ikili set çok güzel. Hala da kullanıyorum. Beauty Blender bir indirime girer mi acaba, alırken kendimi o şekilde sakinleştirebilirim ancak :)
    Öpüyorum kocaman!
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynep'cim, ben YR bulsam kamyon dayayacağım mağazanın kapısına😂😂😂 Hm süngerlerin son çıkanlarından aldım ben, hayırlısı diyorum😊 Ama en iyisi bb yani ve inanması güç de olsa, en ekonomiği de bb😃 Ben online sitesindeki kampanyalarda alacağım tekrar almam gerektiğinde, en avantajlı orada oluyor canım😌😊 Öpüyorum kocaman😘😘❤️❤️❤️

      Sil
  20. Ausem aslında ilk alırken pahalı gelse de, bb en ekonomik olanı😌 Hm süngerlerden ben de buldum, yeni olanlarını, haftaya denemeye başlarım artık diyorum😊 Yves Rocher bulursan kap muhakkak😍😍

    YanıtlaSil
  21. bende de 4lü bir sünger seti var ama hiç kullanmadım daha. yüzüme fondoten süremiyoru hemen sivilce yapıyor BB krem sürüyorum onu da elimle sürüyorum kötü mü yapıyorum ki Blanacım ?

    YanıtlaSil
  22. Makyaj süngeri önerebilecek kadar bilgim yok fakat HM süngeri kullanıyorum. Şimdilik gayet memnunum ama fazla ürün emiyor. Bu sıra Nascita'nın süngerlerini övüyorlar birde ona bakabilirsin:)

    YanıtlaSil
  23. Ben süngere bir türlü alışamayanlardanım öyle kenarda bekliyorlar yves rocher iyi diye çok duydum sende tavsiye ediyorsun alırsam onu alırım sevgiler:))

    YanıtlaSil
  24. Bu zamana kadar ekonomik diyebileceğimiz süngerlerden en çok RT den memnun kaldım. Yves Rocher i denemedim,bir de onu denemek istiyorum. Şuan kikoyu da elemiş oldum bu yazıyla :)

    YanıtlaSil
  25. Ben de hiç sünger kullanmıyorum Blanamm. Yıllar önce almıştım daha bir kere açmadım kutusunu. Ama renkleri o kadar güzel ki atamıyorum da =). Bu süngerler de o kadar şirin ki. Ama özellikleri çok kullanışlı değil sanırım. Sevgilerimle canım benim

    YanıtlaSil
  26. Bu yazı inanılmaz işimi gördü. Kuruya dönük karma bir cildim olması sebebiyle. Sünger temizliği nasıl yaptığının yazısı filan var mı şimdi ona bakacağım. Çünkü sünger kullanmada ki başarını merak ettim. Pek bende olmayan bir yetenektir kendisi :)

    YanıtlaSil