Bioderma Hydrabio Serum

Ekim 19, 2016 41 Comments A+ a-

Merhaba...

Bugün instagram hesabımı açtığım günden bu yana, özel mesaj yoluyla hakkında en çok soru aldığım üründen bahsedeceğim. Bioderma Hydrabio çok kuru ciltler için yenileyici nem konsantresi içeren serum, uzun süredir kullandığım ve çok memnun olduğum bir cilt serumu...

http://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Yazılarımla ilk kez karşılaşan olabilir diye düşünerek, sıklıkla tekrarlıyorum; benim çok çok kuru bir cildim var. Kışın bu durum gerçekten can sıkıcı bir hal alırken havalar ısındıkça rahatlıyorum. 

Bioderma Hydrabio serum, çok kuru ciltler için, nemi cilde hapsetmeye, cildin nem tutma kapasitesini arttırmaya yönelik konsantre bir ürün... Tek başına da kullanılabiliyor. Ben, nemlendiricimin altına kullanıyorum. 

http://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Bu serum jel kıvamında, şeffaf ve çok ince yapılı bir ürün... Açıklama kısmında, ince yapısı sebebi ile makyaj bazı olarak da kullanılabileceği söylenmiş. Ben, bu şekilde kullanmayı hiç denemedim ancak, makyaj altında kullanmaya uygun olduğunu düşünüyorum. Çok ince ve hafif bir yapısı var, cilt tarafından hemen emiliyor ve yapış yapış bir his bırakmıyor. Cildimin nemlendiğini hissediyor ve gözlemliyorum ancak, asla yağlı bir dokusu yok. Bu ürün, konsantre olduğu için de, çok az miktarı (iki pompa) tüm yüzüme ve boynuma yetiyor. Pompası gerçekten güzel ayarlanmış, az ürün alabiliyorsunuz. Hemen arkasından nemlendiricimi uyguladığımda da, üst üste ürün uygulamışım hissini yaşamıyorum. 

http://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Bioderma Hydrabio serumu kullanmaya başladığımdan beri, cildim gerçekten daha nemli... Bu bakımdan, nemlendiricimin etkisini arttırdığı kesinlikle doğru... Sabahları da gergin bir ciltle uyanmıyorum. Bence, gerçekten cildimin uzun süre nemli kalmasını sağlıyor. 

Serum, dermotolojik olarak test edilmiş ve hassas ciltler için de uygun... Benim hassas cildimde bir sorun oluşturmadı. Ancak çok yoğun nem verdiği için, yağlı ciltlere ağır gelebilir. Zaten bu ürün, çok kuru ciltler için uygun... 

Bioderma Hydrabio serum parfüm içeriyor ancak, bu içerik listenin en sonunda. Ürünün zaten, belirgin bir kokusu yok. Bunun haricinde; paraben, SLS, silikon, mineral yağ ve petrol ürünleri içermiyor, içeriğindeki silikonun başlarda olmaması da beni rahatlatıyor. Kutusunun altında son kullanma tarihi yazıyor, bu da sevdiğim bir özelliği.

http://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Bioderma Hydrabio serum 40ml, pompalı plastik bir şişede satılıyor. Ambalajı oldukça sağlam... Seyahatlerde taşımaya da bence uygun... Konsantre yapısından dolayı da oldukça uzun ömürlü, beş ayı aşkın süredir kullanıyorum. Açıldıktan sonra 9 ay içerisinde tüketilmesi gerekiyor. Kuru ciltli ve serum arayışındaysanız, önerebileceğim, çok memnun kaldığım bir ürün...

Bioderma ürünlerini aldığınızda, ürünün kutusuna dikkat ederseniz, kazınacak bir alan görürsünüz. "Burayı kazıyınız" yazan bölümden çıkan kodları, biobonus.com adresine bir üyelik açarak işlerseniz, her 10 puan topladığınızda 2 puan karşılığı olan istediğiniz Bioderma ürününü yetkili eczanelerden ücretsiz alabiliyorsunuz. 

Bioderma Hydrabio serumu anlaşmalı eczanelerden yada çeşitli online alışveriş sitelerinden satın alabilirsiniz. Serum indirimsiz olarak 85 TL'ye satılıyor. 

Sevgilerimle...

41 yorum:

  1. Yaa şimdi kafam karıştı bak... bu popüler dermokozmetik markalarından ne kadar serum denediysem hiçbiri benim cildimde bir fark yaratmadı; ama sen böyle yazınca şimdi gözüm Bioderma'ya kaymadı değil. Ben bir düşüneyim bakayım; içeriği de fena değilmiş; en azından gliserin, niacinamide, sodşum hyaluronate gibi ajanlar mevcut. Öptüm çok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak'cım ben sana bunu önermiştim ama anti-aging özelliği olan bir serum aradığın için ısrar edemedim. Bunda öyle bir şey yok çünkü. Dediğin gibi içeriği hiç fena değil ve ben uyguladığım an cildimdeki tüm gerginliği alıyor ve bu özelliğini çok seviyorum. Öpüyorum <3

      Sil
  2. Blanam sen bana memnun kalırsın demiştin. Daha testerını denemedim ama yazdıklarını okuyunca kesin memnun kalırım diyorum. En kısa zamanda kullanmaya başlayayım. Teşekkürler canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gökçem bu serumu seveceğini düşünüyorum, cilt yapılarımız benziyor çünkü. :) Çok teşekkür ederim ben de <3 <3

      Sil
  3. O kadar güzel anlatmışınız ki ürüne bayıldım. Acaba benim cildim kuru mudur diye düşünmeye kendimi sorgulamaya başladım :)) Şaka bi yana gerçekten cildimin nasıl bir yapısı var bilmiyorum.. Bazen aşırı kuru oluyor (t bölgem) bazen sanki o kuruluk bende oluşmamış gibi şaşırtıyor beni. Ama çok kuruyan bir zamana denk gelirsem aldım notlarıma. Deneyeceğim. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok kuru ciltte nem ihtiyacı için, bence bu güzel bir serum... Cildiniz belki hava koşulları ya da stres durumunuza bağlı tepki veriyordur. Yaşınıza bağlı değişimler de yaşıyor olabilirsiniz, standart davranmayan cilt gerçekten dertli yani... Bu serumu, o kuruluk ataklarınızda, sadece kuru olan bölgeye uygulayarak kullanabilirsiniz, diye düşünüyorum. Ben her gün kullanımla (tüm yüzüme ve boynuma) bana 6 ay gittiğine göre, size çok uzun süre dayanır üstelik :) Güzel sözleriniz için de çok teşekkür ederim :) Sevgilerimle...

      Sil
  4. Cildim karma ama kış aylarında kür olarak kullanabilirim böyle bir şey bir bakayım başka çeşidi var mı acaba diye 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kışın belki çok kuru zamanlar için kenarda bulundurabilirsiniz İrem Hanımcım. Bioderma'nın diğer serilerinin de serumları vardır sanıyorum :) Öpüyorum <3 <3

      Sil
  5. Benim cildim yağlı o yüzden serum ve krem tarzı ürünler kullanmıyorum. :/ Tabi yağlı ciltlere etkisi ne olur bilemiyorum. Çok güzel anlatmışsın Blana abla cildime uygun olmasa alasım geldi ürünü. <3 Ta ki fiyatını görene kadar ahaha :D Ellerine sağlık. ^^ Öpüyorum çok. :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlknurcuğum yağlı ciltte bu serum felaket olabilir :D Çok ağır geleceğini düşünüyorum canım benim :) Yağ dengeleyici ürünler sana daha uygun olacaktır :) Böyle ürünlerde indirim yakalamak gerekiyor, haklısın :) Öpüyorum ben de kocaman <3 <3

      Sil
  6. Bioderma ürünlerinden birkaçına şans verip cildimi irite etmişti Blana'm ama içeriği görünce denesem mi diye düşündümm. İndirim dönemlerini bekleyeyim ben:)) Çok öpüyorum canımın içiii :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mary'im senin cildin kuru olsa da sivilcelenebiliyor, o yüzden ben sana bu serumu önermem. Silikon içeriyor çünkü... Silikonsuz serum ve kremler sanki senin için daha güvenilir olur canım benim. Öpüyorum :)

      Sil
  7. Ben bu serinin light kremini kullaniyorum, o da cok guzel. Gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Light kremi seneye yaz mevsimi için benim de aklımda Onur :) Çok teşekkürler... :)

      Sil
  8. biodermanın her ürününü denemeye çalışıyorum. Bu seriden başka bir ürünü sevmiştim. Gözüme bunu kestirdim şimdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bioderma'yı ben de seviyorum. Genel olarak çoğu ürününden de memnun kaldım. :)

      Sil
  9. Nemlendiricim bitmek üzere benim de internette indirimli bulursam bakayım bi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu serum tek başına da kullanılabiliyor, bakabilirsiniz. Çok da iyi bir makyaj bazı olacağını düşünüyorum :)

      Sil
  10. Benim cildim karma olduğundan bana uygun değil.Senin cildinin ihtiyaçlarına cevap vermesine çok sevindim.Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filiz Hanımcım, çok kuru olmayan cilt tiplerine günlük kullanım için ağır gelecektir. Ben çok sevdim, benim pul pul cildimi güzel sakinleştirdi. Çok teşekkür ederim <3 <3

      Sil
  11. Benm de tam tersine yağlı cildim. Çok güzel bir yazı olmuş ellerine sağlık, sondaki yararlı bilgi için aytıca teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim, biobonusu ben de tesadüfen öğrendim ve iyi bir uygulama bence :)

      Sil
  12. Ya inanılmaz kafama yattı bu serum! Serum ihtiyacımı bu ürünle giderebilirim. Ürünleri araştırıp okudukça kafam karışıyor çünkü. Dimethicone da üst sıralarda değil, tam senin yazdığın geçiyordu kafamdan okurken :) Blanacım sence l'oreal mucizevi yağı üzerine uygulasam nasıl olur? Kış için ideal olabilir sanki ikisi çünkü :)
    Çok teşekkürler süper bilgilendirme için, çok öpüyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu serumu çok sevdim Zeynep'cim :) Mucizevi yağ ile hiç denemedim ama nem bombası olabilirler birleştiklerinde :D Haftaya evdeyken ben deneyeyim bu fikri, sana da haber veririm :D
      Ben teşekkür ederim, öpüyorum çok çok <3 <3

      Sil
    2. Ayy heyecanla bekliyorum deneyini! İnşallah çok güzel sonuç verir, çünkü kafama yattı bu ürün serum olarak!
      Sevgiler <3 <3

      Sil
  13. Blana'mmm 😊 hızına yetişemiyorum maşallah diyeyim nazar değmesin 🙈 Kuru cildin işi zor kış gelince daha çok bakım istiyor. Verdiğin linke tıkladım biopuan ilk kez gördüm ne kadar güzelmiş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözdem bu yaz çok çalıştım, sen iyi biliyorsun :) Kuru cildim ve ben... Valla anlatılmaz yaşanır, durumdayız :D Biopuan cidden güzel bir uygulama ve benzerini Phyto da yapıyor. Tabi ben bunları onlarca ürün bitirdikten sonra öğrendim, saçımı başımı yoluyorum :))

      Sil
    2. Sen söylemesen ben hiç öğrenemeyecektim geç olsunda güç olmasın Blana'm ;) Bilmez miyim ben hep karma cilt zor derdim de düşününce herkesin kendine göre zor o yüzden artık sesimi çıkarmıyorum :D

      Sil
    3. Sen söylemesen ben hiç öğrenemeyecektim geç olsunda güç olmasın Blana'm ;) Bilmez miyim ben hep karma cilt zor derdim de düşününce herkesin kendine göre zor o yüzden artık sesimi çıkarmıyorum :D

      Sil
  14. Bioderma'nın senin önerinle deneyeceğim ilk ürünü micellar suyu sonrada bu olacak anlaşıldı :) Nemli tutması kuru ciltler için özellikle çok iyi.Ellerine sağlık can arkadaşım benim <3 <3 :**

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bioderma'nın micellar suyu gerçekten çok güzel Goncam, seveceğinden eminim. Bu serum cidden iyi nem tutuyor, ben uzun süredir ilk kez bir serumu bu kadar beğendim. Teşekkür ederim can arkadaşım, öpüyorum <3

      Sil
  15. Blanamm ne güzel bir serummuş bu ama benim cildim karma hep söylüyorum ya. Senin cildine iyi gelnesi sevindirici =). Verdiğin linke de bakacağım teşekkür ederim canım benim. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeharm bu serum sana uygun olmaz :) Biopuan, eğer markanın ürünlerini kullanıyorsan, çok avantajlı, zaten ürünlerin üzerini inceleyince de yazıyor ama çoğunlukla bakmıyoruz, ben o kadar geç fark ettim ki, bir sürü puan biriktirip ücretsiz ürün alabilirmişim biraz dikkat etseydim. Öpüyorum Zehram <3

      Sil
  16. Senin adına çok sevindim blana, güzel ürün ama ben kullansam hayal edemiyorum, warning 😂😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Kore Fenomeni :) Sende ben de hayal edemiyorum bu serumu :D

      Sil
  17. Benim için de gerekli. Sanırım buna benzer bir ürün ama o gaz sprey şeklinde ben de mevcut. Etkinlikten gelmişti. Hala deniycem. Bioderma farkıyla bir denemek lazım.

    YanıtlaSil
  18. Benim için de gerekli. Sanırım buna benzer bir ürün ama o gaz sprey şeklinde ben de mevcut. Etkinlikten gelmişti. Hala deniycem. Bioderma farkıyla bir denemek lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankara soğuğunda, kuru ve hassas cildi bu serum ciddi rahatlatır Nilgün Hanımcım. Ben de sizdeki ürünü merak ettim, kullanınca yazarsanız blogda, şahane olur :)

      Sil
  19. Blanacim masallah hangi arada kullaniyorsun bu kadar ürünü 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bunları düzenli kullanmasam halip harap Derya'cım :) Cildim zaten doğuştan kuru, üzerine de hipotroid tuz biber ekti, nirvanaya ulaştım :D

      Sil
  20. Ausem, çok sevdim ben bu serumu. Kışın sana da çok iyi gelebilir. Sadece pullanan, kuru bölgelerine de uygulayabilirsin. Fiyatı biraz pahalı ama bana rahat 6 ay gittiğini düşünürsek, uzun vadede ekonomik bile diyebilirim ki, indirim yakalarsan tadından yenmez. Sana da bir sene gider kesin. Teşekkür ederim kuzum, öpüyorum <3

    YanıtlaSil