Mim: Hayallerimiz ve Biz

Ekim 08, 2016 38 Comments A+ a-

Merhaba...

Çok sevdiğim Ece Ablam burada yazdığı mim yazısında beni de unutmamış, mimlemişti. Kendisine çok teşekkür ediyorum, sonrasında Derya'cığım da beni buradaki yazısında mimledi, Derya'cığıma da çok teşekkür ediyor ve hemen soruları yanıtlamaya geçiyorum.


1) Hayal kurmaktan hoşlandığınız bir yer ve zaman dilimi var mı?

Dürüst olmam gerekirse, uzun yıllardır hayal kurmuyorum. Eskiden yüzümde bir gülümsemeyle güzel günler hayal ederdim. Hem abimin vefatı hem hayatın acımasızlığı bir süre sonra hayallerimin bana mutluluk değil, acı verdiğini fark ettirdi. Yıllardır, kendimi kötüsüne hazırlar; sonuç iyi olursa sevinirim ama kötü olursa üzülmem. Hayatta insanı en çok yaralayan şeylerin; güvenilen ve sevilen kişilerden gelen dil yaraları ve kırılmış hayaller olduğunu öğrendim. 

2) En çok nelerin hayalini kurarsınız?

Çocukken, köyde, deniz kıyısında, bizim eve yarım saat mesafede büyük kayalıklar vardı. Canım sıkıldığında oraya gider, kayaların arasına saklanır denizi seyrederdim. Zaten ufak tefek bir çocuktum, hala da iri sayılmam. Orada beni kimse görmezdi, yıllarca gizli yerim oldu. Denize bakar ve balık olmanın, okyanuslarda özgürce yüzmenin hayalini kurardım. Sanırım beni en rahatlatan ve mutlu eden hayalim de buydu. Sonraları, Ege'de bir kasabada tek göz bir evde yaşayıp, domates yetiştirmeyi hayal ettim. Hayallerim de ben büyüdükçe mantıklı olmaya başladı, sonra da bittiler dediğim gibi.


3) Şimdiye kadar çok hayalinizi gerçekleştirdiniz mi?

Açıkçası, balık olmadım. Ege'ye de gidemedim. Beyaz ferforje korkuluklu bir balkonum ve meyve ağaçlarıyla dolu, kuş cıvıltılarını dinlediğim bir bahçem de olmadı. Ancak, yolun yarısına geldiğim hayatımda, bir kardeş büyüttüm, okuttum. İyi bir mesleğim ve bu ülkenin standartlarına göre iyi bir gelirim oldu. Hala istediğim kadar çok kitap okuyamadım ama hatırı sayılır bir kütüphanem var, hayattan kaçışım olan kozmetiklerimi yazdığım bir bloğum, iyi giden bir evliliğim... Çok şükür, diyorum.

4) Henüz gerçekleşmemiş ama ille de gerçekleşecek dediğiniz bir hayaliniz var mı? Sakıncası yoksa anlat çabuk!

Sanırım yok. Şu memlekete huzur gelsin, kimse kimseye karışmasın, terör bitsin, çocuklar ölmesin, kimse aç kalmasın, kadın tacizleri kalmasın yeter! Evime girdiğimde huzur bulabileyim, bir tas çorbam olsun bana yeter.

Ece Ablacığıma tekrar teşekkür ediyorum, ellerinden öpüyorum. Ece Evren'in bloğuna buradan ulaşabilirsiniz. Ece Ablam, kocaman yüreğiyle sizi de kucaklayacaktir.

Ben de; Ause Esua, Gözde'nin Blog Günlüğü, Merve'nin Evinden, Kurabiyecismiss Zehra Ertuğru, Akela ve Valar Morghulis'i mimliyorum. 

Sevgilerimle...

Not: Fotoğraflar bana aittir, izinsiz kullanılamaz.

38 yorum:

  1. Keyifli bir mim olmuş 😊 kaleminize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Ne güzelsin sen Blana.. Bazen yorgunluktan, bazen huzursuzluktan bırakıyoruz hayallerimizi. Belki gün gelir hayallerin seni bulur.. Sevgiler canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gökçem, o senin güzelliğin... Umarım öyle olur, onlar beni bulurlar. Öpüyorum :)

      Sil
  3. Canim Blanacim. Ne güzel yazmissin tekrar tesekkür ederim. Hem hüzünlendim hem güldüm. Özellikle balik olma kismina... seni çok seviyorum güzel kalpli kadin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim Deryam, benim için çok özel olan arkaşdaşlarımdan birisin, senin tarafından hatırlanmak çok güzel... En masum hayalimdi balık olmak... :) Ben de seni seviyorum canım benim <3 <3

      Sil
  4. Canım Blana ablam... Abin için çok üzgünüm gerçekten. Mekanı Cennet Olsun inşallah. Mimini okurken garip bir tebessüm ettim. Gerçekleştirdiğin hayallerin içinde en dikkatimi çeken kardeşini büyütmüş, okutmuş olman. Çok güzel bir kalbin var senin. Umarım evliliğin ve mutluluğun daim olur. Balık olma hayalin çok güzeldi. :) Son isteklerinde sanırım hepimiz istiyoruz. Huzura kavuşmak, korkmadan yaşamak ne güzel olurdu. Ama ben Ege'ye gideceğine, beyaz ferforje korkuluklu bir evin ve meyve ağaçlarıyla dolu bir bahçen olacağına inanıyorum... Beni de unutmamışsın çok teşekkür ederim. :* Bende blogum da yapmıştım mimi seviyorum seni. :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, çok teşekkür ederim. Umarım tüm güzel dileklerin, dileklerimiz gerçek olur :) Umarım bir gün giderim Ege'ye, şu hayatta huzur bulduğum sahil şeridi orası, daha sınırlarına girdiğim an her şeyi unutuyorum. Seni unutur muyum hiç <3 <3 Ay ben senin mimini kaçırdım mı acaba, bakayım ben ona :-/ Ben de seni seviyorum güzel kız :)

      Sil
  5. Alnından öperim hayalleri de kendisi kadar asude kızım. Kim bilir ne acılardı bazıları ve şimdi ortak bir sıkıntımız var. Olmazsa olmazımız, huzurumuzun iadesi ve sorularımızın verilmesi gereken cevaplarının hayalleri var ve o da ortak. Kaybettiğimiz yakınlarımız deldi geçti de yüreklerimizi zamanlarında ama yaşama azmimiz var. Bu azmimizi tehlikeye sokacak hiç bir şey olmasın artık. Çünkü ahlarımız var. Sevgiyle gözlerinden öperim Blana'm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece Ablam, ben de seni okurken düşünürüm hep, ne çok ortak acılarımız var diye. Hep iyi günler ve huzurlu bir memleket düşlüyoruz, umarım o günleri görürüz. Yaşama azmimize balta vurmaz inşallah, artık bir şeyler... Ellerinden öpüyorum ablacığım. Beni unutmayıp mimlediğin için de tekrar teşekkür ediyorum <3

      Sil
  6. Huzur en büyük hayal oldu genel anlamda, evet.

    YanıtlaSil
  7. Nefis bir yazı olmuş canım benim <3

    Hayal kurmak güzel, hayal kurmaktan korkma <3
    Çok şükür, güzel bir hayatın var ^^
    Bunu biraz süslemekten zarar gelmez :)
    Seni çok seviyorum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Fatma'cım, ben de seni çok seviyorum :)

      Sil
  8. Başın sağolsun canım, mekanı cennet olsun abiciğinin :( Cidden şu hayatta en önemli şey huzur,güzel giden bir evliliğin varsa, açta değilsen, daha ne istersin ki hayattan.Kim hayallerini yaşayabilmiş şu hayatta tam manasıyla.. Belki benim hayatım bir başkasının hayalidir, öyle düşünüp şükrederek yaşamak en güzeli. Bana çok karamsarsın derler hep, ama öyle hayallerim ve şuan yaşadığım hayat arasında dağlar kadar fark var ama bana biçilmiş olan hayat bu, ötesine ne yaparsan yap gidemiyorsun işte :/ Offf dertlendirdin beni arkadaşım ya :/ :( <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım arkadaşım, çok teşekkür ederim. Çok şükür diyorum gerçekten, sağlık huzur olsun, yeter. Hayatın bize neler getireceğini bilemiyoruz, en umudumu kaybettiğim zamanlarda ummadığım ışıklar da buldum hep. Kimbilir, sen neler göreceksin, neler yaşayacaksın. Bazı şeyler kısmet... Kıyamam sana Goncam ya... <3 <3

      Sil
  9. Tıkladığım senin blogun değil miydi? O zaman ben yorumlarımı Ece Evren'in bloguna mı yazdım. Hoş görür sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece Ablam hoş görmüştür Acemi Demirci, ama yukarıda bir yorumun var. :)

      Sil
    2. Ne demek canım. Başımla beraber :)

      Sil
  10. Canımm Blanamm 😔. Ağbin için çok üzüldüm 😔 başın sağolsun. Rabbim mekanını cennet yapsın inşallah 😢. Hayallerinden vazgeçme sen yinede canım benim. Hem bütün hayallerimiz gerçek olacak diye bir kural yokki. Bazen bazı şeyler sadece hayal olarak kaldığı zaman daha değerli oluyor. Bütün temennilerine canı gönülden katılıyorum ve inşallah birgün bütün bu dualar kabul olur. Ferforje olmasalar da bizim evimizin de beyaz demirli balkonu var ve bahçe meyve ağaçlarıyla dolu 😊. Annem yazın domates biber, kışın ıspanak, pırasa yetiştiriyor torunları illede organik yiyecekmiş 😄. Hatta 2 de tavuğumuz var her sabah 2 tane taze yumurta alıyor onlardan. Üstüne de ben Ege'deyim 😁. Hem de bütün bunlar şehir için de köy de değil. Yani demem o ki gel sen Blanamm Ege'ye gel gel sen bize İzmir'e. Beraber domates yetiştirelim. Yeter ki sen hayallerinden vazgeçme 🤗❤. Ne tesadüf kalp kalbe karşıymışız 😊. Bende seni mimledim iki SatırArası'na ne güzel ki sende beni mimlemişsin çok çok teşekkür ederim. Seviyorum seni biliyorsun değil mi? 💖💖. Acılarımız da ortak mış 😢. 💕💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zehram, çok teşekkür ederim. Kaybettiğimiz tüm sevdiklerimizin mekanı cennet olsun. Umarım hepimizin duaları kabul olur Zehram.
      Ne kadar güzelmiş eviniz... Hep hayalimdi. İzmir, Aydın, Muğla... Neresi olsa razıyım Zehram. Komşu olsak ne güzel olurdu, değil mi?! :) Kalp kalbe karşıymış bak, birbirimizin kalbinden geçmişiz o zaman, yapacağım mimini ilk fırsatta :) Ben de seni seviyorum canım Zehram, seni sevmeyen olmaz ki zaten :) Ortaklar... :-( Öpüyorum canım benim <3 <3

      Sil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. Basin sagolsun canim benim. Hayal kurmaktan asla vazgecme, saatlerce olmasina gerek yok, gece yastiga basini koydugunda gecir aklindan bsyler, cok kisa geldi daha uzun yazsan okurdum zevkle okudum ellerine saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Zey. Artık istesem de pek olmuyor, içimde bir kontrol mekanizması var gibi... Hayal kurmak güzel şey, haklısın. Öpüyorum canım benim <3

      Sil
  13. Mekanı cennet olsun. Fotoğraflar bana aittir' görünce ben bir şok. Bu tarz yazıları daha sık yazman gerektiğini düşündüm. Böylece o muhteşem fotoğraflarını da görebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım benim. İnternette bulduğum zannedilmesin diye, özellikle yazdım Leydi, çalıntı işe eğilim çok biliyorsun. Çok teşekkür ederim, arada böyle mimler oluyor, yazıyorum :))

      Sil
  14. Canımmm Blana'mmm öncelikle başın sağolsun :( Hayal kurmak konusunda bir zamanlar ben de aynı şeyleri düşünüyordum ama biraz cesaret etmek gerekiyor böylelikle hayattan az da olsa keyif alınabiliyor. Yazılarını her yazdığında seni kendime daha yakın görüyorum, sohbet yazılarının devamını bekliyorum canımın içi, mutluluk, sağlık, huzur sevdiklerin ve seninle olsun her daim canımın içii :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Ben yaşlandım galiba Mary'im, artık bulutlarda şekiller bile göremiyorum :) Çok teşekkür ediyorum, burada hepimizin arasında bir bağ oluşuyor gerçekten. Birbirimizi arar oluyoruz. Hep sevdiklerimizle, hep bir arada olalım canım benim :)

      Sil
  15. yaşadığın kayba çok üzüldüm, ışıklar içinde uyusun abin...
    çok beğendim yanıtlarını =) kardeş büyütmek çok büyük sorumluluktur, ellerin dert görmesin=) fotoğraflarına bayıldım, çok başarılı, değme fotoğrafçılara taş çıkartır. sevgiler canım benim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Evrim.
      Kardeşim çocuğum oldu zamanla, adı kardeş kaldı aslında. Evlat gibi, ellerimde büyüdü. :) Çok teşekkür ederim güzel yorumun için, biri düğünümden biri balayımdan fotoğrafların :) Sevgilerimle canım benim :)

      Sil
  16. 3. Madde ne içten yazmışsınız. Çok güzel bir post olmuş çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için ve vakit ayırıp okuduğunuz için çok teşekkür ederim :)

      Sil
  17. Abine çok üzüldüm :( allah size uzun ömürler versin Blana'cım, mekanı cennet olsun...

    YanıtlaSil
  18. Ne kadar samimi, ne kadar yalın ifadeler! İşte ben böyle dürüst ve duru yayınları çok seviyorum.
    Abine bol bol rahmet etsin Rabbim...

    YanıtlaSil
  19. Çok güzel açıklayıcı bi mim olmuş keyifle okudum blanam😍 dil yaralarına çok çektim.. küçükken özellikle sakin bir yere gider hayal kurardım.. ah büyüdükçe acıyı da yaşıyoruz gerçeği de görürüyoruz

    YanıtlaSil
  20. Blanacım başın sağolsun, abin nurlar içinde uyusun, mekanı cennet olsun. Çok sevdiğini çok sevdiklerini kaybetmek nedir, çok iyi anlıyorum. Yaşlandıkça hayal kurmaktan ziyade plan yapma, hesap etme, endişe duymaya zaman zaman da güzel anıları yad etmeye evriliyor insan. Ruhumuza zeval gelmesin diyorum.
    Fotoğraflara bayıldım; çok güzeller, ara ara paylaş çektiğin kareleri :)
    Sevgiler!
    Zeynep

    YanıtlaSil
  21. Blana'mm benide mimlemişsin 😚 Bende hep Ege'de küçük bir kasabada yaşasam diyorum her sabah denize bakarak uyansam akşam denizin sesi ne güzel olurdu diyorum 💕
    'Hayatta insanı en çok yaralayan şeylerin; güvenilen ve sevilen kişilerden gelen dil yaraları ve kırılmış hayaller olduğunu öğrendim.' öyle güzel dedin ki Blana'm söylenecek söz var mı

    YanıtlaSil
  22. Okuduğum en "özel" mim oldu sanırım.. Fotoğraflara herkes gibi bende bayıldım. Ve gerçekten daha sık yazmalısın bu tarz yazılarını ve paylaşmalısın fotoğraflarını :)
    Hayatın boyunca huzur yanından ayrılmasın dilerim❤

    YanıtlaSil