Dermologica Precleanse Makyaj Temizleme Yağı

Ekim 03, 2016 27 Comments A+ a-

Merhaba...

Bugün tatil boyunca kullandığım Dermologica precleanse makyaj temizleme yağını anlatacağım. Bendeki 30ml seyahat boyu olan bu ürünü, iki haftalık tatilimde kullanıp bitirdim. 

http://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Dermologica, dermokozmetik ürünlere sahip bir marka... Ürünleri bana güven veren ve özellikle cilt bakım maskelerini severek kullandığım markanın, bir kaç seyahat boy ürünü, sürekli alışveriş yaptığım Kozmela'dan yine bir alışverişimin yanında hediye olarak gönderilmişti. 

Dermologica precleanse makyaj temizleme yağını, alışkanlığım üzere makyaj temizleme rutinimin ikinci adımı olarak kullandım. Bir misel su ile makyajımın kabasını temizledim ve ardından yağı kullandım. Kuru ellerime aldığım bir miktar Dermologica precleanse yağı, yine kuru cildime masaj yaparak, yumuşak hareketlerle uyguladım ve sonrasında su ile yavaş yavaş ve masaj ile duruladım. Tatil boyunca suya dayanıklı maskara kullanmama rağmen, tüm makyajımı tamamen çıkardı. Bu konuda Dermologica'nın oldukça başarılı olduğunu ancak, burada anlattığım The Body Shop Camomile yağ ile kıyaslarsam bir nebze daha fazla uğraştırdığını söylemeliyim. Suya dayanıklı maskarayı çıkarmak için biraz daha sabırlı olmak gerekiyor ama bu çok uzun bir süre değil... 

http://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Parfüm ve renklendirici içermeyen Dermalogica precleanse makyaj çıkarma yağı, şeffaf renkli ve oldukça keskin bitkisel bir kokuya sahip... Bu bitkisel koku ürünü arındırdıktan sonra kalmıyor ancak "aktar kokusu" gibi tabir edebileceğim kokulara toleransınız düşükse sevmeyebilirsiniz. Ürün suyla temas ettiği anda sulandırılmış süt rengine bürünüyor ve yüzümden kolayca arınıp geriye yağlı bir his bırakmadan işlevini gerçekleştiriyor. İçerisinde çeşitli bitkilerin yağları ve meyve çekirdeklerinin yağları bulunuyor (kayısı, domates, greyfurt, lavanta... gibi zengin bir bitkisel karışımı var, diyebilirim). İçerik listesinin sonunda yer alan üç adet paraben çeşidiyle beni, bu noktada hayal kırıklığına uğratan bir ürün olsa da, performansından gayet memnun kaldığımı söylemeliyim. 

30 ml seyahat boyu beni iki haftadan uzun süre, her gün kullanımla idare eden Dermologica precleanse makyaj temizleme yağını memnun kalarak kullandım. Elimde kardeşimin yurt dışından getirdiği bir ürün daha olduğu için ve denemek istediğim başka markalar da olduğu için ben büyük boyunu satın almayı düşünmüyorum. Ürünü eczanelerden ve çeşitli online dermokozmetik ürün satışı yapan sitelerden satın alabilirsiniz.

Sevgilerimle...

27 yorum:

  1. Bugün Moda Masalları bu yağı beklediğini yazmıştı bana, umarım senin yazını da okur :))
    Şekercim, ben de dün akşam TBS yağı denedim. Hiç makyajın kabasını falan almadan full makyajlı kuru cildime uyguladım ve sonuçtan gayet memnun kaldım. Lensleri gözümde unutmuş olduğum halde bulanıklık vs yapmadı, cildimi de kurutmadı, makyajı da pek güzel temizledi. Ama, Caudalie yağın göz makyajı çıkarma performansı bir tık daha iyi, aklında olsun :) Elimdeki misel su-yağ ikilisi bitince TBS'i kullanmayı düşünüyorum hep; çünkü, bu yağ ile makyaj çıkarma işi bana acayip pratik geldi :) Çok teşekkür ederim yeniden güzel hediyen için, kocaman öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak'cım TBS'yi beğenmene çok sevindim😊 Makyajın kabasını azcık alınca da harika iş çıkarıyor. Ben yağları keşfetmeden evvel, yüzümü pamuklarla oraya buraya çekiştirdiğim günlere acıyorum resmen😌 Caudalie aklımda, yılbaşı bir gelsin de😍 Güzel günlerde kullan canım benim, öpüyorum çok çok😘😘❤️

      Sil
  2. Suya dayanıklı makyajı bile çıkarıyorsa mutlaka denenecekler listeme eklemeliyim, teşekkür ederim canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çıkarıyor Yelizcim, hem de yüzü tahriş etmeden☺️ Ben teşekkür ederim😘

      Sil
  3. ben de kullanmıştım bunu çok beğendim üstelik de seyahat boyu baya bereketli çıktı epey bir kullanmıştım fiyatı uygun olsa kesin alırdım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem Hanımcım, TBS de bunun gibi iyi iş görüyor hatta göz makyajında belki biraz daha iyi, bile diyebilirim. Dermalogicanın büyük boyunun fiyatı çok yüksek gerçekten😔

      Sil
  4. Canım benim bu markayı hep merak ediyorum ama hala bir ürününü kullanamadım :/ ambalajı aşırı çekici geliyor bana:) Yağ olması bu ürünün beni geri çekti, yağ içeren ürünleri hem karma-yağlı bir cilde sahip olmam hemde o yağlı hissi sevmemem neticesinde pek sıcak bakamıyorum.Ama başarılı olması markayı ekstra çekici kılıyor orası ayrı.Ellerine emeğine sağlık can arkadaşım benim <3 <3 :****

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dermalogicanın ambalajlarını ben de çok seviyorum canım benim😊 Makyaj çıkarma yağlarını, kuru yağlar gibi düşünme Goncam, geriye yağlı bir doku kalmıyor. Sadece kurutmuyorlar zaten devamında yüz yıkama jeliyle yüzünü yıkayacağın için öyle bir şey hiç hissetmezsin😊 Aslında ön yargılarını kırsan, cidden büyük rahatlık ve konfor sağlıyorlar hem cilt de yıpranmıyor😊 Teşekkür ederim can arkadaşım, öpüyorum❤️❤️

      Sil
  5. Ürünler çok güzel ama genel olarak markanın fiyatı biraz yüksek geliyor bana...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kaç ürününün fiyatını hak ettiğini düşünüyorum ancak bu yağ için aynı fikirdeyiz😌 Aynı performansta 1/3 fiyatına muadilleri var, ben de eğer seyahat boyu alışverişimin yanında hediye gelmeseydi o fiyatı ödeyip denemezdim sanıyorum😊

      Sil
  6. Kolay kolay çıkmayan makyajı bile temizleyebiliyorsa iyi bir markadır Blana ablam <3 Ama hiç bu tür ürünleri kullanmayı denemedim ve hatta hep sizde görüyorum. :D Yalnız ücretleri uçuk geliyor bana bu tür ürünlerin. Bir de ben kokuya önem verenlerdenim, kullansam bile dirlik etmem edemem herhalde. :D Ellerine sağlık. :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, sen zaten yaşına uygun davranıyorsun bu konuda. Yüzünü pamukla ovuşturmadan maskara vs çıkarmak istersen ben sana bebe yağı ya da hindistan cevizi yağı öneririm. 😊😊 Peşine de güzelce yüzünü yıkarsın, tamamdır😍 Çok teşekkür ederim canım❤️❤️

      Sil
  7. Dermalogica'nın ürünlerini hiç denedim desem? Cilt bakımında ürünlere bakıp kafam karışıyor bir şey alamıyorum, cildimin azcık psikopat olması sağ olsun. Makyaj temizleme yağı fikir olarak çok güzel ama iyisini bulmak zor. Hediyeni denemek için sabırsızlanıyorum ama öncesinde garnier çift fazlı miseları bitirmeyi şart koydum yoksa PP epic fail olacak. Ama dayanamayıp deneyeceğim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynep'cim ben vitamin maskesine ve toz peelingine tam anlamıyla bayılıyorum😍 Fakat bu yağ, TBSden çok farklı değil😊 Umarım Garnier bir an ewwel biter ve yağdan memnun kalırsın😊 Öpüyorum❤️❤️

      Sil
  8. Uzaktan izlediğimm hala ürününü denemediğim marka dermologica :D Koku yönünden hassasiyetim var ama bazen zor çıkan makyajlarda kurtarıcı olabilir özellikle çıkmayan maskaralarda indirim zamanlarında mutlaka bakacağım :) Ellerine sağlık Blana <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mary, ben bu markanın toz peelingini ve vitamin maskesini öneririm, pahalılar ama mesela peelingi hem hassas cildimi tahriş etmeden temizliyor hem de iki sene kullanıyorum neredeyse😍 Bu yağ da aklında olsun ama body shopun yağına da bir bak😉 öpüyorum❤️❤️

      Sil
  9. Yağ ile makyaj temizleme işini nedense hiç alışamadım, sevemedm. Bu ürünü almayı düşünmüştüm ama tbs ve caudali'nin daha iyi olduğuna dair yorumlar okudukça vazgeçmedim desem yalan olur. Ama Dermalogica markası nedense cilt bakımı ürünleri olarak daha çekici geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlke, yukarıda çaktırmadan link verip yazdım aslında, TBS bundan daha iyi😊 Aralarında dağlar denizler kadar fark yok ama... Dermalogica marka olarak bana da hep güven veriyor. Keşke biraz daha uygun fiyatlı olsaydılar😊

      Sil
  10. Markanın bazı ürünlerinin fiyatlarını gereğinden fazla buluyorum.. Denemek istediklerim de vardı.. Kim bilir belki..

    Sivilceler için olan bir temizleme ürününü kullanıyorum gayet de memnunum..

    Bahsettiğin ürünü almayacağım, zira memnun kaldığım daha uygun fiyatlı ürünler olduğu için..

    Çok güzel anlatmışsın her zamanki gibi canım benim <3

    Sevgiler :* :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatmacım, bu yağa o fiyatı ödemek, üstelik bir öğrenci için bence de fazla😌 TBS ya da hibdistan cevizi yağı hatta çok rahatsız etmezse bebe yağı bile inatçı maskaraları sökebiliyor. Zaten kendine uygun ürünü bulduysan da gerek yok derim😊
      Çok teşekkür ederim, öpüyorum❤️❤️

      Sil
  11. Ausem, Dermalogica denemek istersen bence bu ürün yerine, o fiyatı hak eden çok başarılı ürünleri var. Bu yağ da çok güzel ama TBS bununla aynı performansta 1/3 fiyatına😌 O yüzden markayla ilgili ben sana başka ürünlerini tavsiye edeyim, konuşuruz😊 Teşekkür ederim Ausem, öperim❤️❤️

    YanıtlaSil
  12. Makyaj yağları tam bize göre Blana'm, Cyrene'inkini kullanıyorum özellikle hava soğumaya başladığından beri elim hep ona gidiyor. Tek başına göz makyajını temizlemekte çok iyi değil ama yüzüme verdiği yumuşaklığı seviyorum. Kış aylarında hep yağ kullanmayı düşünüyorum artık. TBS yağı merak ettim, elimdekini bitirir bitirmez alayım. Teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
  13. Benim aklımda da İrem'in sevdiği bir ürün olarak kalmış.Sanıyorum ki bende de olacak bu boyu.Hemen bulup denemem lazım ;)

    YanıtlaSil
  14. içerisinde bitki-meyve özleri, yağları bulunan ürünlere çok ilgi duyuyorum. merak ettiğim bir başka marka daha ama henüz sıra gelemedi bir türlü :D eline sağlık canım, çok güzel anlatmış, yorumlamışsın =)

    YanıtlaSil
  15. Güvenilir içerikli olması güzel bır tarafı elbet. Bunu memnun kalmis olacağını düşünüyordum zaten gördüğümde.

    YanıtlaSil
  16. Küçük boy ürünleri seviyorum hele ilk kullanimda..

    YanıtlaSil
  17. Güzel bir ürüne benziyor. Daha önce bu markadan bir şey kullanmadım ama kullanmayı çok istiyorum. Seyahat boyu olmasına rağmen 2 hafta gitmesi çok iyi bence. Tam boyu uzun süre götürür :)

    YanıtlaSil