Catherine Arley Significant Maskara

Ekim 24, 2016 33 Comments A+ a-

Merhaba... 

Bu yazımda Catherine Arley Significant maskaradan bahsedeceğim. 

Tam bir maskara canavarı olduğum doğrudur. Makyaj malzemeleri içinde, en sevdiğim ürünler maskaralar ve farlar... Neyse ki, elimdeki bir maskara bitmeden yenisini pek açmıyorum. Açılmış en fazla iki maskaram oluyor ancak, bu kenarda stokladığım bir maskara depom olmadığı anlamına gelmiyor.

http://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Catherine Arley markası, benim için çok özel bir marka... İlk makyaj malzemelerim hep Catherine Arley'di. İlk pudram, ilk farım, ilk rujum... Bebek pembesi, çok parlak bir rujum vardı, iki tane bitirmiştim. Ehliyet sınavına girerken çektirdiğim vesikalık fotoğrafımda o ruju sürmüşüm,18 yaşımda. Ben, üniversiteye başlayana kadar makyaj yapmadım. Üniversitedeyken de makyaj koleksiyonum; üç far, bir ruj, bir maskara ve bir pudradan oluşuyordu. Şimdi, ortaokul çocukları makyaj yapıyor ve bu benim kişisel fikrim ama o kadar küçük yaşta makyaja başlanmasını doğru bulmuyorum. 

Catherine Arley'le yıllar sonra karşılaşınca, sanki en iyi çocukluk arkadaşımı görmüşüm gibi sevindim. Markanın fiyatları da inanılmaz uygun olunca bir torba ürün satın aldığım, doğrudur. Significant maskara da, bunlardan biri...

http://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Catherine Arley significant maskara, anında hacimli ve dolgun kirpikler vaadediyor. 

Maskaranın, tombul ve plastik bir fırçası var. Benim gibi, ince uzun, kıl fırçalara alışkınsanız, ilk başlarda uygulamakta zorlanabilirsiniz. Ben öncesinde Maybelline Rocket Volume maskara ile deneyim kazandığımdan zorlanmadım ancak, tombul ve plastik fırça beni ilk başta oldukça zorlamıştı. 

Catherine Arley Significant maskara, takma kirpik etkisi vermiyor. Ben yaklaşık bir senedir maskara bazı kullanıyorum. Maskara bazıyla bile, çok iddialı kirpikler elde etmiyorum. Yine de, bu maskarının hacim verdiği doğru ancak bu, iddia ettiği gibi bir hacim değil. Günlük kullanıma uygun, kararında bir hacim diyebilirim. İki kat uygulandığında etkisi, daha da artıyor. 

Catherine Arley Significant maskara ile çok iyi anlaştığımı ne yazık ki, söyleyemeyeceğim. Benim kirpiklerim uzun ve kıvrık... Bir maskaradan beklediğim tek etki, hacim vermesi... Ancak, bu maskara benim gözlerimden akıyor. Üstelik, maskaralarla genellikle iyi anlaşırım, benden pek akmazlar.

İlk kullanmaya başladığımda, maskara her yere bulaşıyordu. Kirpiklerimde asla kurumuyordu ve göz kapağımda siyah siyah noktalar oluşuyordu. Üstelik, dikkatli uygulamazsam kirpiklerimi birbirine yapıştırıyordu. Gün içinde de göz altlarıma akıyordu. Bulaşma sorununu çözmek için, uygulama öncesi fırçasını bir kağıt havluyla sildim ancak, bu sefer de kat kat uygulama yapmam gerekti.

http://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Bayram tatili gelince, maskarayı evde bıraktım. Bu süre içinde biraz kurur diye beklerken, bu sefer de gerçekten çok fazla kurumuş bir ürünle karşılaştım. Maskara gerçekten çok katılaştı. Şimdilerde, göz kapağıma bulaşmıyor ancak, kirpiklerimin uçlarında topak topak oluyor. Bir kirpik tarağıyla mutlaka kirpiklerimi taramak zorunda kalıyorum.  Üstteki fotoğrafa dikkat ederseniz, sürekli temizlediğim halde, göz altlarımdaki dökülmeyi görebilirsiniz. Aslında düzgün uygulandığında, verdiği görüntü gerçekten güzel... 

Catherine Arley Significant maskara, 9 ml miktarıyla bana çok uzun süre gidecek gibi gelmişti. Fakat, o kadar hızlı kuruyor ki, bir aya kalmadan kullanılamaz hale gelmesinden korkuyorum. Bu maskarayı sevdim mi, sevmedim mi hala ikilemdeyim. Şu ara, son adımda aldığım sonuç beni memnun etse de, çok uğraştırıyor ve zaman harcatıyor. Çift fazlı bir temizleyici ve makyaj temizleme yağlarıyla, ürünü çıkarmada bir sorun yaşamadım. Farklı kirpik yapılarında nasıl davrandığını gerçekten merak ediyorum. 

Catherine Arley Significant maskara, kırmızı bir ambalaj tasarımına sahip... Üzerinde içeriğiyle ilgili bir bilgi bulamadım. Maskarayı Catherine Arley online satış sitesinden 18 TL'ye satın alabilirsiniz.

Sevgilerimle...

33 yorum:

  1. Akmıyor benden ama yine de pek sevemedim kirpiklerimi düşük gösteriyor biraz iki katta ağırlık yapıyor bitiremeyeceğim sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimki iki ayda kurudu İrem Hanımcım, bitiremedim zaten🙁 Hiç birimiz sevmemişiz sanırım😌

      Sil
  2. Bende de çok akmıştı ya, o yüzden kullanamadım... onun dışında etkisini sevmiştim alsında :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak'cım, günlük olarak görüntüsü güzeldi ama yarım saatte bir gözaltlarımı temizlemekten helak oldum🙈

      Sil
  3. Sanırım uzak durmalı bu maskaradan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek sevmeyen benim sanıyordum ama çoğu kişi anlaşamamış bu maskarayla😌 Teşekkür ederim yorumun için😘

      Sil
  4. Akma lafını duyunca zaten ben hiç yaklaşmıyım. Fiyatına göre beklenilen etkisini az buldum doğrusu. Ben de görüyorum ortaokul öğrencilerimin makyaj yaptıklarını, hem de ağır makyajlar. Bence de çok yanlış, üniversitede benim de bir kaç rujum, bb kremim ve pudram vardı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çoğu maskara akmaz ama bu aktı🙁 Sormayın, 13 yaşındaki çocuklar instabloggerım diye geziyor, 18 yaşında kırışıklık kremi kullanıyor, şu yaşıma kadar sahip olmadığım kadar kapatıcıyı ellerinde tutuyorlar. Çok üzülüyorum, bu çocuklar 30-35 yaşlarında buruş buruş olacaklar, ciltleri erken yaşlanacak, kendilerine verdikleri zararı bir bilseler... Çok teşekkürler güzel yorumunuz için😊😊

      Sil
  5. Evdeki rimel ve kapaticilar 2 cekmece oldu :/ Ben de senin gibiyim Blana, sürekli acaba bu daha mi iyidir diye alip stokluyorum ama ben merakima yenik düsüp aciyorum cogunu :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zey sorma, ben de kullanmadığım kupalara koyuyordum şimdi saksılara terfi ettim😂😂 Yani hiç maskara almasam, evdekiler 3 yıl yeter😳 Maskara görünce dayanamıyorum resmen😂😂 Ben tutuyorum kendimi şimdilik ama nasıl bir kendimle savaş halindeyim bilsen...😃

      Sil
  6. maskara arayışı bitmeyenler olarak birleşsek mi? çokmu şey istiyoruzki yapıştırmasın uzatsın bide dolgunlaştırsın
    almaktan inanın sıkıldım artık :)
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi, ideal maskarayı bulamayanlar grubu kurabiliriz. 😃 Merakıma yenilip türlü türlü maskara denesem de, o etkilerin hepsini layıkıyla yapan maskara gerçekten çok az... En iyisini bulacağız mutlaka, bu kadar arayışın bir sonu olmalı, değil mi?!😊😊
      Sevgilerimle...

      Sil
  7. Ipek kirpik mi yaptırsam hayalleriyle dolaşan bana hitap etmiyor pek bu maskara, yüzümde değiştireceğim bir şey olsa bunun içinde kesinlikle kirpiklerimi çılgınca çoğaltmak uzatmak ve kıvırmak olurdu. O yüzden maskaranın da çılgınc dolgunlaştıranını seviyorum. :) Bence çabucak kurusun, sen de lash sensational'ı dene :)
    Kocaman öperim!
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İpek kirpik bana hiç bir zaman çekici gelmedi Zeynep, maskara süremem diye üzüldüm her düşündüğümde😂😂 Sonra ne yapar o maskaralar bensiz, di mi ama😂😂 Ben de hacim istiyorum ya, hacim versin bir de akmasın yeter! Baz, top coat artık ne bulduysam kat kat sürüyorum bu ara😊 Şu rocket bitse, direk lash sensationalı açacağım zaten😃😃
      Ben de kocaman öpüyorum güzellik😘😘

      Sil
    2. Hahahaha Blana çok doğru bir noktaya parmak bastın, elimdeki Maskaralar'ın sayısı 5'e düşmeden yaptırmayayım bari yazık günah onca maskaraya da. Sabah kirpikli uyanma hayali o kadargüzel ki ama 2 aay maskara sürmeme özlemini göze alıyorum! =) Vallahi pp sonraası ben de alacağım galiba Lash Sensational'ı, herkes aklıma sokmayı başardı. <3 <3 (o kalpler sana)

      Sil
  8. Bu markaya ait hiç ürün kullanmadım, çoğunlukla sevilen ürünleri var. aklımda! =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimde baya ürünü var İlke, kullandıkça yazacağım, bir heves ne var ne yok almıştım. 😊😊 Bu maskara bende çok aktı, ancak memnun kalan da var😊

      Sil
  9. Çocukların makyaj yapmasıyla ilgili yorumlarına kesinlikle katılıyorum Blana'cım. Ben de maskarada hacim arayanlardanım, teşekkürler paylaşım için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke hiç yapmasalar ya da en azından abartmasalar Yeliz'cim😕 Benim de hacim veren maskaralar favorim❤️❤️

      Sil
  10. Göz rengine vurulduğum Blanaa'mm lisede benim de ilk koleksiyonum she markasının bir far paleti ve avonun rujuydu. Ürünleri kullandım bitti desem yalan olur çünkü okula özellikle ortaokul öğrencilerinin makyaj yapmalarını ben de desteklemiyorum. Catherine markasını ise hiç denemedim kuzum ama maskaradan uzak duracağım bu yazından sonra :)) Kocaman öpüyorum <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Mary'im ne kıymetliydi değil mi ama o ilkler😊😊 Ben de ilk malzemelerimi bitiremedim çünkü kullanmıyordum. Hayatımda ilk kez 30 yaşımda fondöten sürdüm ve iyi ki öyle yapmışım diyorum😊 Bu maskara bende çok aktı canım benim ama markanın yeri bende başkadır😊 Ben de kocaman öpüyorum❤️❤️

      Sil
  11. Blana yüreğine sağlık Ben de bu ürünü hiç sevemedim. Hatta hemen ilk sürüş sonrası memnun kalmayınca hediye ettim. Ben de diğer Catherine Arley ürünlerini severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgün Hanımcım, kullanabilecek birine vererek en iyisini yapmışsınız. Benimki iki ayda kurudu zaten, anlamadım gitti. 😕 Markayı ben de çok seviyorum❤️❤️

      Sil
    2. Bu yüzden bu ürün benim için bitti. Ancak 5li far paletinin de hastasıyım. Pigmentasyon çok iyi. Bu yüzden Catherine Arleyin beğenmediğim olduğu gibi beğendiğim ürünleri de var.

      Sil
  12. Arleyin Hazal diye bir kokusu vardı iğrenirdim ondan Blanacım. onu hatırladım brden:)
    galiba maybelline de kalmak en doğrusu benim için canım. zaten kirpik yok bende:)
    teşekkürler bilgi için <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kokuyu hiç hatırlayamadım FeLady😃
      Sen maskara bazı bulabildin mi? Essence benim sana söylediğim bazı kaldırmış üretimden🙁 NYX ve Kiko'nun bazları da uygun fiyatlı, ulaşabilirsen aklında olsun❤️❤️ Ben teşekkür ediyorum❤️❤️

      Sil
  13. ooo ozaman epey öteleyeyim ben bu maskarayı açmayı, ama sonu sonu açıcam demi :/ tüm sinir bozucu özellikler mecvutmuş maskarada, her birini okurken pöff dedim :/ benimde henüz açık 3-4 maskaram var ite ite yenilerini açmaya çalışıyorum,çaktırmıyorum bitti bitti o ya diyorum :) ama bitmiyor :)) bunuda geçen açayım artık diyordum, şimdi napsam bilemedim :/ belki memnun kalan olur diye çekilişime mi koysam arkadaşım napsam yaz bana özelden :/ ellerine emeğine sağlık can arkadaşı benim <3 <3 :***

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Goncam yazdım sana özelden😊😊 Ya ben de kendimi bitti bitti diye kandırmaya çalışıyorum hep yenilerini açmak için😂😂😂 Teşekkür ederim canım arkadaşım benim😘😘

      Sil
  14. Ausem tombik fırçalara ben yeni alışıyorum, Maybelline rocket ile başladım o tarz fırça kullanabilmeye açıkçası😊 Bu maskara akmasaydı iyiydi Ausem bir de iki ayda kurudu zaten😌 Küçük çocukların makyaj yapması ya da 25 ine bile gelmeyenlerin kırışıklık kremi kullanması hakkında düşüncelerimi en iyi sen biliyorsun kuzum.😊Teşekkür ederim canım benim, öperim❤️❤️

    YanıtlaSil
  15. canım benim ellerine sağlık :) bu marka sanırım hepimizi çocukluk anılarına boğan anne markalarından ya da ilk makyaj malzemelerimizle tanışmamızı sağlayan markalardan =) makyaj yaşının günümüzde fazlaca aşağılara inmesi benim de onaylamadığım bir durum. 15 yaşındaki kız kardeşim bana gelince çekmeceleri kurcalayıp eline her aldığını denemek istiyor vallahi eline vuruyorum çat diye :D
    maskara güzele benziyor ama benlik deilmiş. benim o kadar kısa ve az kirpiğim var ki bu tarz tombik fırçalar kirpik diplerime yanaşamadığından etki edemiyor. ama kirpiği olana çok yakışır. güel güle kullan cnaım benim <3

    YanıtlaSil
  16. Elimde bulunup denesem mi denemesem mi diye düşündüğüm bir üründü.Madem öyle hiç oyalanmadan uzaklaşıyorum.
    Bu arada benim ilk kullandığım marka da C.A'nın bir pata krem fondöteniydi.O yıllarda Elite,Flormar ve bu marka dışında ürüne ulaşmamız da pek mümkün görünmüyordu zaten :)

    YanıtlaSil
  17. Blana'm ben de maskara uygulayınca bi kendini göstersin istiyorum, sadece kirpiklerimin rengini koyulaştırması hoşuma gitmiyor. Ambalajı da çok çekici ama bana göre değilmiş :)

    YanıtlaSil
  18. mascaranın dökülmesinden nefret ediyorumm.. ilerde ipek kirpik ile buna çözüm bulacağım sanırım :))

    YanıtlaSil