Yves Rocher Low Shampoo

Eylül 16, 2019 6 Comments A+ a-

Merhaba...

Köpürmeyen şampuanlar büyük ilgiyi Loreal Elseve serisi ile çekse de, piyasada o seriden çok daha eski olan Yves Rocher Low Shampoo hakkında çok bahsedilmeyen bir ürün olarak kaldı. Ben bu şampuana bir Yves Rocher alışverişim sonrası hediye olarak sahip oldum sanırım ya da geçen sene doğum günü kampanyamda da verilmiş olabilir. Neticede, bu yaz kendisini kullanıp bitirdim.


Yves Rocher krem şampuan

Yves Rocher Low Shampoo, saçları ağırlaştırmadan beslemeyi, korumayı ve ipeksi bir yumuşaklık sağlamayı vaadeden, köpürmeyen bir şampuan... %99 doğal içeriğe sahip formülü ile tüm saç tipleri için uygun olduğu belirtilen bu şampuanın ambalajı %25 oranında daha az plastik içeriyor ve böylece çevreye de katkı sağlıyor. 


Yves Rocher krem şampuan

Oldukça yumuşak bir tüpte 200 ml olarak satılan Yves Rocher köpürmeyen şampuanın yarı şeffaf ambalajı sayesinde içinde kalan ürünü görebiliyoruz. Ambalajın kapağı oldukça sıkı kapanıyor ve yumaşk tüpten ürün almak da oldukça kolay. 


Yves Rocher krem şampuan

Günlük kullanıma uygun olan Yves Rocher Low Shampoo, beyaz renkli ve yoğun bir krem yapısında, çok hafif bitkisel bir kokuya sahip... Islak saça ihtiyacınız kadar miktarda saç diplerine masaj yaparak uygulayıp, bol su ile durulamanız öneriliyor. Saçlarda yumuşaklık ve parlaklık etkisini daha belirgince gösterebilmesi için, durulamadan önce bir kaç dakika saçta bekletilebileceği belirtiliyor. 


Yves Rocher krem şampuan

Ben saçlarımı gün aşırı yıkıyorum. İnce telli, koparak kırılmaya yatkın, çok kuru, hassas ve röfleli saçlarım var. Bu şampuanı önerildiği şekilde, durulamadan evvel saçlarımda 1-2 dk bekleterek kullandım. Saçtan çok kolay arınıyor, saç derisini hassaslaştırıp kurutmadan temizliyor ve saç boylarını şahane nemlendiriyor. Şampuanı kullanırken saç kremi/maskesine ihtiyaç duymuyorsunuz. Ancak, yağlı saçlarınız varsa bu durum sizi hiç memnun etmeyecektir. Bu şampuan benim çok kuru saç tellerimi bile bir miktar ağırlaştırıp hafif yağlı gösterdi. Saç derime gerçekten çok iyi geldi ama saçlarımı istemediğim dereceye kadar yumuşattı. Dolayısı ile, normal saçlara sahipseniz şampuanı saçınızda çok bekletmeden durulamayı seçebilirsiniz


Yves Rocher krem şampuan
Yves Rocher krem şampuan

Su bazlı Yves Rocher Low Shampoo, aktif maddelerinde yumuşatıcı yüzey aktif maddeler ve alıç çiçeği ekstresi içeriyor. Bunları gliserin, panthenol, parfüm ve elektriklenmeyi önleyici maddeler takip ediyor. Sls, sles, als, kurutucu alkoller, mineral yağ, silikon, renklendirici, petrol ürünleri, paraben ve bht içermiyor


Yves Rocher krem şampuan
Yves Rocher krem şampuan

Açıldıktan sonra 6 ay kullanım ömrü olan Yves Rocher köpürmeyen şampuan, saç derisi benim gibi, aşındırıcı/köpüren içeriklere karşı reaksiyon gösteren kuru-normal saçlı herkes için uygun... Eğer, sls li şampuanlar saç derinizi kaşındırıp pullandırıyorsa, köpüren şampuanlar saç derinizdeki kuruluğu şiddetlendiriyorsa böyle krem şampuanları deneyebilirsiniz


Yves Rocher krem şampuan

Yves Rocher Low Shampoo ve tüm Yves Rocher ürünlerini markanın online satış sitesinden ve mağazalarından bulabilirsiniz. 

Sevgilerimle... 

6 yorum:

  1. Blana'cım Yves Rocher'nin böyle bir ürünü olduğunu bilmiyordum. En iyi yorumlar okuduğum şampuanları bile benim saçlarımı çok sertleştiriyor, ağırlaştırıyor ve daha hızlı yağlandırıyor. Hiç anlaşamadık. Ama bu şampuanı yine her zamanki gibi çok merak ettim :)) Şu an şampuan değiştirmemek istiyorum bir süre ama indirimde denk gelirsem alıp denerim belki :)
    Çok sevgiler ♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fulya'cım Yves Rocher'in köpüren, klasik şampuanlarından hiç biri ile bugüne kadar anlaşamadım. Hepsi benim saçlarımı kupkuru yapıp taranamaz derecede sertleştirdi. Bu şampuan öyle değil ama saç tipine göre deneye yanıla bekletme süresini ayarlamak gerekiyor.
      Çok çok sevgiler <3

      Sil
  2. Benim saçlarım da ince telli olduğu için, yağlandırmaya yatkınsa, tercih etmemem gereken bir ürün olduğu sonucuna vardım. Zaten elimdeki 4 şişe şampuanı bir seneye bitirirsem anca yeniden şampuan almaya hak kazanacağım :)))) Çok öptüm seniii!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnce telli saçları sönükleştime ve yağlı gösterme eğilimi var Başak'cım. Loreal krem şampuanlar bence bundan daha güzel.
      Ben de kocaman öpüyorum <3

      Sil
  3. Ürünlerin az plastik içeren küçük ambalajlarda olması sevindirici. Keşke hepsi olsa boşuna plastiğe para veriyoruz 😅

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az plastik çevre için de yararlı Derya'cım.
      Sevgiler..

      Sil