Bitirdiklerim: Temmuz-Ağustos 2019

Eylül 04, 2019 7 Comments A+ a-

Merhaba...

Bahar sonu ve yaz başlangıcında her zamankinden çok ürün bitirince, son iki ay onlara kıyasla benim için bayaca sönük geçti. Bitenler kutumda çok fazla sayıda ürün birikmese de, büyük boy ürünler bitirdiğim için de performansımı iyi buluyorum. 

Bitirdiklerim

Her bitenler yazımda olduğu gibi, daha evvelden blogda anlatmış olduğum ürünleri başlıklarına tıklayarak okuyabilirsiniz. Blog yazısı olanların başlıklarının önüne * işareti koyacağım. 

Bitirdiklerim

Gliss Intense Therapy Saç Bakım Maskesi: Bu saç maskesi, bence market raflarında bulabileceğimiz  iyi sayılabilecek maskelerden biri... Bir saç maskesine vermek için çok da bütçem yokken, Rossmann'da gezindiğim bir gün fark etmiş ve satın almıştım. Benim çok kuru, ince telli saçlarımı çok güzel nemlendirdi ve yumuşattı, taranmalarını kolaylaştırdı. Duştan saçlarım örümcek ağına dönmüş gibi çıkmamı da engelledi. Çoğu market saç maskeleri gibi, silikon içeriyor ama içerdiği iki çeşit silikon orta sıralarda... Aktiflerindeki saç yumuşatıcı içeriklere karşı hassasiyetiniz yoksa, deneyebilirsiniz. Hydrolize keratin ve panthenol içeriyor. Bir çeşit paraben içeriyor ve parfümlü bir ürün. 300 ml miktarıyla da gayet bereketli... 

Le Petit Marseillais Deniz Tuzu Duş Jeli: Bu duş jeli tam olarak deniz ve tatil kokuyordu. Çok severek kullandım. Sls içeriyor ama buna rağmen bence aşırı köpürmüyordu.

Yves Rocher I Love Planet Şampuan: Konsantre formüle sahip bu şampuanların bir şişesi ile, 30 kez saçlarımızı yukayabileceğimiz söyleniyor, bendeki her saç tipine uygun olanıydı. Ben "her saç tipi/her cilt tipi"ne uygun ürünlerle anlaşamıyorum, bu şampuan da saçlarımı çok kuruttu fakat, mentalitesini sevdim. Küçük şişesi seyahatlere çok uygun, az miktarı ile tüm saçınızı yıkayabiliyorsunuz ve güzel köpürüyor. İçeriği de hiç fena değildi. Kendi saç tipime uygun olanı tatiller için satın alabilirim. 

Iva Natura Kuru Saçlar İçin Şampuan ve Saç Kremi: İkisi de seyahat boyuydu ve bana sanırım bir Lila Kutu'dan çıkmıştı. Bu marka vegan ve temiz içerikli, dolayısıyla her iki ürünün de içerikleri çok güzeldi. Fakat, kuru saçlar için olmasına rağmen saçlarımı hiç nemlendirmeyip aksine kuruttular. Doğal içerikli ürünlerin saçlarımı ipek gibi yapmalarını beklemiyorum ama bana çok yetersiz kaldılar. Saç kremi, benim için korkunç kokuyordu, neyse ki kokusu kalıcı değildi. Öyle kokan bir şeyi saçıma sürüp gezmek asla istemem açıkçası. 

Bitirdiklerim

Yves Rocher Hindistan Cevizli Duş Yağı: Kimse kusuruma bakmazsa, burada markaya çemkirmek istiyorum! Bu duş yağı, eşimin kullanabildiği ve ona alerji yapmayan tek banyo ürünüydü. Her indirimde eve stokluyorduk. Peki, sevgili Yves Rocher bu yağı üretimden ve satıştan neden kaldırdınız acaba? Şimdi ben Bora'ya alerji yapmayan duş ürünü nereden bulacağım! Gerçekten teşekkürler!

Bee Beauty Aseton: Tırnaklarıma zarar vermeden ojelerimi çok güzel temizleyen bir aseton, son bayram indiriminde de iki şişe aldım. Memnunum.

LR Aloe Via Aloe Vera Propolis Cream: Bu kremin bulunduğu set gerçekten çok güzel... Yazın sinek ısırıklarını, eşimin sıcaktan olan alerjik kaşıntılarını yatıştırıyor. Cildi şahane nemlendiriyor. Bu kremi, eşimle beraber vücut nemlendiricisi olarak kullanıp bitirdik. Şimdi concentrated gel olanı kullanıyoruz. Sette bir de aloe veralı mist var, o da şahane. Üçünün blog yazısını bir ara yazacağım. 

Bitirdiklerim

Korres Wild Rose Peeling: Bu peeling dünyanın en bereketli ürünü çıktı. Yazarken utanıyorum ama, iki senede bitmedi. Ben duşta, haftada 1-2 kez düzenli olarak kullandım ve en sonunda kullanım ömrünü o kadar geçmiştim ki, vücut peelingi de yaparak bitirdim. Tüm sülalem kullansak kullanım ömrü içinde ancak bitermiş (bir sürü arkadaşıma da tester yapıp verdim üstelik). Özellikle yağlı ciltli arkadaşlarımın bayıldığı, benim kuru cildimi de tahriş etmeden temizleyen güzel bir peeling-kremdi. 

*Cyrene Cleansing Gel: İçeriğinin orta sıralarında aha/bha asitler bulunan bu temizleme kremi özellikle hassas ciltler için şahane bir ürün! Kullandığım süre içerisinde çok memnun kaldım, fiyatı biraz makul olsa mutlaka yeniden alırdım fakat, kararsızım. 

*Garnier Karmadan Yağlıya Ciltler İçin Micellar Su: Bu misel suyun pembe kapaklıdan tek farkı etil alkol içermesi... Zamanında pembe kapaklısı ile kıyaslamak için almıştım, zar zor bitirdim. 

Bitirdiklerim

*Uriage Xemose Gentle Cleansing Syndet: Kullandığım en iyi temizleyicilerden biri, tam bir kuru cilt ürünü... Hem hafif köpürüyor hem de cildin ph dengesini bozmadan nazikçe temizliyor. 400ml boyuyla da çok bereketli... Tekrar tekrar alacağım. 

*Miniso Mist: Bu salatalıklı mistin içeriği çok iyi, fiyatı inanılmaz uygundu. Miniso'larda hala bulunabiliyor mu bilmiyorum ama, denk gelirseniz denemenizi öneririm. Üstelik kocaman boyuyla bitmek bilmiyor. 

*Solante Pigmenta Tinted: Bu blogu okuyanlar ve beni takip edenler Solante güneş koruyucuları ne kadar sevdiğimi ve her yaz değiştirmeden kullandığımı bilirler. Ancak, pigmenta tinted versiyonu kullandığım en kötü Solante idi, rengi aşırı koyu, üstüne oksitleniyor. Benim kuru cildimde pütür pütür dökülüyor. Başka kremlerle de karıştırıp denedim, olmadı. İlk defa markanın bir ürününü neredeyse tamamı doluyken atıyorum. 

*The Ordinary Marula Yağı: Çok memnun kaldığım, çok bereketli ve etkili bir yağ... Bu sene Huxley'in bir yağını denemeyi düşündüğüm için şimdilik satın almayacağım. 

Bitirdiklerim

Missha Time Revolution Bridal Cream: Bu kremi çok merak ederek ve çok yüksek beklenti ile denedim. Hafif renkli bir yapısı var, cilt tonunu bir miktar eşitliyor. Ancak, nemlendirmesi benim çok kuru cildim için hiç yeterli olmadı ve cildime hayal ettiğim o ışıltıyı vermedi. Belki, normal ciltler benden daha çok severler. 

Klairs Soft Airy UV Essence Spf50+ PA++++: Bu güneş koruyucuya tek kelime ile bayıldım! İçeriği şahane, yapısı incecik bir losyon kıvamında ve cilde çok kolay yerleşiyor. Ne mat ne parlak bitişli, yüzünüze hiç bir şey sürmemişsiniz gibi duruyor ve yokmuş gibi hissettiriyor. Bunu yaparken de, cildime bir miktar nem verdiğini de söylemeliyim. Gothamista'nın da favorisi olan bu koruyucuyu elimdeki ürünler bitince kesinlikle alacağım. 

Bioderma Hydrabio Creme: Yapısı oldukça silikonlu bir kremdi, sevdiğimi söyleyemeyeceğim. 


Bitirdiklerim

Kağıt maskeleri kullandıkça, instagram hesabımda içerikleri ve bendeki etkileri ile birlikte paylaşıyorum. @blanasdiary hesabımda, sabitlenmiş hikayelerden takip edebilirsiniz. Dolayısı ile, burada uzun uzun yorum yapmayacağım. 

Neutrogena Hydro Boost Nemlendirici Maske: Bence gayet güzel, indirimlerde buldukça satın alıyorum. Nemlendirmesini beğeniyorum. 

Bee Beauty Arındırıcı Maske: Salisilik asit içeren güzel bir maske, özellikle cildimi temizlemek istediğim ama vaktim olmadığı zamanlarda ve seyahatlerde kullanıyorum. 

Missha Real Solution Ceramide Maske: Tekrar satın almayı düşünmüyorum. Etkisi benim cildimde anlık ve cilt bakımımda tercih etmediğim içeriklere sahip...

Missha Honey Mask: En sevdiğim, favori maskem... Her zaman yedekli şekilde bulunduruyorum. İçeriği ve etkisi şahane ve misler gibi bal kokuyor. 

*Isana Hydro Booster Maskeler: Özellikle alın maskesi çok başarılı, göz altı pedleri de bence hiç fena değil. İndirimde buldukça satın almaya devam edeceğim bu maskeleri detaylıca blogda yazmıştım. 

Bitirdiklerim

İki aylık bitenlerimin sonuna geldik. İçlerinde ortak kullandıklarımız ya da merak ettikleriniz varsa, bana yazarsanız sevinirim. Umarım buraya kadar keyifle okumuşsunuzdur.

Sevgilerimle... 

7 yorum:

  1. Güne Bitenler yazısıyla başlamanın keyfi başka oluyor :) Çok güzel ürünler bitmiş Blana'cım, Gliss saç maskesi, Uriage temizleyici, Neutrogena, Bee Beauty ve Missha ballı kağıt maskeleri not aldım, indirimlerde denk geldikçe denemek istiyorum. Cyrene ürünlerinden de denemek istediğim hayli ürün var ama fiyatlarını gerçekten çok uçuk buluyorum ve alacağımı sanmıyorum. Keşke daha makul fiyatlı olsaydı da şans verebilseydik. LR Aloe Vera serisini de hep görüyorum ama içeriklerini bilmediğimden şans vermedim, yazısını merakla bekliyorum!
    Yenilerini güle güle kullan, çok çok sevgiler ♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitenler yazılarını okumayı ben de çok seviyorum Fulya'cım :) Gününün güzel başlamasına katkı olduğuma çok sevindim, çok naziksin :D
      Umarım listene aldığın ürünleri en az benim kadar beğenirsin. Cyrene hakkında çok haklısın, fiyatları dolayısı ile benim de alasım yok açıkçası.
      LR Aloe Vera serisinin içeriği hiç fena değil, aloe vera geli biraz daha kullanayım yazacağım.
      Çok teşekkür ederim, kocaman sevgiler <3

      Sil
  2. Valla bence performans çok iyi, bugün de bizi tüketime teşvik ettiğine göre, rahatça uyuyabilirsin :)))) Klairs güneş kremini not aldım, elimdeki Daylong bitince alayım. Daylong'u da sevdim ama çok aşırı parlak ve yağlı, fenalık geçircem... neyse bitene kadar yeni bir şey almamaya azimliyim, inşallah hızlı biter :))) Yenilerini güle güle kullan, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürünlerimi bitirmek suretiyle kötü örnek olmanın haklı gururuyla uyuyacağım birazdan Başak'cım :)))
      Klairs güneş kreminden sipariş verdim, benimki yolda. Avene ve Darphin'im bitti bitiyor. Klairs hiç yağlı ve parlak değil, çok seversin diye tahmin ediyorum canımcım.
      Teşekkür ederim canımcım, öperim <3

      Sil
  3. Bitenler yazısı okumayı larcenciel blogla sevmiş olabilirim fakat senin yazılarını da çok seviyorum <3
    Missha nın ballı maskesini her gördüğümde de aklıma sen geliyorsun:)) maske yorumlarını da zevkle okuyorum çok güzel fikir oluyor Emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tülin'cim çok teşekkür ederim, benim bitenler yazılarımın da keyif vermesine çok sevindim. <3
      Missha'nın ballı maskesine, fungal akne sorunun yoksa mutlaka şans vermelisin, muhteşem bir şey :)) Maske yorumlarımın faydalı olmasına da çok sevindim.
      Öpüyorum <3

      Sil
    2. Ilk missha seferinde deneyeceğim maskeyi deneyimim paylaşırım. Öpüyorum sevgiler <3

      Sil