Missha Tension Blusher Cushion Allık

Eylül 23, 2019 11 Comments A+ a-

Merhaba...

Bu hafta blogu uzun süredir bahsetmek istediğim ama bir türlü sıra getiremediğim makyaj malzemelerine ayırmaya karar verdim. Missha Tension Blusher cuhion allık ise, Zeynuş'la iki sene önce bir mağaza turumuzda beğenip satın aldığımız ama benim bu yaz keşfettiğim bir ürün oldu; tüm yaz günlük makyajımda sadece bu allığı kullandım. 

Missha Moist Tension Blusher

Missha Tension Blusher allıkları yenilemiş ve ambalaj tasarımlarını, renk isimlerini güncelleyerek Moist Tension Blusher olarak yeniden piyasaya sürmüş. Dolayısı ile, bendeki allığı bire bir mağazalarda bulamayabilirsiniz ancak, yeni seri yapı ve renk olarak (ürün miktarları dahil) bence aynısı sadece isimleri değişmiş. Bu yüzden, ben elimdeki allıktan bahsederek yine de size bir fikir verebilirim, diye düşünüyorum. 

Missha Moist Tension Blusher

Missha, Tension Blusher allıkları "meyve renkli allıklar" olarak adlandırıyor. Bu allıklar, cilde nemli ve sağlıklı bir görüntü vererek yapışkan his bırakmadan cildi renklendirmeyi hedeflerken uzun süre kalıcı olmayı vaadediyorlar. 6 farklı rengi olan bu allıkların, bendeki rengi eski versiyonlarının ismiyle PK02 Pink Ruffle; yeni seride ise Peach Cream rengine benziyor

Missha Moist Tension Blusher
Missha Moist Tension Blusher

Missha Tension Blusher allıklar cushion ambalajda dizayn edilmişler. Her allığın kendi renginde tasarlanan ambalajlarının kapağı oldukça sıkı kapanıyor ve kapanırken "click" sesini duyabiliyorsunuz. Ambalajın iç kapağında aynası var, bu ayna gün içinde makyaj tazelemek için bence oldukça uygun. Tension Blusher allıkların iç kapağının üzerinde, allığı uygulayabilmemiz için kendi pufu bulunuyor. Bu iç kapağı da açtığımızda, allığa erişebiliyoruz. 

Missha Moist Tension Blusher

Oldukça ince yapıdaki Missha Tension Blusher allıklar, cilt üzerinde herhangi bir doku bırakmadan uygulanıyorlar. Yapıları oldukça ince... Markanın vaadettiği gibi, cildi nemli ve sağlıklı gösteriyorlar. Ciltle bütünleşmiş şekilde duruyorlar ve sanki kendi yanağınızın rengiymiş gibi gözüküyorlar. İncecik yapılarına rağmen, benim cildimde gün boyu kalıyorlar. Yapış yapış bir bitişleri yok, cilde çok iyi tutunup sabitlendikleri için pudralamaya da ihtiyaç duymuyorlar. İster fondöten üzerine ister makyajsız cildinize tek başına uygulanabiliyorlar. 

Missha Moist Tension Blusher
Missha Moist Tension Blusher

Missha Tension Blusher cushion allıklar, çok pigmentli ürünler değiller. Bu sayede, yoğunluklarını kat kat arttırabiliyorsunuz. Bir anda Heidi'ye dönme ihtimaliniz neredeyse yok. Opak değiller, allığı uyguladığınızda alttan hala kendi cildiniz gözükmeye devam ediyor; bu sayede de çok çok doğal bir sonuç veriyorlar. Uygulanmaları çok kolay; ben hem kendi pufuyla hem makyaj süngeriyle tampon hareketler ile hem de fırça ile uygulayabiliyorum ve hepsiyle de şahane sonuç alıyorum


PK02 Pink Ruffle rengi, tam bir kayısı-şeftali rengi... Benim cildimde çok doğal duruyor. Yazın bu allığı her gün kullandım ve fondötensiz cildimde çok sağlıklı ve doğal durdu. Hala günlük makyajımda sadece bu allığı kullanıyorum. Likit bronzerlarla da çok iyi anlaşıyor; yüzümde diğer likit-krem ürünlerle başarılı şekilde bütünleşip karışıyor

Missha Moist Tension Blusher

Açıldıktan sonra 12 ay ömrü olan Missha Tension Blusher allıklar 8 gr ürün içeriyorlar. Bence tek eksileri, ürün miktarına göre çok hızlı bitmeleri; benim allığım 4 ay boyunca her gün kullanımla neredeyse bitmek üzere. Su bazlı bu allıklar, silikon, mica ve gliserin içeriyorlar. Parfümlü olmalarına rağmen varla yok arası bir kokuları var; içeriklerindeki hyaluronik asit ve meyve özleri ise son sıralarda yani eser miktarda bulunuyor. Bununla birlikte; paraben, bht, kurutucu alkoller ve mineral yağ içermiyorlar. 

Missha Moist Tension Blusher

Missha Tension Blusher cushion allıkları markanın mağazalarından ve online satış sitesinden bulabilirsiniz. Doğal ve abartısız makyajı seviyorsanız, likit-krem ürünler kullanmaktan hoşlanıyorsanız bu allıklar sizi memnun edebilirler. 

Sevgilerimle... 

11 yorum:

  1. Yaa ne tatlı bir allıkmış bu böyle ♥ Çok pigmentli olmaması, doğal durması da çok iyiymiş. Güle güle kullan, çok sevgiler Blana'cım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Fulya'cım :)
      Çok sevgiler <3

      Sil
  2. Aldığınızdan beri dinle dinle aşırı merak ediyorum bu allıkları ve fakat allık çekmecemi açınca hiç de ihtiyacım olmadığı gerçeğiyle karşı karşıya kalıp üzülüyorum :)))) Tabii fiyatları daha uygun olsa kendimi de üzmezdim ama Missha fiyatlarını uzaya fırlattı ne yazık ki :(Ve fakat yüzünde duruşu aşırı aşırı güzel. Güle güle kullan(ın) şekercim, çok öperim!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak'cım bence de yeni bir allığa ihtiyacın yok :) Olsaydı, evrene bunun için enerji falan gönderirdik ama :D Bu allıkları Zeynuş'la mağazayı karıştırırken keşfetmiştik, iyi ki almışız diyorum.
      Ten ürününe ihtiyaç duymadan, tek başına çok tatlış duruyor.
      Çok teşekkür ederim canımcım, kocaman öpüyorum <3

      Sil
  3. Bilgi için teşekkürler, bakayım ürüne hemen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğunuz için ben teşekkür ederim. Sevgiler...

      Sil
  4. Rengi gerçekten çok güzelmiş bu allıklar benimde bir süredir dikkatimi çekmekteydi, yazı çok yararlı oldu.Sevgiler..Kashmir21 ben:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, okuyup beğenmene çok sevindim. Umarım alırsan, sen de seversin. Öpüyorum <3

      Sil
  5. ay çok güzelmiş buuu, hemen alına, renkte harika

    YanıtlaSil
  6. vazgeçtim, indirim beklene öyle alınaaa :) fiyatlar uçmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki sene önce Missha makul fiyatlı bir markaydı, son zamanlarda fiyatları gerçekten uçtu. Ama sık sık indirime giriyor. Beğenmenize çok sevindim.
      Sevgiler...

      Sil