Missha Contour Gradation Stick - Çift Taraflı Kontür Stiği

Eylül 30, 2019 4 Comments A+ a-

Merhaba... 

Kontür uygulaması ile bir süredir aram olduğunu söyleyemem ancak, makyajımda kontür uygulamak istediğimde ilk tercihim hep krem ya da likit ürünler oluyor. Krem ve likit ürünler gölgelendirme yaparken bence çok daha doğal sonuç veriyorlar. Mağazada deneyince yapısına bayılıp satın aldığım Missha Contour Gradation Stick, bu amaçla kullandığım ürünlerden biri... 
Missha Çift Taraflı Kontür Stiği

Missha Contour Gradation Stick, kolay ve pratik kontür için çift taraflı kontür&aydınlatma stiği olarak tanımlanıyor. Koyu rengi yüzün dış kısımlarına ve burun kenarlarına; açık rengi ise, göz altları, burun, çene gibi bölgelere uygulayarak üç boyutlu bir görünüm elde edebileceğimizi iddia ediyor. 

Missha Çift Taraflı Kontür Stiği

Metal görünümlü, degrade siyah-gri bir ambalaja sahip olan Missha kontür stiğin karton kutusunun üzerinde, ürünün uygulama önerilerini gösteren görseller var. Bu sayede, temel olarak kontür uygulaması yapmak için fikir edinmek de mümkün oluyor. Açıldıktan sonra 18 ay kullanım ömrü olan bu stiğin her iki tarafı da 3,5 gr ürün içeriyor. 

Missha Çift Taraflı Kontür Stiği

Çift taraflı, asansörlü bir ambalajı bulunan Missha Contour Gradation Stick silindirik bir tasarıma sahip... Her iki kısmın kapağı da, oldukça iyi kapanıyor. Ruj görünümünde dizayn edilmiş her iki ürün de, bu sayede cilde çok kolay uygulanıyor. Krem ürünlerin düz tarafı ile geniş alanlara, uç kısımları ile dar alanlara uygulama yapmak çok kolay oluyor. 

Missha Çift Taraflı Kontür Stiği
Missha Çift Taraflı Kontür Stiği

Kontur stiğin her iki tarafındaki ürün de mat bitişli, ancak aydınlatıcı kısmının içinde belli belirsiz mikro simler bulunuyor. Bu simleri özellikle aramazsanız görmeniz mümkün değil ama bu sayede aydınlatıcı kısmı donuk bir matlıkta değil, oldukça sağlıklı ve ışık yansıtıcı/aydınlık görünüyor. Missha Contour Gradation Stick'in her iki tarafının da yapısı oldukça kremsi ve yumuşacık; çok kolay uygulanıp çok kolay dağıtılıyorlar. Cilt üzerinde bir tabaka oluşturmuyorlar, tamamen bütünleşip sanki kendi cildinizin doğal gölgesi/ışığı gibi görünüyorlar. Kremsi yapılarına rağmen pudramsı bir bitişleri olduğu için, ciltte yağlı bir görüntüye sebep olmuyorlar. Sabitlenmeden de oldukça kalıcılar; belli belirsiz doğal gölgelendirme yapmayı tercih edenler için tek başlarına rahatlıkla kullanılabilirler. İsterseniz üzerine pudra bir kontur ürünüyle geçip daha vurgulu bir görünüm de elde edebilirsiniz. Ben, bu ürünü en çok nemli bir makyaj süngeri ile dağıtmayı seviyorum ancak, fırça ile ya da parmaklarla dağıtmak da iyi sonuç veriyor. 

Missha Çift Taraflı Kontür Stiği

Missha Contour Gradation Stick'in 3 farklı rengi var; bendeki serinin en açığı olan 01 numara. 01 numaranın kontür rengi, nötüre yakın bir sütlü kahverengi. İlk bakışta kontür uygulaması için uygun bir tona sahip değilmiş gibi gelse de, cilt üzerinde dağıtıldığında oldukça belli belirsiz bir bitiş bıraktığından çok doğal bir kontur hattı oluşturuyor. Ben bu kısmı, çoğunlukla bronzer gibi daha geniş bir alana biraz yoğunca uygulayıp yüzümü ısıtmak için kullanıyorum. Sadece kontür için kullandığımda da, duruşunu beğeniyorum fakat, bu uygulamayı gece makyajlarımda tercih ettiğim için üzerinden toz bir kontur pudrasıyla geçiyorum


Missha kontür stiğin 01 numarasının aydınlatıcı rengi ise, oldukça açık bir fildişi... Cilt makyajında doğal ve parlak olmayan bir aydınlatma tercih edenler için ideal olacağını düşündüğüm bir bitişi var. Bu kısım, bence göz altlarında kullanmak için uygun değil. Ancak, kontur hattını belirginleştirmek için ve burun kemiği, çene üstü, alın ortası gibi bölgeleri daha aydınlık göstermek için oldukça ideal... 

Missha Çift Taraflı Kontür Stiği
Missha Çift Taraflı Kontür Stiği

Etil alkol, paraben ve bht içermeyen Missha Contour Gradation Stick'in bebek pudrasına benzettiğim çok hafif bir kokusu var. Bu kokuyu özellikle ürünü koklamazsanız almıyorsunuz. Yer kaplamayan ambalajı sayesinde çantada taşımaya ve seyahatlere uygun olduğunu düşündüğüm Missha kontür stiğe, böyle bir yüz boyutlandırma ürününe ihtiyacınız varsa bakabilirsiniz. 

Missha Çift Taraflı Kontür Stiği

Missha Contour Gradation Stick ve tüm Missha ürünlerini markanın mağazalarından ve online satış sitesinden bulabilirsiniz. 

Sevgilerimle... 

4 yorum:

  1. Ben bu kontür stiklerini kullanmayı hiç beceremiyorum ya da henüz kendime uygun ürünü bulamadım sanırım. Missha'nın bu ürününü de sizden okuyunca araştırdım biraz, güzel bir ürüne benziyor. Özellikle dağıtıldığında çok doğal görünüyormuş, belki bir gün yapabileceğime inanırsam ben de bunu edinebilirim yorumlarınızdan sonra:)

    Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Krem ve likit ürünler bana tozlardan daha kolay geliyor, garip şekilde. Süngerle yavaş yavaş ilerlersen sende de güzel duracaktır bence :) Bir süre sonra insanın eli alışıyor.
      Bu stick gerçekten çok doğal duruyor.
      Çok sevgiler <3

      Sil
  2. Rengi çok güzelmiş bence, NYX'in Contour Stick'ine de çok benzettim. Ben de yüzümü ısıtacaksam ya da kontür yapacaksam önce stick ürünleri tercih ediyorum. Ayrıca hem kontür, hem de aydınlatıcı tarafı yüzünde çok çok doğal durmuş. Güle güle kullan bebişim, çok öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kontur stiği seviyorum Başak'cım, özellikle seyahate falan giderken de çantaya atmalık ve pratik geliyor bana. Krem ve likit ürünler gerçekten çok da doğal duruyorlar.
      Çok teşekkür ediyorum bebişim, kocaman öpüyorum <3

      Sil