Nyx Professional Makeup Tinted Brow Mascara

Eylül 18, 2019 5 Comments A+ a-

Merhaba...

Kaşlarımı günlük olarak genellikle far ile doldurmayı tercih ediyorum. Kaşlarımı sabitlemek içinse, kaş maskaraları her zaman elimin altında bulunuyor. Bugün bahsedeceğim Nyx Professional Makeup Tinted Brow Mascara uzun süredir kullandığım tek kaş maskarası... 

Nyx renkli kaş maskarası

Nyx Professional Makeup Tinted Brow Mascara, kaşları tel tel sabitleyip dolgunlaştırmayı ve onlara doğal bir görünüm kazandırmayı hedefleyen bir renkli kaş maskarası... 5 farklı rengi olan bu maskaranın bendeki rengi, blonde... 

Nyx renkli kaş maskarası
Nyx renkli kaş maskarası

6.5 ml ürün içeren, klasik maskara ambalajında satılan Nyx Tinted Brow Mascara, çok da küçük olmayan (orta boy diyebileceğim) kıl bir fırçaya sahip... Maskaranın tüpü, sahip olduğu renkle aynı tasarlanmış, bu sayede birden fazla renk kaş maskarası kullanmayı seviyorsanız seçim yaparken işinizi kolaylaştırmışlar. 

Nyx renkli kaş maskarası

Fırçanın üzerine çok yoğun miktarda ürün gelmiyor, bu sayede kontrollü uygulama yapma imkanı tanıyor. Maskaranın kıl fırçası, kaşları kolayca kavrayıp tarıyor ve istediğiniz gibi kaşlarınızı şekillendirmenize yardımcı oluyor. Fırçasının büyüklüğü çok ince kaşlara uygun değil ancak, kaşlarınızı benim gibi kendi haline bırakıyorsanız ya da kalın kullanıyorsanız işinizi görecektir. Günlük olarak bence, kaşları güzel sabitliyor ancak, katır kutur sertleştirip onları kımıldamaz hale getirmiyor

Nyx renkli kaş maskarası

Nyx renkli kaş maskarasının blonde rengi, turunculuk içermeyen ama çok küllü de durmayan, nötr tonlu bir açık kahve... Açık kumrallara ve sarışınlara oldukça uygun bulduğum bu renk, benim kaşlarımla güzel uyum sağlıyor. Ben kaşlarıma maskarayı uyguladıktan sonra, mutlaka boş bir fırçayla da kaşlarımı tarayıp daha doğal bir görüntü elde ediyorum. Fakat, tek başına kullanıldığında da kaşları boyanmış gibi göstermiyor. 


Ben Nyx Professional Makeup Tinted Brow Mascara'yı genellikle kaşlarımı hafifçe farla doldurduktan sonra, fazlasını sıyırarak kaşlarımı sabitlemek için kullanıyorum. Bazen de, tek başına (fırçadan ürünü hiç sıyırmadan) kaşlarıma uygulayıp tarıyorum. Her iki şekilde kullanmaktan da memnunum. Hem daha doğal, günlük görünümler için hem de yoğun gece makyajlarımda benim bir kaş maskarasından tüm beklentimi karşılıyor. Dolayısıyla, bu maskarayı kullandığım süre boyunca ek bir ürüne hiç ihtiyaç hissetmedim. Kaşlarımı dökmedi, her hangi bir alerjik reaksiyona yol açmadı. 

Nyx renkli kaş maskarası

Su bazlı bir ürün olan Nyx renkli kaş maskarası bol miktarda yüzey aktif madde ve emülgatör içeriyor. İçeriğinde mineral yağ bulunuyor ancak kurutucu alkoller ve paraben, bht bulunmuyor. Açıldıktan sonra 9 ay kullanım ömrü olan bu kaş maskarası, ömrü bittikten kısa süre sonra bozuluyor. Ben yaklaşık bir sene boyunca her gün kullandım ama bu sürenin sonunda kokusu değiştiği için bitenler kutumda yerini aldı. Bu bakımdan, vaadettiği süre boyunca kullanabildiğim, bereketli bir ürün oldu

Nyx renkli kaş maskarası

Nyx Professional Makeup Tinted Brow Mascara ve tüm Nyx ürünlerine mağazalardan ve online satış sitesinden ulaşabilirsiniz. 

Sevgilerimle... 

5 yorum:

  1. Ben de sanırım bir koyu rengi var ve ben de rengini, etkisini beğeniyorum. Fakat, benim nispeten ince ve aşırı asi kaşlarım için fırçası büyük ve sabitleme etkisi istediğimin bir tık altında. O nedenle yeniden almayı tercih etmeyecek de olsam, kaş yapısı sana benzeyenler için gayet iyi bir ürün olduğunu düşünüyorum ben de :) Ellerine sağlık, çok çok öpüyorum!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görüşlerine katılıyorum Başak'cım, bu maskara ince ve çok asi kaşlar için uygun değil. Ama kendi kaşlarımda etkisini ve performansını bayaca sevdim. Şu an bana gönderdiğiniz bitmek bilmeyen Maybelline'i kullandığımdan uzun bir süre yeniden almam sanırım, sonra da aklım kesin yeni bir şeylere kayar :))
      Çok teşekkür ederim, çok çok öperim <3

      Sil
  2. Ausem, senin kaşlarında da güzel sonuç verebilir bu maskara ve günlük olarak tek başına bence de gayet yeterli.
    Çok teşekkür ederim <3

    YanıtlaSil
  3. Renkli kaş maskaralarıyla Maybelline Brow Precise Fiber Filler ile tanıştım ve günlük makyajda çok pratik geliyorlar. Kaşlarım biraz boşluklu olsa da tek başına kullandığımda gayet memnunum :) NYX'in duruşunu da çok beğendim, güzel bir alternatif oldu bana bu yazın Blana'cım, güle güle kullan ♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maybelline fiber filler ı ben de çok beğeniyorum Fulya'cım ama bildiğim kadarı ile o piyasadan kaldırıldı. Nyx fiber kıllara sahip değil ama, yine de alternatif olarak aklında bulunsun.
      Çok teşekkür ederim, çok sevgiler <3

      Sil