Korres Wild Rose Exfoliating Cleanser

Eylül 06, 2019 1 Comments A+ a-

Merhaba...

Korres Wild Rose cilt bakım serisinin nemlendiricisini ve göz kremini kullanıp bitirmiş, bu seriyi henüz yeni edindiğimde peeling etkili temizleyicisini de satın almıştım. Nemlendirici ile ilgili yazıma buradan, göz kremi ile ilgili kısa da olsa görüşümü paylaştığım yazıma buradan ulaşabilirsiniz. Bugün, çok uzun zaman kullanıp nihayet bitirdiğim Korres Wild Rose Exfoliating Cleanser'dan bahsetmek istiyorum. 


Korres Wild Rose

Korres Wild Rose serisi cildi aydınlatmayı, nemlendirmeyi ve ilk kırışıklıklarla mücadele etmeyi hedefleyen ürünlere sahip... Korres Wild Rose Exfoliating Cleanser ise, krem yapısı ile cildi nazikçe soyarak yenilemeyi ve aydınlatmayı hedefliyor. Günlük kullanım için uygun olduğu belirtilen bu ürün, her cilt tipine uygun... Islak cilde nazikçe masaj yaparak uygulanıp, bol su ile durulanması öneriliyor. 


Korres Wild Rose

Krem rengi, yumuşak formüllü ama katı bir nemlendirici formunda olan Korres Wild Rose peelingin içerisinde çok küçük ve yoğun şekilde tanecikler var. Taneciklerinin çok küçük olması sebebi ile, cildimi çizmeden, kızartmadan, tahriş etmeden başarılı bir şekilde peeling yapıyor. Ancak, benim gibi ince ve hassas cilde sahip kişiler için çok nazik bir peeling olduğunu söyleyemem. Dolayısıyla, kuru ve hassas ciltliyseniz her gün kullanmak için bu ürün agresif gelecektir. Denemesi için verdiğim tüm yağlı-karma ciltli arkadaşlarımın ise, dokusuna ve performansına bayıldığını söylemeliyim


Korres Wild Rose
Korres Wild Rose

Korres Wild Rose Exfoliating Cleanser, belirgin ama hafif çiçeksi bir kokuya sahip ama ben uygularken kokusunu çok hissetmiyorum. Benim gibi, koku hassasiyeti olanlar için de uygun olduğunu düşünüyorum. Ben, bu peelingi hep duş rafımda tuttum ve haftada bir gün cildim duşta sıcak ve buhardan iyice yumuşadığında kullandım. Islak yüzüme nazikçe, dairesel hareketlerle masaj yaptım ve bol su ile duruladım. Bir nohut tanesi kadar ürün benim tüm yüzüme yettiği için de bitirmem çok uzun zamanımı aldı (kullanım ömrünü çok fazla geçtiğim için, en sonunda vücut peelingi olarak da kullanarak bitirdim). İnanılmaz bereketli bir ürün, her gün kullansanız dahi kullanım ömrü olan 6 ayda biteceğini hiç zannetmiyorum. 


Korres Wild Rose

Korres Wild Rose Peeling, cildimi çok güzel temizliyor, bunu yaparken acıtmıyor ve kolay durulanıyor. Duştan sonra yaptığım kil maskesinin performansını da arttırdığını söylemeliyim. Bu ürünün ardından, duş sonrası kil maskesi yaptığımda gözeneklerim tamamen temizlendi ve şu an neredeyse hiç siyah noktam yok. Dolayısı ile, oldukça memnun kaldığım bir ürün oldu. 


Korres Wild Rose

150ml, ışık geçirmez, yumuşak bir tüpte satılan Korres Wild Rose Exfoliating Cleanser su bazlı bir temizleyici... Aktif maddelerinde aloe vera suyu ve yüzey aktif maddeler var. Bunları mısır nişastası, pirinç tozu, gliserin, kiraz ağacı kabuğunun tozu, portakal ve limon ekstreleri takip ediyor. Oldukça uzun bir içerik listesi olan bu peeling az miktarda salisilik asit içeriyor, oldukça parfümlü bir ürün. Alerji ve dermatiti tetiklediği bilinen benzyl salicylate, hydroxycitronellal ve lyral içeriyor (orta sıralardan itibaren). Sls, Sles, Ales, etil alkol, mineral yağ, silikon, paraben ve bht içermiyor. Cosdna bilgisine de buradan ulaşabilirsiniz. 


Korres Wild Rose

Hem içerik listesi hem fiyatı hem de ülkemizde bulunmaması bir araya geldiğinde, tekrar satın almayacağım bir ürün olan Korres Wild Rose Exfoliating Cleanser'ın formülü ve ambalajı Korres'in sitesinde güncellenmiş ve alerjen içerikler kaldırılmış gibi görünüyor (listeye buradan bakabilirsiniz). Korres aynı zamanda bu ürünün vegan içerikli olduğunu da belirtiyor. Korres bir Yunan markası ve ürünlerini Avrupa'da bulabilmeniz mümkün... 

Sevgilerimle... 

1 yorum:

  1. Aslında tam yazın kullanabileceğim bir ürünmüş; ama, o boyuyla bozmamam imkansız. Zaten kolay da bulunmuyor, ama yurtdışında ufak boyuna rastlarsam aklımda olsun :) Ellerine sağlık canımcım, öperim!

    YanıtlaSil