Cyrene AHA/BHA Exfoliating Gentle Cleansing Gel

Ağustos 02, 2019 4 Comments A+ a-

Merhaba...

Cyrene cilt bakımına yönelik ürünleri olan, özellikle spesifik cilt endişeleri için iyi içerikli ve etkili formüllere sahip bir marka... Blogda daha önce ürünlerine yer verme fırsatım olmayan bu markadan geçen kış sonlarında küçük bir alışveriş yapmıştım. O zamandan bu yana kullandığım Cyrene AHA/BHA Exfoliating Gentle Cleansing Gel bugün blogda yerini alacak.

Cyrene Cleansing Gel

Cyrene AHA/BHA Exfoliating Gentle Cleansing Gel, cildi fazla yağ, kir ve makyajdan arındırmayı hedefleyen bir temizleyici... Genişlemiş gözeneklerin görünümünü onarmaya yardımcı olmayı, cildi kurutmadan/germeden derinlemesine temizlemeyi vaadediyor. Yağlı, karma, hassas cilt tipleri için uygun olduğu belirtiliyor. 

Cyrene Cleansing Gel

Cyrene Cleansing Gel, konsantre yapıda ve krem bir temizleyici... İsminde jel kelimesi geçse de, kesinlikle köpürmüyor. Krem renkli, katı bir losyon formülündeki bu temizleyicinin kendine has, içeriklerinden kaynaklı hafif bir kokusu var. Ben özellikle akşamları makyajımı temizledikten sonra, elime nohut tanesi kadar ürün alıp cildime masaj yaparak uyguluyorum ve bol suyla duruluyorum. Ürünü göz çevresinden kesinlikle uzak tutmak ve asit içerdiği için gündüzleri (evde de olsak) geniş spectrumlu bir güneş koruyucu kullanmak gerekiyor

Cyrene Cleansing Gel

Cyrene AHA/BHA Exfoliating Gentle Cleansing Gel, makyaj temizleyicimin artıklarını cildimden gayet güzel temizliyor ve vaadettiği gibi cildimi kurutmuyor/germiyor. Duruladıktan sonra cildimde yumuşak bir doku bırakıyor. Tek başına ten makyajını tamamen çıkarmak için benim kullanımım açısından yeterli değil ve ben zaten çift temizleme yaptığımdan makyajımı da yağlarla çıkarıyorum. Gözeneklerim üzerinde ise, bir etkisini gözlemlemedim. 

Cyrene Cleansing Gel

Cyrene Cleansing Gel, asit içermesine rağmen benim gibi hassas ciltler için gayet uygun olacaktır. İçeriğindeki glikolik asit ve salisilik asit içeriğin orta sıralarında olduğu için, benim asitlerle anlaşamayan çok hassas cildimi irrite etmiyor. Yoğun miktarda asit içermediği için, ben yaz aylarında da kullanıyorum ve tabi ki, güneş kremimi asla ihmal etmiyorum. Bu temizleyiciyi düzenli kullanmaya başladığımdan bu yana, cildimdeki siyah nokta oluşumunu engellediğini ve kil maskesi gibi temizleyici maskelere daha az ihtiyaç duyduğumu söylemeliyim. Cildi soyma hızı oldukça yavaş, bu konuda mucizeler beklemeyin ancak, hem hassas ciltli hem de asit kullanmak istiyorsanız iyi bir başlangıç olacaktır. 


Su bazlı bu ürün; hindistan cevizi yağı bazlı yüzey aktifleri, gliserin ve ayçiçeği çekirdeği yağı içeriyor. Bunları, glikolik asit, salisilik asit ve panthenol takip ediyor. Etil alkol, paraben, bht, silikon, parfüm, renklendirici, sls, sles ve als içermiyor. 180 ml, ışık geçirmez plastik bir şişede satılıyor ve açıldıktan sonra 6 ay kullanım ömrü var. Aspirine alerjiniz varsa, bu ürünü kullanmamanız gerekiyor (salisilik asit içerdiği için). Üretim tarihini şişe üzerinde okuyabiliyoruz ve şişenin kilitli kapağı hem ürün sızdırmıyor hem de istediğimiz kadar ürün almamıza olanak sağlıyor. 

Cyrene Cleansing Gel

Cyrene cruelty free ve vegan bir marka... Cyrene AHA/BHA Exfoliating Gentle Cleansing Gel'i ve tüm Cyrene ürünlerini markanın online alışveriş sitesinden satın alabilirsiniz. Cilt tipiniz ve sorunlarınızla ilgili markaya mail atabilirsiniz, ürün önerisi isteyebilirsiniz; gerçekten çok yardımcı oluyorlar. 

Sevgilerimle... 

4 yorum:

  1. Cyrene ürünlerini severek kullanıyordum, ama zam olayını öyle bir abarttılar ki kullanmayı bıraktım maalesef, bu ürünü de iyidir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Markanın fiyat politikası konusunda çok haklısınız.
      Sevgiler...

      Sil
  2. İçeriği baya etkili görünen, güzel bir temizleyiciymiş. Ancak dün Cyrene'in fiyatlarına bakınca dudağım uçukladı resmen! Kore kozmetikleriyle yarışıyor maşallah ama yerli üretim. Ambalajları da son derece sıradan, o parayı neye alıyorlar gerçekten merak ettim! Aynı etkili içeriklere sahip Ordinary, Inkey List bile çok daha uygun fiyata satılırken Cyrene tercih edesim gelmedi... Umarım Türk markaları, marka değerlerinin sadece astronomik fiyatlarla ölçülmediğini bir gün anlayacaklar :) Detaylı yazın için çok teşekkür ederim kuzum, ellerine sağlık!!! Öptüm çook!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürünün içeriği gerçekten şahane ve etkili de Başak'cım ama fiyatlar konusunda çok çok haklısın. Neden, diye sorguluyor insan. Paramı yerli markalara harcayayım diyorsun ama fiyat politikaları yüzünden insanı başka yerlere yönlendiriyorlar. Cyrene'in müşteri ilişkilerine ve ilgisine bayılıyorum ama umarım marka değeri konusunda yazdıklarını bir gün anlarlar.
      Güzel yorumun için ben teşekkür ederim canımcım, çok öperim <3

      Sil