Avene Reflexe Solaire Dry Touch Spf50+

Ağustos 21, 2019 9 Comments A+ a-

Merhaba...

Bu yaz, yüzüm için çantamda kolayca taşıyabileceğim, yüksek performanslı bir güneş koruyucu ararken Avene Reflexe Solaire Dry Touch Spf50+ ile karşılaştım ve yaz için bana yeterli gelmezse kışın kullanırım diye düşünerek satın aldım. İki aya yakın süredir kullandığım bu krem hakkında düşüncelerimi yazmanın zamanı geldi.


Avene Reflexe Solaire

Avene Reflexe Solaire Dry Touch Spf50+, hassas ciltler için yüksek faktörlü, taşınabilir güneş kremi olarak tanımlanıyor. Bu ürün, suya çok dayanıklı yapısı ile spor yapılırken bile güneşe karşı yüksek koruma sağlamayı hedefliyor. Cilde mat bir görünüm sağlamak da vaadlerinin arasında... Spf50+ UVB koruması ve UVA koruması içeriyor. Güneşe çıkmadan önce yüz ve boyun bölgesine uygulanması; yüzdükten, terledikten ve kurulandıktan sonra yenilenmesi öneriliyor.


Avene Reflexe Solaire

Avene Reflexe Solaire, beyaz renkli ve ince bir losyon yapısına sahip... Yapısı incecik, cilde kolayca uygulanıyor ve hafif çiçeksi bir kokusu var. Uygulandıktan hemen sonra yüzde hafif bir beyazlık bırakıyor ancak, bir kaç dakika içerisinde ürün cilde yerleşiyor ve beyaz görünüm tamamen kayboluyor


Avene Reflexe Solaire

Avene Reflexe Solaire Dry Touch, vaadettiği gibi, mat bitişli bir krem (hatta benim çok kuru cildim için biraz fazla mat), dolayısıyla yağlı cilde sahip olanlar duruşuna bayılabilir. Gerçekten terlemeye karşı oldukça dayanıklı, güneşin altında eriyip gittiğini görmüyorsunuz. Ciltte asla ağırlık yapmıyor ve üzerine makyaj yapmaya da uygun. 


Avene Reflexe Solaire
Avene Reflexe Solaire

Ben, Avene Reflexe Solaire Dry Touch Spf50+ 'ı genellikle haftasonu seyahatlerimde çantamda kolay taşınabilir olduğu için kullandım. Yüzümü güneşe karşı koruma performansını beğendim. Yüzümde herhangi bir hassasiyete ya da güneşten kaynaklı alerjiye sebep olmadı. Her güneş koruyucu yazımda belirttiğim gibi, güneşin altında saatlerce durmadım, gölgede kalmaya çalıştım ve koruyucumu 3 saatte bir yeniledim. Bu kremi kullandığım hiç bir gün bronzlaşmadım. Dolayısıyla, şehir hayatı için kullanıma oldukça uygun olduğunu düşünüyorum.  Kış mevsimi için de, çok konforlu bir alternatif olacaktır. 


Avene Reflexe Solaire
Avene Reflexe Solaire
Avene Reflexe Solaire

30 ml, turuncu, sert plastikten ince bir tüpte satılan Avene Reflexe Solaire'in açıldıktan sonra 12 ay kullanım ömrü var. Tam çantaya atmalık, yer kaplamayan ve kapağı sıkı kapanan bir ambalaja sahip... Ambalajın ağzı incecik ve kontrollü bir şekilde ürün alabiliyoruz. Yine de, ürün azaldıkça sert plastik ambalajının beni zorlamaya başladığını söylemeliyim. Umarım ürün ziyanı olmadan, tamamen kullanabilirim. 


Avene Reflexe Solaire
Avene Reflexe Solaire

Avene termal suyu bazlı bu güneş koruyucu; aktif maddelerinde Tinosorb M (nano boyutta), su ve yumuşatıcı solventler içeriyor. İçeriğinin ortalarından itibaren Tinosorb S, diethylhexyl butamido triazone ve yine yumuşatıcı içerikler bulunuyor. Parfümlü bir ürün olmakla birlikte; etil alkol, silikon, mineral yağ, paraben ve bht içermiyor. İçeriğinde deniz canlılarının hayatını tehdit eden bir filtre bulunmuyor


Avene Reflexe

Avene Reflexe Solaire Dry Touch Spf50+ kolay kullanımı ve başarılı güneş filtreleri ile beğendiğim bir ürün oldu. Avene Reflexe Solaire serisinin bir de klasik olan versiyonu var, dry touch kadar mat bir görünüm istemezseniz ona da bakabilirsiniz. Avene ürünlerini anlaşmalı eczanelerden ve dermokozmetik satan online sitelerden bulabilirsiniz. 

Sevgilerimle...

9 yorum:

  1. Bu ürün kesinlikle aklımda! Şu an Retinal işine başladığım için Daylong Extreme'i almış olduğuma memnunum (baya yağlı ve dolayısıyla retinoidlerin olaıs etkilerine karşı çok daha mantıklı bir seçim). Fakat, Daylong bitince muhtemelen Avéne Reflexe Solaire'e geçerim (o an cildimin durumuna göre Dry Touch ya da normali arasında seçim yapmam gerekebilir). Senin güneş ürünü yorumlarına çok güvendiğimden ek araştırma yapmama gerek kalmayacak olması da pek şukela oldu! Ellerine sağlık bebişim, çoook öperim!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avene gerçekten güzel çıktı Başak'cım, ben satın alırken açıkçası önyargılıydım. Ama hem içerikleri güncel hem de güneşten koruması başarılı... Sanırım normal versiyonunun içeriği bundan biraz daha iyiydi.
      Ben de Daylong'u merak ediyorum. Retinal maceranı okumayı ise, iple çekiyorum.
      Güvenin ve güzel sözlerin için çok teşekkür ederim bebişim, kocaman öperim <3

      Sil
  2. Blana'cım çok merak ettiğim ve almayı düşündüklerim arasında olan bir nemlendiriciyi yazmışsın, şahane oldu bu! Güneş koruyucularda parlak yağlı görünümü sevmemekle beraber dry touch ifadesine biraz çekimserim, sabah güneş koruyucuyu nemlendirici niyetine de kullandığım için ekstra bir nemlendirici kullanmama gerek olacaksa tercih etmem. Sence altına bir nemlendirici krem ister mi?? Şans vermeli miyim? :) Çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fulya'cım, bu koruyucu bence altına muhakkak nemlendirici ister. Özellikle kışın tek başına nemlendirici olarak yetmeyecektir. Bu bakımdan beklentini karşılamayabilir. Normal versiyonu da var, onun içeriklerine de göz atıp kararını verebilirsin.
      Çok çok sevgiler <3

      Sil
  3. Mat bitiş dedin benim gönlümü celdin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güneş koruyucularda mat bitiş arayanlar için güzel bir alternatif...
      Sevgiler...

      Sil
  4. Avene geçekten severek kullandığım kaliteli olduğunu düşündüğüm markalardan.Eminim güneş kremi de çok çok başarılıdır.Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Sen bunu çok sevebilirsin Ausem! Antalya sıcaklarında kuru yapısı ile, biraz daha konfor sağlayabilir.
    Öpüyorum <3

    YanıtlaSil