Sally Hansen Complete Salon Manicure Ojeler

Ağustos 26, 2019 6 Comments A+ a-

Merhaba... 

Sally Hansen, senelerdir kullandığım ve tırnak ürünlerini çok beğendiğim bir marka... Bugün, markanın en sevdiğim oje serisi olan Sally Hansen Complete Salon Manicure ojelerden ve elimdeki renklerinden bahsedeceğim. 

Sally Hansen Salon Manicure

Sally Hansen Complete Salon Manicure, önce piyasaya 5'li etkili oje olarak sürdü. Daha sonrasında, formüllerini yenileyerek 7 etki bir şişede sloganıyla tekrar piyasaya çıkarttı. Renk skalasını güncelledi ve yeni Salon Manicure ojeler 41 renk olarak raflarda yerini aldı. Bu seri, tek bir oje ile hem baz hem top coat hem de parlak cila uygulamasını yapmayı, içerdiği keratin kompleksi ile tırnakları %64'e kadar güçlendirmeyi vaadederken; kolay uygulama sağlayan fırçası ile salon manikürü kalitesini evimize taşımayı ve 10 güne kadar kalıcı olmayı hedefliyor. 

Sally Hansen Complete Salon Manicure

Benim elimde Sally Hansen Complete Salon Manicure ojelerin ilk versiyonları var. 5 etkiyi bir arada sağlayacağını sağlayan ilk serinin vaadleri de, yenilenmiş koleksiyonla neredeyse tamamen aynı... Elimdeki renklerin bazıları, yeni koleksiyondan kaldırılmış görünse de, hem ülkemizde hem Avrupa'da hala satılmaya devam ediyorlar. Dolayısıyla, bu yazıda gördüğünüz her rengi bulabilirsiniz. 

Sally Hansen Complete Salon Manicure

Complete Salon Manicure ojeler, oldukça büyük iddialarını bir kenara koyarsak; tek katta opak, geniş fırçaları sayesinde çok kolay ve hızlı uygulanabilen, nispeten hızlı kuruyan bir yapıya sahipler... Marka, bu ojelerin iki kat uygulanmasını öneriyor ve ben de genellikle öyle yapıyorum ancak, her renginin iki kat uygulanmaya ihtiyacı olmadığını söylemeliyim. Bu seri, formül ve opaklık olarak kendi içinde tutarlı değil. Performansları renkten renge değişiyor, özellikle çok açık renklerini denemeden almamakta fayda olduğunu düşünüyorum. Ben, bu zamana kadar kullandığım sadece bir renginde hayal kırıklığı yaşadım (sanırım 120 numarasıydı), onun dışında diğer tercihlerimden çok memnun kaldım. 

Sally Hansen Complete Salon Manicure

Tırnaklara bakım yaptığı, alt ve üst cilaya ihtiyaç duymadığı gibi iddialarına katılmasam da; koyu renklerinin bile kalıcılığı bence oldukça başarılı... Ben bir ojeyi günlerce tırnaklarımda tutmuyorum ancak, Complete Salon Manicure serisi ojeler benim sürekli suda olan ellerimde 3-4 gün kalıcılıklarını koruyorlar. Açık renklerinin kalıcılığı çok daha başarılı, örneğin Shell We Dance rengi 10 günden fazla dayandığı için, şehir dışı seyahatlerimde sıkça tercih ettiğim bir oje... Bu serinin en sevdiğim özelliği, yapılarının senelerce bozulmaması, kendi kendilerine kuruyup ağdalaşmamaları ve şişenin dibine kadar ojeleri kullanıp bitirebilmem... 

Sally Hansen Complete Salon Manicure

160 numara Shell We Dance, çok açık bir pembe... Tırnakları çok bakımlı gösteriyor ve oldukça kalıcı. Bu renk, neredeyse yarı transparan yapıda; tamamen opak bir görüntü elde etmek istersem üç kat uygulamam gerekiyor ancak, ben iki kattaki hafif transparan duruşunu çok zarif buluyorum. Bu rengin formülü incecik ve çok hızlı kuruyor.

Sally Hansen Complete Salon Manicure

575 numara Red Handed, tam bir kan kırmızısı... Çok net ve güzel bir tonu var. Bu rengin de yapısı ince ve tam opak görünüm için iki kat uygulamak gerekiyor. Kalıcılığı, ellerimin suda kalma durumuna bağlı olarak 3-5 gün arasında değişiyor. En sevdiğim kırmızı ojelerimden biri olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. 

Sally Hansen Complete Salon Manicure

670 numara Midnight in NY, içerisinde pembe-mor ışıltılar olan bir siyah... Bu, elimdeki en farklı oje diyebilirim. İçerisindeki ışıltılar incecik ve oje gölgede tamamen siyah görünüyor ancak, üzerine ışık vurduğunda mor yansıyor. Simli bir oje gibi durmuyor ama dışarıdan bakıldığında ışığa göre farklı algılıyorsunuz. Opak bir görünüm elde etmek için mutlaka iki kat uygulama yapmak gerekiyor ve çok kalıcı. Benim ellerimde en az 4 günü rahatlıkla çıkarıyor ve kolay kuruyor. 

Sally Hansen Complete Salon Manicure

250 numara Mudslide, pastel bir pembe; hafif turuncu-somon bir alt tonu da var. Benim oldukça vintage bulduğum, gülmeyecekseniz gençliğimi hatırlatan (annem bu tonda pembe ojelere bayılırdı) bir renge sahip...  Benim kısa süre evvel kullanıp bitirdiğim bu renk, tırnaklarımda 4 güne kadar dayanıyor ve manikürsüz ellerimi bile bakımlı gösteriyordu. Bu renk, tek katta opak bir görünüm sağlıyor ancak, ben sadece alışkanlıktan genellikle iki kat sürdüm. 

Sally Hansen Complete Salon Manicure

610 numara Red Zin rengi ise, sahip olduğum en özel oje... Bu ojeyi düğünümde sürmüştüm ve hala o günkü kadar seviyorum. Neredeyse bitirmek üzereyim, dolayısıyla ilk fırsatta yenisini satın alacağım. Red Zin, bordoya dönük bir kırmızı ve bence özellikle beyaz tende çok asil duruyor. Kalıcılığı ellerimi ne kadar suda tuttuğuma göre değişse de, 3 gün kadar diyebilirim. Bu renk de tek katta opak sonuç veriyor ve ben yine de iki kat uygulamayı tercih ediyorum. 

Sally Hansen Complete Salon Manicure

Sally Hansen Complete Salon Manicure ojeler 14.7ml ürün içeriyorlar ve açıldıktan sonra 30 ay kullanım ömürleri var. İçerik listelerini buradan görebilirsiniz. Bu ojeler formaldehit, toluren ve fitalat içermiyorlar ancak, paraben içeriyorlar. Ben genellikle her iki günde bir ojelerimi yeniliyorum ve mutlaka base coat ve top coat kullanıyorum. Yorumlarımı da kendi kullanım alışkanlıklarım doğrultusunda yaptığımı belirtmek isterim. Bu seri, klasik oje kokusuna sahip ancak; özellikle koklamazsanız sorun yaratmıyorlar; şişenin kapağını açar açmaz odayı kokutmuyorlar. Büyük cam şişeleri ve gümüş kapaklarıyla da oldukça şık bir ambalajları var. 

Sally Hansen Complete Salon Manicure

Fiyatları biraz yüksek olsa da, senelerce kullanabildiğim ve performanslarını beğendiğim için verdiğim parayı hak ettiklerini düşünüyorum. Sally Hansen Complete Salon Manicure ojeleri kozmetik marketlerde, eczanelerde ve online satış sitelerinde bulabilirsiniz. 

Sevgilerimle... 

6 yorum:

  1. Ben de daha önceleri severek kullanıyordum bu ojeleri! Senin yazıdaki renklerden Red Hand, Red Zin ve Mudslide olanları almak mecburiyetindeyim bence (evet bende o renkler var am aolsun ahhahahaa). Ayrıca, annem de hep Mudslide gibi renklere "gençliğimde Cutex xxx numara vardı, hep onu srüerdim" dediği için ayrı bir sempatim var benim de! Bir de, ellerinin ve tırnaklarının aşırı güzel olduğunu yazmadan geçemeyeceğim!!! Çok teşekkürler bu detaylı ve güzel ve özendirici! yazı için :) Çoook öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sally'nin bu serisi bence baya başarılı Başak'cım, resmen ömürlük ojeler! Ama tabi, sende olan renklerden almasan iyi olabilir ajsajskdkfb. Mudslide tam bir anne ojesiymiş demek ki! Annem de, sadece bu rengi sürermiş.
      Çok teşekkür ederim bebişim, arada sinirlenince tırnak kenarlarımı koparmasam daha düzgün gözükecekler de... Bunun için neler mümkün, diyorum :D
      Kocaman öpüyorum <3

      Sil
  2. Bu markayi hic denemedim daha once ama 250 numarayi cok sevdim.. denk gelirsem bakicam.mutlaka😍

    YanıtlaSil
  3. Benim de en sık kullandığım renkler onlar Ausem, Mudslide bitti bile!
    Çok teşekkür ederim canım, öpüyorum <3

    YanıtlaSil
  4. Sally Hansen ojeleri ben de çok beğendim. Tüm renkler birbirinden güzel 😊

    YanıtlaSil