Mac Matte Lipstick - Down To An Art

Ağustos 07, 2019 4 Comments A+ a-

Merhaba... 

Bugün, Mac'in yeni çıkan renklerinden biri olan ve ülkemizde youtuber Merve Özkaynak'ın Mac ile yaptığı iş birliği sonucunda piyasaya çıkan set ile birlikte satılan Mac Matte Lipstick, Down To An Art ruj ile ilgili yorumlarımdan bahsedeceğim. 

Mac Matte Lipstick

Makyaj sever hemen herkesin favorilerinden olan Mac rujların farklı formül ve bitişlerde serileri mevcut... Her Mac ruj serisinde hemen her zevke uyacak bir renk tonu bulmak ise, oldukça kolay... Hali hazırda oldukça geniş bir ruj koleksiyonu bulunan Mac, yakın zamanda Mat ruj koleksiyonuna Down To An Art'ı ekledi. Avrupa'da da henüz yeni satılmaya başlanan bu renk, ülkemizde bir setin içerisinde bulunuyor ve henüz (ülkemizde) tek başına satışı yok. 

Mac Matte Lipstick
Mac Matte Lipstick

Mac'in şeftali nude olarak tanımladığı Down To An Art ruj, nötre yakın bir şeftali rengine sahip... Ne çok açık ne çok koyu bir tonu olan bu ruj, bence çoğu kişiye yakışacak bir renge sahip... Oldukça global ve risksiz bir rengi olduğunu söyleyebilirim. Günlük hayatında nude ruj kullanmayı sevenlerin keyifle kullanacağı, gece makyajlarına da yakışacak bu renk bence çok güzel bir nude ancak, eşsiz değil. 

Mac Matte Lipstick
Mac Matte Lipstick

Ben, Mac Down To An Art'ı bu sene Budapeşte seyahatimde Back2Mac ile aldım ve Avrupa'da da yeni satılmaya başlandığını bu şekilde öğrendim. Bu renk, benim günlük makyajımda sürekli kullandığım tonlarda, çok pembelik içermeyen, kahve alt tonlu bir şeftali olduğu için de kendime oldukça uygun buldum. Down To An Art yumuşacık yapıda, mat olmasına rağmen benim kuru dudaklarımı rahatsız etmeyen bir formüle sahip... İstersem çok az uygulayıp parmaklarımla dudaklarıma yerleştirerek daha ince bir bitiş elde edebiliyorken, istersem tek başına tüm dudağıma sürüp daha belirgin bir görüntü de elde edebiliyorum. Tüm dudağa sürüldüğünde çok ince bir formülü olduğunu söyleyemem, varlığını belli ediyor. Bu bakımdan, sıcak yaz günlerinde değil de, sonbahar ve kış aylarında daha rahat kullanacağımı düşünüyorum. 

Mac Matte Lipstick
Mac Matte Lipstick

Mac Matte Lipstick, Down To An Art rujun kalıcılığı oldukça başarılı... Bu ruj, likit matlar gibi dudağa yapışıp sabitlenmiyor ancak, sandviç gibi bir şeyler yemediğim sürece silinip gitmiyor. Dudaktan homojen bir şekilde siliniyor, parça parça, çirkin bir görüntüye sebep olmuyor. Kremsi formülü sayesinde dudak kusurlarını belli etmiyor


Ben, bu ruju tek başına kullandığım gibi, üzerine bir lip gloss sürerek de kullanmayı seviyorum. Fotoğraflarda hem tek başına hem de üzerine yarı transparan nude bir gloss uygulanmış halini görebilirsiniz

Mac Matte Lipstick
Mac Matte Lipstick

Klasik siyah-gümüş Mac ruj ambalajında satılan Down To An Art, 3gr ürün içeriyor. Tüm Mac rujlar gibi, ambalajının kapağı oldukça iyi kapanıyor. Paraben ve bht içermiyor, klasik tatlı Mac ruj kokusuna sahip. 

Mac Matte Lipstick

Ülkemizde şu anda bir işbirliği setinde satılan bu rujun, çok yakında Avrupa'daki gibi tek başına da satılacağını ve ilk aşamada sete konulmasının bir pazarlama stratejisi olduğunu düşünüyorum. Dolayısıyla, setteki diğer ürünlere zaten sahipseniz ya da onları istemiyor/ihtiyaç duymuyorsanız, bu ruj için üzülmenize gerek yok. Oldukça global ve Türk kadınının sevdiği bir tona sahip olduğundan bence yakında Mac standlarında yerini alacaktır. Bununla birlikte, ton olarak Kinda Sexy, Princess Incognito gibi Mac rujlara çok yakın bir rengi olduğunu ve Wet n Wild Bare it All gibi uygun fiyatlı bir çok alternatifini bulabileceğimizi de hatırlatmak isterimMac Matte Lipstick, Down To An Art ruju Avrupa'ya yolunuz düşerse ya da ülkemizde içinde bulunduğu setle birlikte Mac mağazalarından ve markanın online satış sitesinden bulabilirsiniz. 

Sevgilerimle...

4 yorum:

  1. Ooooh elerine sağlık canım benim!!! Bu rujun rengi çok hoşuma gitmişti, ama setteki diğer ürünler bende olduğu için almamıştım. Tek gelirse bir denerim mutlaka; ama Wet'n Wild'ı da tercih edebilirim mesela :) Senin dudaklarında rengi harika durmuş bu arada! Çok öperim, sevgiler!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak'cım rujun rengi gerçekten güzel ama peşinden koşmaya değer bir renk de değil, çoğu markada bu tonu bulabiliriz. Yazıda da bu mesajı umarım verebilmişimdir :))
      Wet n Wild bare it all buna bayaca benziyor ve ben çok severek kullanmıştım onu.
      Çok teşekkür ederim canımcım, öpüyorum kocaman <3

      Sil
  2. çok güzel bir paylaşım olmuş ben de sayfama bekliyorum... sevgiler.

    YanıtlaSil