Dior DiorSkin Nude Air Tan Bronzer

Şubat 10, 2016 20 Comments A+ a-

Merhaba...

Yoğun iş tempoma, çok sevdiğim halamın hastalık haberinin üzüntüsü de eklenince, bu yazıyı hazırlamakta biraz geciktim. Bir de yazılarımı hazırlamakta elimden geldiğince titiz davranmaya çalışmamın da bunda etkisi var, sanırım. Önce, küçük defterime notlar alıyorum sonra defalarca okuyarak, düzenleyerek yazıyı hazırlıyorum. Gün içerisinde kendime ancak iki-üç saat ayırabildiğimden, bir içeriği yayınlamak iki günümü alıyor.

Gelelim bu yazının konusuna... Bugün sizlere, bu zamana kadar kullandığım tek bronzerdan bahsedeceğim. Bu, benim ikinci kutum... Ürünün üzerindeki yazıların silinmeye yüz tuttuğunu görünce, hemen fotoğraflarını çekip bu yazıyı hazırlamak istedim.





Diorskin Nude Air Tan bronzer; metal, şık bir kutuda, kadife kesesiyle birlikte geliyor. Minik bir fırçası var, bu fırçayı kullanmıyorum ama çantaya atılıp pudrayı tazelemek için kullanılabilir. İçerisinde kendi aynası var. Çantada taşımak isterseniz, aynasının büyüklüğü makyajınızı rütuşlamak için bence gayet yeterli... Şık ambalajı, lüks bir ürüne sahip olduğunuz hissini veriyor. Ben Dior'un ürün tasarımlarını genel olarak seviyorum.


Diorskin Nude Air Tan bronzer, incecik bir pudra formunda... Tek başına uyguladığımda incecik yapısıyla cildimin nefes almasını engellemiyor, fondöten veya renkli nemlendiricimin üzerinde de kat kat ürün uygulanmış hissi vermemesiyle ve ağırlık yapmamasıyla beni memnun ediyor. Çok hafif ışıltıları var, belli belirsiz ışıltılar bunlar ve sim içermiyor.


Belirtmeliyim ki, kesinlikle kontür için uygun bir bronzer değil... Zaten, ürünün amacı cilde bir geçiş rengi verip, sağlıklı göstermek... İçerisinde bolca turunculuk var, hatta diğer renklerinde bu turunculuk çok daha belirgin... Bu yüzden, internette gördüğünüz fotoğraflara aldanıp, denemeden bu ürünü satın almamanızı öneririm. Bendeki rengi 001, ürünün en açık tonu... Çok pigmentli değil, bu da benim istediğim yoğunlukta uygulama yapmamı sağlıyor. Allık, bronzer gibi ürünlerde yüksek pigmentasyonun riskli olduğunu düşünüyorum.

Günlük hayatımda bu bronzerı kullanmamın amacı cildimin beyazlığını hafifçe kırarak daha sağlıklı görünmek... Diorskin Nude Air Tan pudra bana istediğim sonucu veriyor. Karşıdan bakıldığında, ürün yüzümde net olarak seçilmiyor ama daha yüzümü daha sıcak, canlı gösteriyor ve beklentimi tam olarak karşılıyor. Ben genellikle, klasik bronzer uygulamasına uygun olarak, elmacık kemiklerimin biraz aşağısına, saç çizgime en yakın kısımlara, şakaklarımın etrafına ve çene kemiğime orta büyüklükte bir fırçayla hafifçe uyguluyorum. Bazen, sadece allık olarak kullanıp doğal bir görüntü elde ediyorum. Özellikle, sadece bir maskarayla geçiştirdiğim, makyaj yapmak istemediğim günlerde allık olarak kullanmayı seviyorum.

Kalıcılığı, biraz altına uyguladığım ürüne bağlı olarak değişiyor. Fondöten veya renkli nemlendirici kullanmadan, tek başına uyguladığımda üç-dört saat kadar sonra cildimden uçuyor ancak, kalıcı bir fondötenle tüm gün yerinde kalıyor. Bu ara sıklıkla kullandığım Mac renkli nemlendiricimle de (yazısı burada) kalıcılığı gün boyu sürüyor. Kokusu yok, diyebilirim.

Fotoğrafta, elimin üzerinde gördüğünüz rengi elde etmek için ürünü çok yoğun bir şekilde ve kat kat uyguladım. Başka türlü yansıtmam mümkün değildi, gerçekten çok açık bir ton bendeki...


Diorskin Nude Air Tan bronzerı ikinci kez satın alma sebebim ise, gelin makyajımda kullanmaktı. Eşimin, yurt dışından toplayarak getirdiği tüm malzemelerim nikah günümüzde çalınmıştı. Bir hafta sonra da düğünümüz vardı. Açıkçası, bilmediğim bir ürün almak istemedim. Araştırmaya zamanım yoktu, bir kez kullanıp bitirdiğim ve tanıdığım tek bronzerı böylece satın aldım.

Benim bronzlaştırıcı ürünlere merakım yoktur. Hiçbir zaman, bir kozmetik ürün standının önündeyken bile, aklıma bronzer bakmak gelmez. O yüzden, ikinci bir bronzer denemeyi hiç istemedim. Çok büyük olasılıkla, bitene kadar Dior'la yoluma devam edeceğim. İlk kutusunu bir buçuk yıl gibi bir sürede bitirmiştim, her gün kullandığımı düşünürsek de çok bereketli bir ürün.


Son olarak; transparan bir yapısı olduğunu eklemeliyim. Söylediğim gibi, cilde geçiş rengi verip sağlıklı gösterme özelliğinde... Bu kadar yüksek fiyatlı ürünleri, ihtiyacımız dahilinde, mutlaka deneyerek almamız taraftarıyım.

10 gr'lık bu ürünün fiyatı 196 TL.

Ben Sevil'den satın almıştım. Tekin Acar, Sephora ve Beymen mağazalarında da bulabilirsiniz.

Sevgilerimle...


20 yorum:

  1. Özenle yazıyorsun canım yazılarını bu ne kadar ciddiye aldığını gösteriyor yaptığın işi, su gibi okuyorum yazılarını senin.. Fiyatı evet yüksek ancak değerlendirecek imkan olursa dediğin gibi yapısını test etmekte fayda var, yanılabiliyor insan çünkü bu tarz ürünlerde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka deneyip satın alınmalı bu ürün canım, içerisindeki turunculuk çok fazla çünkü, herkeste farklı duracaktır.
      Çok teşekkür ederim, senin yorumların,görüşlerin benim için çok değerli. Severek okuyorsan ne mutlu bana canım benim :-)
      Öpüyorum sevgiyle...

      Sil
  2. Yazın çok güzel, gayet açıklayıcı olmuş. Bu nude air serisi çıktığında benim ilk dikkatimi çeken fondöteni olmuştu ama en açık tonu bana koyu gelmişti o yüzden almamıştım. Bu pudralarını da incelemedim sonra bu seri aklımdan çıktı gitti. Hatırlatman iyi oldu kesinlikle bakacağım bu ürüne. Zaten dior kaliteli high end markalardan biri. Bende severek kullanıyorum hem kozmetik ürünlerini hem parfümlerini. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nude serisinin ışıltılı bitişli fondötenine bugün baktım, 010 numarası fena değil gibi... Ben de Dior parfümleri çok seviyorum, keşke bu kadar pahalı olmasalar :-)
      Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için

      Sil
  3. Halan için acil şifalar dilerim.. yazılarını yazmak için bu kadar özen göstermen çok güzel, bende ajandama sırasıyla not ediyorum hangi gün ne içerik gireceksem, insan hevesli yazınca hele bir de okunduğunu görünce çok mutlu oluyor :) ben bu üründe en çok kadife kutusuyla gelmesini beğendim, fiyatı yüksekte olsa insan iyi bir markanınkini mutlaka almalı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, iyi olacak inşallah :-)
      Okunmak çok güzel gerçekten, çok mutluluk verici ve sorumluluk da yüklüyor.
      Çok çok teşekkürler...

      Sil
  4. çok geçmiş olsun, inşaallah en kısa sürede toparlanır halan.
    blog yazmak aslında çok kolay bir işmiş gibi gözükse de bizi okuyan insanları yanlış yönlendirmemek için kuracağımız her cümleyi tekrar tekrar düşünmemiz gerekiyor. emeğine sağlık, güzel bir inceleme yazısı olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, inşallah iyi olacak :-) Haklısın, blog yazmak çok kolaymış gibi görünüyor ama büyük sorumluluk, fakat çok keyifli de... Severek yazıyorum, yazdıkça da daha çok seviyorum.
      Güzel yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil
  5. sİZ DE benim gibi beyaaz solgun yapını kırmak için bronzer kullanıyorsun. Bu önemli bilgi için teşekkürler canım. Denemeden almayız merak etme:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, çok beyaz ve solgun olunca hafif bir bronzer çok işe yarıyor :-) Ürün biraz riskli olunca sıkça uyarmışım sanırım :-) Çok teşekkürler

      Sil
  6. Bronzer'ları biraz daha ince görünüm için adece burnuma uyguluyorum çoğunlukla.Nars Laguna kullanıyorum uzun zamandır.O da tamamen mat değil ancak ışıltıları hiç mi hiç belli olmuyor bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben o kadar beyazım ki, kuruluktan cildim de mat, bildiğiniz hayalet gibiyim :-) Hafif bir bronzer beni daha canlı gösteriyor. Laguna'yı biliyorum, eğer araştıracak zamanım olsaydı bakacaklarımın içerisinde olurdu mutlaka. Başka bahara kaldı :-)

      Sil
  7. Yazınızı çok begendim takibe aldım sizi bende bloğuma bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, hoşgeldiniz.
      Ben de ziyaret edeceğim sizi :-)

      Sil
  8. Ben en çok ambalajini begendim. Gerçekten çok zarif ve sik düsünülmüs.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Metalik kutusunu ben de çok beğeniyorum :-)

      Sil
  9. çok güzel yazılarınız var; açıklayıcı ve sürükleyici, güle güle kullanın ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, çok mahçup ettiniz beni :-)

      Sil
  10. dior ürünlerin şıklığı ve kalitesi tartışılmaz bunun ambalajı da kendisi de çok güzelmiş. güle güle kullan :-))

    YanıtlaSil