Haftanın Bloğu: Gözde'nin Blog Günlüğü

Şubat 22, 2016 57 Comments A+ a-

Merhaba...

Dağınık Anne'nin burada bahsettiği etkinliğinden haberiniz var mı?! Ben, bu güzel fikri gerçekten çok sevdim. Bu etkinliğe katılmak isterseniz, her hafta sevdiğiniz bir bloğu seçip tanıtmalısınız yada sağ tarafa bir link ekleyerek seçtiğiniz bloğu bu şekilde belirtmelisiniz. Ben, elimden geldiğince, her hafta bir küçük yazı ile sevdiğim blogları size tanıtacağım. Etkinlik detayları ile ilgili bilgileri Dağınık Anne'nin buradaki yazısından edinebilirsiniz.


Bu hafta, size tanıtmak istediğim blog; Gözde'nin Blog Günlüğü ...



Gözde'nin bloğunu çok severek takip ediyorum. Samimi, ilgili, takipçilerinin yorumlarını dikkate alan bir blogger... Bloğunda; denediği kozmetik-bakım ürünlerinin yorumlarından pratik yemek tariflerine, "kendin yap" çalışmalarından film-kitap yorumlarına kadar geniş bir yelpazede bilgi bulabilirsiniz.

Haydi, Gözde'nin Blog Günlüğü'nü ziyaret edin, eminim çok seveceksiniz.

Sevgilerimle...

57 yorum:

  1. Veee Gözde de haftanın blogu olur :)))
    Gözde çok tatlıdır ya! Komşum o benim :) yok yok onda da!
    Hele ki sıcacık mesajları :) benimle aynı olan film zevki :D hehe
    Harika seçim!!! :) Eline sağlık! :))
    Fenomun grubunda paylaşalım hemen!!!
    Benim ismimi de yazdığın için çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dağınık anne bak valla çok utandım şuan :)
      Başka yerler de yorumlarını görünce diyorum komşum yazmış diye :D

      Sil
    2. Çok seviyorum ben de Gözde'yi :)
      Senden nasıl bahsetmem Dağınık Anne! Geç bulmuşum ben seni ya,basıl güzel bir enerji sendeki :)

      Sil
    3. Blana :) Sağol! Enerjiler karşılıklı bence :D
      Kimi insanla 2 yazışmayla bile yıllardır görüşüyor gibi olabiliyorsun :) Sende bu enerji varken ;)

      Bir de sağ tarafa ekleyebilir misin haftanın bloğunu :) O zaman miiikkkemmel olmuş olur :D
      Sevgiler sevgiler sevgiler :))))

      Sil
    4. Gözde sana cevap yazmamış mıyım ayıp mı etmişim olmamış! Komşum cevapsız kalır mı :)
      Utanma utanma bu sensin alış artık :D
      Beraber geziyoruz işte ne güzel :)

      Sil
    5. Ben o sağ taraf olayını beceremedim Dağınık Anne! Cahilliğimi yüzüme vurmayın :)

      Sil
    6. O enerji sende ayrıca :)

      Sil
    7. Blana çok tatlısın yahu :D İstediğin şeyi istediğin zaman sorabilirsin hem buradan hem sosyal ağlardan :)
      Ben yayınımda detay verdim bu konuyu soran olmuştu.
      Ama yapmasan da canın sağolsun ;)

      Sil
  2. Gözdenin bloğunu takip ediyorum gerçekten çok güzel paylaşımlarda bulunuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Waffle nasıl yapılır dedin beni bitirdin ama bugün :/ ben evde kek tırtıklıyorum waffle görseli hunharca bana bakıyor :)

      Sil
    2. Gözde sevilmez mi Sevdican :) O waffle beni de bitirdi bu arada :)

      Sil
  3. Çok teşekkür ederim vallahi billahi beklemiyordum :)
    Yılmaz Morgül'ü izlemeye dalmışım hop mailleri gelince koşarak geldim ^^
    Severek takip ettiğim ve yorumlarınla beni mutlu eden bloglardan birisin :))
    Kocaman sarılasım var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de benim için öylesin :) çok severek takip ediyorum.
      Ben de mutlu oldum şimdi :) Öperim sevgiyle...

      Sil
    2. Yalnız ben kendi blogummuşum gibi yazanlara cevap yazmışım :) Şu bloglar ikonları tanısa bütün kalpleri yollayasım var <3

      Sil
    3. Kendi bloğun gibi gör, yaz :) Mutlu oluyorum ben :) Canımsın çok saol <3 <3

      Sil
    4. Haha Gözde ben de aynıyım baksana :D Hadi sen haftanın bloğusun ben niye her yere yetişiyorum :D
      Elde değil, hele de bulunduğun blog samimi enerjikse unutuyorsun yazan adresi :)

      Sil
    5. Sen her zaman yetiş her yere Dağınık Anne :) Sen yetiş yeter ki daha ne isteriz :)

      Sil
  4. surpriseeeeeeee!!!! Hadi hadi Gözde yine iyisin :)))
    Şanslı seni seni :))) Blana K. tarafından beğenilmek, ilki olmak vay vay vay :)))
    Ellerine sağlık Blana K!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle bir yazıyorsun ki, çok mühim bir şahsiyet sanacağım kendimi! Kore Fenomeni bin yaşa sen :)

      Sil
    2. Öylesin zati aaaa Blana K! sevdiklerimdensin ki ;)

      Sil
    3. Korefenomeni valla nasıl kedi gibi oldum mısmıtlı :D
      Her yazım da yorumlaştığım insanlar tarafından sevilmek paha biçilemez bir duygu :)

      Sil
    4. Kore Fenomeni sen de en sevdiklerimdensin :) Günün yorgunluğu, negatifliği hiç bir şey kalmıyor seni görünce :)

      Sil
    5. hihiihiii pisi pisi olmak da iyiymiş Gözde! mutluluğun daim olsun :)))
      Blana K! hisler aynı, elektriğimiz tutmuş ki :))))

      Sil
  5. Lovely post.
    I am following you via GFC =)
    http://ohladymania.blogspot.com/

    .

    YanıtlaSil
  6. zaten severek izlediğim bir blog...:-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. audrey :) senin blogu baya kurcalıyorum mutlaka yorum bıraktığım bakim ne almış dediğim insanlardansın :*

      Sil
    2. Gözde'nin seveni çokmuş, yalnız değilmişim ben :)

      Sil
  7. Gözdeyi ben de takip ediyorum. İyi ki varsın gözde:))) ve tabi sen de blana:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloguma mutlaka güzel yorumlarını bırakıyosun bilmez miyim anne güncesi :*

      Sil
  8. Gözdeyi ben de takip ediyorum. İyi ki varsın gözde:))) ve tabi sen de blana:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Sen de iyi ki varsın, iyi ki buradasın anne güncesi :)

      Sil
  9. Gözdenin yazıları ayrı güzel, ama blog tasarımı apayrı güzel. Çok güzel olmuş, iyi varsın Blana cığım. Gözde de iyi ki var.
    Kocaman sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok mutlu oldum şimdi vallahi utandım ^.^ Blana beni yazdı ben hiç beklemiyordum beni nasıl mutlu etti :))

      Sil
    2. Sen de mutluluğunla beni mutlu ettin Gözde :)
      İstanbul Hanımefendisi ne kadar haklısın, Gözde'nin blog tasarımı da ne kadar güzel değil mi?!

      Sil
    3. Söylemeden edemeyeceğim, İstanbul Hanımefendisi yerin bende çok farklı... Sen de iyi ki varsın <3

      Sil
  10. Aaaa süper bir etkinlikmiş :)) Ben de katılayım en kısa zamanda ♥ Bu arada haftanın blogları arasında yer almak dileğiyle :))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika bir etkinlik bu :) Dağınık Anne'nin süper fikirlerinden biri... Kızsal Şeyler katıl tabi, çok güzel olur :)

      Sil
    2. Kızsal Şeyler katıl sende mutlaka :* çok güzel insanlarla tanışma fırsatı buluyoruz ;)

      Sil
  11. Gozdeyi tanımak güzel geldi. Sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Ben de takipteyim ama olsun yine giderim ziyaretine madem haftanın bloğu seçilmiş.

    YanıtlaSil
  13. Gözde'ciğim geç oldu ama seni kutluyorum canım.Bazen kaçırabiliyorum.Ece ablan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece Ablacım nasıl mutlu oldum seni gördüğüme :) güzel yorumunu bıraktın ya o bana yeter <3

      Sil
    2. Sağol tatlı kızım.Sevgilerimle..

      Sil
    3. Gözde'yi çok seviyorum ben :)
      Hoşgeldiniz, ne kadar mutlu ettiniz :)

      Sil
  14. Yeni bloglar keşfetmeyi çok seviyorum.Hemen bakıyorum şimdi ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni bloglar keşfetmek, güzel insanlar tanımak bence de çok güzel... Çok teşekkürler :)

      Sil
  15. Ne güzel bir fikir değil mi, yeni bloglar keşfedip birbirimizi tanıyoruz :) Ben teşekkür ederim ziyaret ettiğin için :)

    YanıtlaSil
  16. Çok güzel oldu bu etkinlik değil mi..:) Gözde'nin Blog Günlüğü de harika bir seçim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten şahane oldu :) Birbirimizi tanıma şansı çok güzel :)

      Sil
  17. Tavsiyeniz için teşekkür ederim. Mim etkinliği diğer blog arkadaşlarımıza keşfetmek için güzel bir etkinlik oluyor.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  18. Tavsiyeniz için teşekkür ederim. Mim etkinliği diğer blog arkadaşlarımıza keşfetmek için güzel bir etkinlik oluyor.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil