Haftanın Bloğu: Benim Tutkum Blog

Şubat 29, 2016 30 Comments A+ a-

Merhaba...

Haftanın bloğu yazı dizimin ikincisiyle karşınızdayım. Benim için sadece bu haftanın değil, tüm haftaların bloğudur Benim Tutkum blog.





Çok iddialı bir giriş yaptığımın farkındayım ama hem blogger olarak hem arkadaşım olarak Gonca'yı o kadar çok seviyorum ki, tarafsız bir yazı yazmam mümkün değil!

Gonca'yla blog tasarımımı yapmasını istediğimde tanıştık ve o sıra bolca da haberleştik. Bazen hissedersiniz... Anladım ki, ben sadece çok iyi bir tasarımcıyla değil çok iyi bir insanla konuşuyorum. O günden bu güne fikrim hiç değişmedi. Gonca çok iyi bir blogger, güvenilir bir ürün yorumcusu, profesyonel bir tasarımcı ve "dur, senin cildin hassas, bu ürünü ben deneyeyim, bana bir şey olmazsa kullanırsın" diyebilecek kadar şahane bir insandır.

Hakkında sayfalarca yazabilirim ancak, siz onu ziyaret edin ve kendiniz tanıyın. Ne demek istediğimi anlayacaksınız.

Benim Tutkum bloğa buradan ulaşabilirsiniz.

Hepinize kucak dolusu sevgiler...

30 yorum:

  1. Canım benim sen nasıl naif, nasıl kalbini güzelliği kelimelere yansıyan birisin. Hakkımda konularıma bile yazdığın yorumlarda gözlerimi dolduran tek insansın, birini çok benimsemek ve sevmek için onunla yanyana olmak yahut sürekli konuşmak gerekmiyor, bazı şeyler ki bu herkese nasip olmaz, kalplere yansıyor, bunu biliyorsun en güzel duygu bu..Çok şanslıyım yineliyorum, senin gibi iyi yürekli, kaliteli, naif bir insanı tanıdığım için çok şanslıyım, asıl şansım sensin benim, bilmiyorsun. <3 İyiki beni bulmuşsun, iyiki!..
    Blogumda Mim yayınlamıyorum çok uzun zaman önce aldım bu kararı, bu nedenle buradan söylemek istiyorum ki, AÇIK ve NET haftanın değil, geçmiş ve gelecekte tanıdığım ve tanıyacağım en ama en sevdiğim blogger arkadaşımsın ve biliyorum ki birgün yüzyüze gelip bunu dilede dökücem.Canım benim daha çook şey yazarım biliyorsun bunu, senim gibiyim o nedenle burada kessem iyi olucak.Seni seviyorum canım arkadaşım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, güzel kalpli Gonca'm!.. Okurken gözlerim doldu. Ben de seni çok seviyorum canım arkadaşım :)

      Sil
  2. Canım ya zevkle okudum mim yazını :)) Bende yazdıklarına aynen katılıyorum, bende senin gibi blogumun tasarımını değiştirmeyi düşündükten sonra tanıdım Gonca'mı :))çok yardımcı oldu sağolsun, benim içinde çok değerlidir <3
    Tabi sende öyle <3 öpüyorum ikinizide :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de çok değerlisin Açelya :) Dikili'ye inşallah düşecek yine yolum :) İyi ki varsın :)

      Sil
    2. Canım ya :) İNŞALLAH, her zaman beklerim :))

      Sil
  3. ben de çok severek takip ediyorum kendisini :-)

    YanıtlaSil
  4. gerçekten yazıları çok güzel ben de takip ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem yazıları hem tasarımları çok güzeldir onun :) çok teşekkürler :)

      Sil
  5. Oyy ne güzel bir dostluk bu. İşte blogger'ın bize verdiği en büyük yarar belki de bu. Ne güzel insanlarla tanışmamıza vesile oldu, birbirini yüz yüze hiç görmemiş ama candan bağlanan nice blog sahibi arkadaşım oldu. Ne mutlu.
    Benim tutkum ve kırmızı rujum sizler de iyi ki varsınız. Çok şey öğreniyorum sizlerden.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın İstanbul Hanımefendisi :) Bloglarımız sayesinde birbirimizi tanıdık, bağ kurduk... Yazmaya başlamadan önce bunları hayal bile edemezdim. Senin gibi güzel bir insan çıktı karşımıza, sen de iyi ki varsın :) Ben de çok faydalanarak takip ediyorum seni :)

      Sil
    2. Estağfurullah canım, güzellik karşılıklıdır, yansımadır. Yansımazsa dostluklar, pozitif enerji oluşmaz ki. Çok öpüyorum seni.
      Kırmızı rujdan vazgeçme ;)

      Sil
    3. Bir tane daha aldım kırmızı ruj :) Senin için yazacağım yazısını, bekle İstanbul Hanımefendisi! :)
      Ben de sevgiyle öpüyorum

      Sil
  6. Benim tutkum sevdiğimiz bir arkadaşımız başarılarının devamını diliyoruz:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler güzel dilekleriniz için :)

      Sil
  7. Tasarımcım benim tutkum :))) Dostluğunuz daim olsun ;) Kalemine sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostluğumuz da daim olsun Korefenomeni!

      Sil
    2. benimle olacak olanda sıkıntı yok, garanti var :)) Blana K!!!

      Sil
    3. Yaşasın o zaman Korefenomeni!

      Sil
  8. Bu ne kadar guzel bir yazi olmus ve sahane bir blof seçmişsin umarim dostlugunuzda daim olur :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Tüm güzel sözleriniz ve iyi dilekleriniz için... Dostluklarımız daim olsun :)

      Sil
  9. Korefenomeni'nin blogunda karşılıklı yorumlarınızı okuyordum, bakalım yeni yazı gelmiş mi dedim. Haftanın blogunu şimdi gördüm. Oradaki yorumunda da tasarımını arkadaşının yaptığını söylemişsin, burda okuyunca o kişinin Benim Tutkum olduğunu öğrenmiş oldum :))

    Peş peşe olaylar gelişmiş oldu. Blog tasarımını bende çok seviyorum. Yazarken de öyle güzel yazmışsın ki imrendim size ^.^ İlk haftanın şanslısı bendim ki (kendine pay çıkarmaya çalıştı) Musmutlu günleriniz olsun <3

    Gözde'nin Blog Günlüğü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasıl bizim karşılıklı yorumlar komşu kızı! :))) bi atıflar, bi iğnemeler mi acep :)))

      Sil
    2. ahahha ya ama yorumu okuyunca kahkayı patlattım komşu kızı :D
      Senin 'Kişisel Blog Yazarları Neler Düşünüyor' yazının altında ki yorumlarınızı gizli gizli okudum :)))
      Bir baktım son yazı Dağınık Anneden :)

      Sil
    3. Bugün Dağınık Anne'nin yorumunu ben de okudum, cevap yazmaya fırsat bulamadım :)

      Sil
    4. Sen her konumdan kendine pay çıkarabilirsin Gözde, haksız bir şey yapmış olmazsın hem :)

      Sil
  10. Hemen ziyaret edeceğim. Çok güzel yorumlamışsınız.

    YanıtlaSil
  11. bu haftanın blogu nu her blog yapıyor galiba.. gelenek gibi bir şey mi..yeniyim de buralarda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şapşik Anne, her hafta sevdiğimiz bir blog seçiyoruz ve tanıtıyoruz. Bu sayede yeni arkadaşlar tanıyor ve birbirimizi buluyoruz. Dağınık Anne'nin bloğunda etkinliğin ayrıntıları var. Sen de katıl bize, ne güzel olur :)

      Sil