Nascita Bronzy Glow Yüz Temizleme Fırçası

Haziran 21, 2019 4 Comments A+ a-

Merhaba...

Son yıllarda yüzümüzü temizlemek için farklı çeşit ve özellikle aparatlar piyasaya çıkmaya başladı. Bunların elektronik olanları ve manuel olanlarından bazıları da oldukça popüler oldu. Ben de bugün bir seneyi aşkın süredir kullandığım Nascita Bronzy Glow yüz temizleme fırçası hakkındaki yorumlarımdan bahsetmek istiyorum. 

Nascita Yüz Temizleme Fırçası

Nascita Bronzy Glow yüz temizleme fırçası; ultra yumuşak kılları ile cildimizi tahriş etmeden temizlemeyi ve pürüzlerden arındırmaya yardımcı olmayı hedefliyor. Bronzy Glow serisinden piyasaya sürülen bu fırçanın numarası 221 ve hem yüz temizleme hem de fondöten fırçası olarak kullanıma uygun olduğu belirtiliyor. 
Rose gold gövdeye sahip ve boyu nispeten küçük olan Nascita Bronzy Glow yüz temizleme fırçasının çok sevimli bir tasarımı var. Kavisli fırça sapı oldukça kullanıcı dostu olarak dizayn edilmiş, bu sap sayesinde fırçayı rahatça kavrayıp kullanabiliyorsunuz. Fırça sapının uca doğru genişleyen tasarımı sayesinde hem ele çok düzgün oturuyor hem de uygulama rahatlığı sağlıyor. Fırça sapına, ürünü asarak kurutabilmemiz için ip geçirilmiş. Nascita yüz temizleme fırçasının beyaz renkli ve oldukça sık kılları var. Uzunlu kısalı bu kıllar, geniş fırça yüzeyinde dairesel desenler oluşturuyor; bu sayede yüzünüzü temizlerken hafif masaj etkisi de yaratıyor. 

Nascita Yüz Temizleme Fırçası

Ben Nascita Bronzy Glow yüz temizleme fırçasını satın aldığım günden bu yana maskelerimi cildimden temizlemek için kullanıyorum. Özellikle kil maskeleri gibi yüzde kuruyan ürünleri çok nazikçe temizliyor. Fırça kılları yumuşacık ve ılık suyla birlikte yüzümü temizlerken asla rahatsız etmiyor; hatta yüzümde çok konforlu ve keyifli bir his bırakıyor. Benim çok hassas ve ince cildimi asla çizmiyor, hassaslaştırıp kızarmasına sebep olmuyor. Bu fırçadan evvel disk şeklinde temizleme bezleri kullanıyordum ve cildim çizgi çizgi kızarıp acıyordu. Bu fırçayla birlikte yüzümden maske temizlemek eziyet olmaktan çıkıp, çok konforlu hale geldi. 

Nascita Yüz Temizleme Fırçası

Ben, Nascita yüz temizleme fırçasını ılık suyla ıslatıp, cildime süpürme hareketiyle uygulayarak maskelerimi temizliyorum. Fırça kılları maske ile kirlendikçe çeşmenin altında yıkayıp, yüzümü temizleme işlemine devam ediyorum. Cildimi kalıntı bırakmadan çok güzel arındırıyor. Sonrasında bol suyla yıkayıp kurumaya bırakıyorum. Fırça çok sık kıllı olmasına rağmen bir günde kuruyor. Çok kolay temizleniyor ve bir senedir kıllarında renk değişimi ve dökülme olmadı. Satın aldığım günkü kadar sağlam duruyor, fırçanın kıllarının formu da hiç bozulmadı. 

Nascita Yüz Temizleme Fırçası

Sentetik kıllara sahip olan Nascita Bronzy Glow yüz temizleme fırçasını, cildinizi nazik bir şekilde arındıracak bu tarz bir ürün arayışındaysanız deneyebilirsiniz. Ben fondöten sürmek için hiç denemedim, o amaç için benim yüzüme göre oldukça büyük. Fakat, her maske yaptığımda ve cildimi nazikçe arındırmak istediğimde memnuniyetle kullanıyorum. Nascita ürünlerini Gratis, Rossmann gibi kozmetik marketlerden, Nascita online alışveriş sitesinden bulabilirsiniz, sık sık indirime de giriyorlar. 

Sevgilerimle... 

4 yorum:

  1. Bu tarz ürünlerin zaten hassas ve çabuk kızaran cildimi yıpratmasından çok çekiniyorum ama fotoğraflardan da anlattığın gibi yumuşacık bir fırçaya benziyor. Maske temizlemek için kullanmak güzel bir fikir, denk geldiğimde aklımda olacak.
    Çok sevgiler Blana'cım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fulya'cım benim cildim de çok hassas ve hemen kızarıyor, biliyorsun. Bu fırça çok çok yumuşak ve bu zamana kadar maskelerimi temizlerken beni en rahat ettiren aparat oldu. Aklında olsun.
      Çok sevgiler canımcım <3

      Sil
  2. Ya bu fırça bende de vardı, ve seviyordum da, ama sonra elden çıkardım. Nedeni hakkında hiçbir fikrim yok :)))))) Halbuki dediğin gibi, maske temizlemek için bire bir!!! Neyse kendime akıl fikir diliyor, seni de çok öpüyorum!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak'cım yorumuna bayıldım, aşırı tatlısın :) Ya bazen sevdiğimiz şeyler bir anda gereksiz gelip elden çıkarıyoruz.
      Kocaman öpüyorum seni <3

      Sil