Makyaj Koleksiyonum 2020 - Kaş Ürünlerim

Şubat 29, 2020 0 Comments A+ a-

Merhaba,

Kaş ürünlerimle makyaj koleksiyonumu yazmaya devam ediyorum. Artık serinin yavaş yavaş sonuna yaklaşıyoruz. 


Kaş Ürünlerim

Boyanmış kaş görünümünü hiç sevmeyen ve kaşlarını da çok fazla doldurmayan biri olarak, gereğinden fazla kaş ürünüm olduğunu bu yazıyı yazarken fark ettim. Gerçi, bu kategorideki ürünlerin bir kısmı yedekte bekliyor ve hiç açılmadı. 


Kaş Ürünlerim

Elimde 3 kaş kalemi (bir-iki günlüğüne bir yere gitmedikçe asla kullanmıyorum), bir kaş jeli, bir kaş pomadı ve bir de kaş farı var. Kısa süreli seyahatlerimde yanımda hep kaş kalemi götürüyorum, hem zaman hem yer açısından daha pratik oluyor ve beni fırça taşımaktan kurtarıyor. Bunun dışında günlük hayatımda hatta gece makyajlarında bile kalem kullanmıyorum çünkü, bence tüm kaş kalemleri kaşlarımı döküyor. Günlük olarak kaşlarımı farla gelişigüzel doldurup, kaş jeliyle sabitliyorum ve kendi şekillerinde hatta biraz da boşluklu olarak bırakıyorum. 


Kaş Ürünlerim

The Balm Furrowcious Kaş Kalemi: Bendeki rengi blonde, oldukça ince uçlu bir kaş kalemi... Performansı oldukça iyi, çok sert değil, arkasında kendi fırçası da olduğu için seyahatlerde çok pratik oluyor. Memnunum.

Maybelline Total Temptation Brow Definer: Zeynuşum'un hediyesi olan bu kalem, serinin en açık rengi olan 100 numara... Kesik uçlu bir dizaynı var, arkasındaki tombul fırça da kaşlarımı güzel tarıyor. 

Wet n Wild Mega Clear Kaş Jeli: Şeffaf, günlük olarak gayet işimi gören bir kaş jeli... Çok memnun değilim ama kötü de değil, bitene kadar kullanmaya devam edeceğim. 


Kaş Ürünlerim

Manhattan Brow'Tastic Eyebrow Kit: Bendeki blondy brow rengi olan bu kit, bir kaş farı ve waxdan oluşuyor. Waxı bir kez bile kullanmadım, kızıllık içeriyor ama farının rengi oldukça güzel. Bir buçuk senedir neredeyse her gün kullanıyorum, oldukça bereketli çıktı. Manhattan ülkemizde satılmıyor malesef. 

Bunların dışında Catrice kaş kalemi ve Nyx kaş pomadı hiç açılmadan yedeğimde bekliyor. Manhattan kaş farım bitince, Nyx pomadı kullanmayı deneyeceğim. Eğer, günlük olarak istediğim doğal görüntüyü sağlarsa onunla devam edeceğim. 


Kaş Ürünlerim

Elimdeki kaş ürünlerinin de bana uzun süre yeteceğini düşünüyorum. Üç kaş kalemi zaten bana çok fazla, senede en fazla bir kaş kalemi bitirebiliyorum. Ancak, farım muhtemelen bu sene içinde bitecektir. 
Bir sonraki yazıda göz bazlarım ve dudak kalemlerim olacak. 

Sevgilerimle...

Fondöten ve bazlarım için buraya
Kapatıcılarım için buraya
Pudralarım için buraya 
Allık ve aydınlatıcılarım için buraya 
Bronzerlarım için buraya 

Likit allık-aydınlatıcı-bronzerlarım için buraya 
Far paletlerim için buraya 
Krem farlar ve göz kalemleri için buraya tıklayabilirsiniz. 

Hiç yorum yok: