Makyaj Koleksiyonum 2020 - Likit Allıklarım/Bronzerlarım/Aydınlatıcılarım

Şubat 20, 2020 6 Comments A+ a-

Merhaba,

Makyaj koleksiyonumu karıştırmaya likit formüldeki aydınlatıcı, allık ve bronzerlarımla devam ediyoruz.


Likit Allıklarım/Bronzerlarım/Aydınlatıcılarım

Yaz başından bu yana sıklıkla ters makyaj yaptığım için, likit ürünlerimi de daha çok kullanmaya başladım. Bu kategoriyi çok fazla küçültmeme açıkçası gerek kalmadı, zaten elimde az ama çok sevdiğim likit ürünler vardı. Yine * işareti olan ürün isimlerine tıklayarak blog yazılarına gidebilirsiniz.

Becca Shimmering Skin Perfector: Bu likit aydınlatıcı-baz ürünü gerçekten çok beğeniyorum. O kadar ki, bu ikinci tüpüm; ilkini Becca daha ülkemize gelmeden evvel kullanmıştım. Bendeki pearl rengi, simsiz ve şahane bir aydınlık veriyor. Ten ürünlerimle karıştırarak, baz olarak, likit aydınlatıcı olarak makyajımın üstüne ya da altına kullanıyorum.

*Nars Laguna Likit Bronzer: Bu bronzerı ilk çıktığında satın almıştım, bende uzun süredir var ve sıkça da kullanıyorum. Ancak, çok az miktarı yettiğinden ve miktarı da çok fazla olduğundan bitmek bilmiyor. Sağlıklı, doğal ve bronz bir görünüm elde etmek için gerçekten çok güzel...


Likit Allıklarım/Bronzerlarım/Aydınlatıcılarım

*Nars Hot Sand Illuminator: Abartısız, doğal bu likit aydınlatıcı yine Becca gibi çok amaçlı kullandığım ürünlerden... Bendeki oldukça az kaldı, çok severek kullanıyorum.  Sarı alt tonlu, simsiz, her fondötenle karıştırılabiliyor; hem makyaj altında hem de üstünde çok güzel duruyor.

Inglot Likit Allık: Bu yaz ters makyaja merak salınca, fondötenimin altından da belli olacak kadar pigmentli bir krem/likit ürün satın almaya karar verdim. Tercihim de, Inglot'un 94 numarası oldu, mat ve çok güzel bir gül kurusu rengi. O kadar pigmentli ki, minicik bir noktasıyla neredeyse tüm yüzümü boyayabilirim.


Likit Allıklarım/Bronzerlarım/Aydınlatıcılarım

Likit ürünleri gerçekten seviyorum, makyajı çok doğal ve dokusuz gösteriyorlar. Fondöten kullanmak zorunda da kalmıyorsunuz. Ancak, bence tüm likit ürünlerin gramajları aşırı yüksek ve önerilen kullanım süresinde bir kişinin bunları bitirmesine imkan yok. Keşke, daha küçük boyları daha makul fiyata satışa sürülebilse...


 Likit Allıklarım/Bronzerlarım/Aydınlatıcılarım

Makyaj koleksiyonumu paylaşıyor olmamdan umarım memnunsunuzdur, çünkü bu yazılar bir süre daha devam edecek gibi duruyor.

Sevgilerimle...

Fondöten ve bazlarım için buraya
Kapatıcılarım için buraya
Pudralarım için buraya 
Allık ve aydınlatıcılarım için buraya 
Bronzerlarım için buraya tıklayabilirsiniz. 

6 yorum:

  1. Bu kategori benim de çok sevdiklerimden; likit ürünler, özellikle cilt kuruysa/yaş olgunsa, makyajın kurtarıcısı bence. Gramaj konusundaki yorumuna da aşırı katılıyorum açıkçası. O kocaman ambalajın yerine ufak ve makul fiyatlarda üretim yapsalar ne güzel olur. Hayır paylaşmak da mümkün ama bazen ambalaj değiştirince ürünün yapısı bozuluyor, kuruyor vs... hepsini güle güle kullan canım! Ben şahsen bu seriden hiç sıkılmadım, devamını da merakla bekliyor, seni de kocaman öpüyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Likit ürünleri paylaşsak da, dediğin gibi kaba aktarınca kuruyorlar Başak'cım. Keşke ufak boylarını yapsalar, kimsenin 30ml likit renkli ürüne ihtiyacı yok yani!
      Ben likit ürünleri makyajsızken ve yazın seviyorum en çok. Bu ara fondötenlerle de neredeyse tamamen yolumu ayırmışken, hep bunları kullanıyorum.
      Çok teşekkür ederim canım benim, sıkılmamana sevindim! Kocaman öpüyorum ben de <3

      Sil
  2. "Ancak, bence tüm likit ürünlerin gramajları aşırı yüksek ve önerilen kullanım süresinde bir kişinin bunları bitirmesine imkan yok. Keşke, daha küçük boyları daha makul fiyata satışa sürülebilse..." Tam olarak bu! Okuduğum en mantıklı, en doğru cümle bu likit ürünler hakkında. Yine keyifle okudum, bilgilendim. (Okuldayım ya resmi ağızla yazıyorum. :D )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için çok teşekkür ederim :) Okulda bile okunmak da çok güzel :D
      Sevgilerimle...

      Sil
  3. Şu Becca aydınlatıcıyı da hep çok merak etmişimdir, çok güzelmiş gerçekten, bence de likit ürünler 15 - 20 ml. olsa çok güzel olur ya hem fiyat uygun olur hem de rahat rahat bozulmadan kullanabiliriz. Çok sevgile canım...xoxo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Becca aydınlatıcıyı sen de çok seversin bence Berna'cım, çok da yakışır. Bunların 5-10ml si bile her gün kullansan bir seneye yakın idare eder bence, bir noktacık yetiyor çünkü. Umarım kişisel kullanıcılar için küçük boy üretirler, böyleyken ben yeniden almak konusunda çok kararsızım açıkçası.
      Benden de çok sevgiler canımcım, öpüyorum <3

      Sil