Makyaj Koleksiyonum 2020 - Far Paletlerim

Şubat 25, 2020 0 Comments A+ a-

Merhaba,

Makyaj koleksiyonumun hala en kalabalık ve en gereksiz ürün olan kategorisi far paletleri... Ancak, zaten o kadar çoklardı ki, bu kadar azaltabildim. Gözüme hala çok fazla geliyorlar ve bu kadar far paletine ihtiyacım olmadığını ben de biliyorum ama şimdilik böyle kalmaya devam edecekler sanırım. Çünkü, bu ekibe kıyamıyorum.


Far Paletlerim

Far paletlerimin hepsini fotoğrafta gördüğünüz kutunun içinde tutuyorum. Bu kutu bana canlarım Zeynuş ve Başak'ın hediyesiydi, çok seviyorum. Bu sayede sürekli makyaj masamın üzerinde duruyor. Bu yazıda paletlerin swatchlarını görmeyeceksiniz, çünkü öyle bir canım yok malesef. Ancak, yine blog yazısı olanların isimlerinin başına * koyup, linkleyeceğim. Olmayanları da yavaş yavaş yazarım sanırım.


Far Paletlerim

Elimde aslında 5 tane büyük far paleti var, ikisi Zeynuşum'da (Biri şuan Başak'ta da olabilir, yazının yayınlanma tarihine göre). Bu yüzden Jeffree Star Blood Sugar (yazısı burada) ve Tarte Tartelette paletlerim fotoğrafta yoklar. Tartelette en eski paletim olabilir ve hala çok memnunum. Artık, tek farlı ve genellikle mat göz makyajları yaptığım için de elimin en çok gittiği palet...

*Bh Cosmetics Carli Bybel Far Paleti: Limitli üretim olan ve artık satılmayan bu palet, sanırım elimdeki pembe-leylak tonlarındaki tek palet... Palette ayrıca 4 aydınlatıcı, 2 de ışıltılı bronzer bulunuyor. Bronzerların özellikle biri benim için çok koyu, ancak far olabiliyor. Paletin far formülü, renk hikayesi ve kalıcılığı çok başarılı, en sevdiğim paletlerimden biri..

*RevolutionxSebile Day2Day Far Paleti: En yeni paletim!.. Tam bir Blana paleti bu, renkleri benim her zaman kullandığım skaladan oluşuyor. Sadece bu palete sahip olsam, muhtemelen başka bir far aramam. Performansını da çok beğeniyorum.

Anastasia Beverly Hills Master Palette by Mario: Mario Dedivanoviç'in ABH ile işbirliğinden çıkan palet... Jeffree Star'dan sonra en iyi far formülü bu ve en sevdiğim paletim de bu! Limitli olduğu için sadece özel günlerde kullanıyorum, yoksa bitiririm ben bu paleti. Keşke zamanında yedekleseydim de, doya doya kullansaydım.


Far Paletlerim

4'lü Mac Palet: Bu paleti kendim oluşturmuştum. Arada diğer refill Mac farlarımla değiştirip güncellediğim de oluyor. Paletteki farlar; honey lust, mulch, texture, embark.

Dior Monteigne Far Paleti: Dior'un bu 5'li paletlerinin far formülü eşsiz değil ama bu paleti renk hikayesini beğenip compact olmasıyla yanımda da taşırım, diye satın almıştım. Günlük olarak elim çok gitmiyor ama seyahatlerimde yanıma almayı tercih edeceğim paletlerimden biri.

Dolce&Gabbana Far Paleti: Sırf verdiğim paraya kıyamadığım için elimde tutuyorum. Far formülü gerçekten çok güzel ama renkleri çok sıradan (gerçi ben de sıradan renkler kullanıyorum). Keşke daha sofistike bir çeşidini tercih etseymişim, her gün kullansam minicik haliyle bitecek zaten. Bu kadar küçük gramajlara, bu kadar yüksek fiyat ödemek çok gereksiz; ödedim mi, belli ki ödedim.

Dior 4'lü Far Paleti: Dior'un seneler evvel bir yılbaşı koleksiyonunda çıkardığı paletti, ambalajı aşırı şık ve far formülü muhteşem! Kendisi, Zeynuş'un doğum günleri paleti oluyor, çünkü her sene Zeynuş'un doğum gününü kutlarken bu paleti kullanıyorum. Yoksa, kıyamıyorum.

*Wet n Wild Rose in the Air: Wet n Wild'ın her paleti aynı olmasa da, bence genel olarak far kalitesi çok iyi. Bu paletin de farları yumuşacık, pigmentli, kolay dağılıyor. Oldukça memnunum, sıkça kullandığım paletlerimden biri.

*Wet n Wild Dragon Scales: Elimdeki tek yeşilli far paleti olmasından mütevellit tutuyorum ve arada da kullanıyorum. Far formülü ve performansı gerçekten başarılı, içindeki yeşiller de kullanabileceğim tonlara sahip.


Far Paletlerim

Z Palet: Kendi oluşturduğum z paletimde Inglot 461 numara far, Nyx refil farlar ve Mac refil farlarımla (brulee, swiss chocolate, haux) birlikte göz altı kapatıcımı sabitlemek için kullandığım Mac emphasize aydınlatıcı pudra bulunuyor.

Absolute New York Tekli Farlar: Bendeki renkleri tiramisu, dulce brown, desert bloom... Bu farlar bence oldukça başarılı ve çok uygun fiyatlıydılar. Marka ülkemizden gitti malesef... Tiramisu ışıltılı, diğer ikisi ise mat formüle sahipler...

Bobbi Brown Camel: İkinci kez satın aldığım bir far bu, bir zamanlar gerçekten eşsiz bir tonu vardı. Artık, benzerleri uygun fiyatlı bir çok markada bulunabiliyor. Wet n Wild rose in the air palette de çok benzeri bulunduğundan elim sıkça gitmiyor ama yine de koleksiyonumda olmasından memnunum.

*Mac in Monochrome Velvet Teddy Farlar: Mac'in velvet teddy koleksiyonunun sınırlı üretim bu tekli farlarının mat olanı soft teddy gerçekten çok başarılı fakat, frost yapısındaki ışıltılı dear teddy i pek sevemedim. Dear teddy i rengini çok beğendiğim için tutuyorum açıkçası, soft teddy ise yedeklenebilecek kadar iyi bir far bence. (tabi ki, yedeklemedim)

Mac Rose Pigment: Minik beyaz kapaklı kapta bulunan yegane pigmentim. Bu testerı bana Zeynuşum yapmıştı, sanırım bir ömür kullanabilirim. Pigmentler hem çok bereketli hem de uzun ömürlü oluyor malum.

Wet n Wild Brulee Far: Artık üretilmeyen bu fardan daha önce bir kaç tane bitirmiştim. Hala piayasada bulunuyorken satın aldım ama ihtiyacım olmadığından hala açmadım.


Far Paletlerim

Elimdeki tüm farlar bunlar, tabi ki bir de krem olanlar var ama onlar bir sonraki yazıda yerlerini alacaklar. Dediğim gibi, bir kişi için çok fazlalar ama ben hepsini bir sebepten tutuyorum, şimdilik onları daha fazla azaltmaya hazır değilim.

Sevgilerimle...

Fondöten ve bazlarım için buraya
Kapatıcılarım için buraya
Pudralarım için buraya 
Allık ve aydınlatıcılarım için buraya 
Bronzerlarım için buraya 
Likit allık-aydınlatıcı-bronzerlarım için buraya tıklayabilirsiniz. 

Hiç yorum yok: