bh cosmetics Carli Bybel Deluxe Edition Palet

Ağustos 15, 2018 0 Comments A+ a-

Merhaba... 

bh cosmetics Carli Bybel Deluxe Edition palet, Zeynuş tarafından hunharca aklıma sokulmuş, kaderin bir cilvesi olarak hiç beklemediğim anda Almanya dm markette karşıma çıkmış, cebren ve hile ile hayatıma girmiş bir far-aydınlatıcı paletidir. Ürünün sınırlı üretim olması sebebi ile, piyasada hala bulunabiliyorken bir an evvel blogda yer almasını istedim ki, meraklılarına bir fikir verebileyim. 

bh cosmetics Carli Bybel

bh cosmetics ile Carli Bybel işbirliğinden piyasaya çıkan bu palet 15 adet far ve 6 adet aydınlatıcıdan oluşuyor. Son derece şık beyaz mermer desenli, mıknatıslı kapaklı karton ambalajının içinde gayet ideal boyda bir aynası var. Paletin iç kapağındaki "aspire to inspire" bence bu palete çok yakışan bir tanımlama olmuş. 

bh cosmetics Carli Bybel

bh cosmetics Carli Bybel Deluxe Edition palet, genel olarak gül kurusu ve toprak tonlarından oluşan; hem mat hem ışıltılı makyajlar yapmanıza imkan sunan, tek başına kullanarak bile bir çok makyaj çıkarabileceğiz bir ürün olmuş. Bu paleti bir ten ürünü, bir bronzer ve bir maskara ile tamamlayarak seyahatlerinizde de kullanabilirsiniz. Renk seçimleri, renklerin bir biri ile uyumu son derece başarılı... Doğal tonlardan hoşlanan herkesin çok seveceğini düşündüğüm bir palet olmuş.

bh cosmetics Carli Bybel
bh cosmetics Carli Bybel

Carli Bybel paletin farları genel olarak pigmentli, yapıları yumuşacık ve az tozutan bir formüle sahipler... Farlar hem fırça hem parmakla çok kolay uygulanıyor, çok kolay dağıtılıyor ve çok kolay karıştırılıyorlar. Karıştırılırken, renkler birbirlerinin içinde boğulmuyorlar, çamurlaşmıyorlar ve geçişleri başarılı bir şekilde yapabiliyorum. Işıltılı renklerinin hiç biri iri simler içermiyor, göz altıma dökülmüyorlar. Kalıcılıkları far bazıyla şahane, tüm gün (benim için yaklaşık 13 saat) renkleri solmadan, çizgilenmeden kalıyorlar. Bazsız kullanımda ise, yine göz kapaklarımda çizgilenmiyorlar, uçup gitmiyorlar; gün sonuna doğru renkleri bir miktar soluyor ama asla kaybolup silinmiyorlar

bh cosmetics Carli Bybel
bh cosmetics Carli Bybel
bh cosmetics Carli Bybel

bh cosmetics Carli Bybel Deluxe Edition palette 8 mat, 7 ışıltılı far bulunuyor. Matların formülleri oldukça kremsi ve yumuşak; uygulamak için fırçamı pana sadece bir kez değdirmem yetiyor. Benim paletimde sadece en baştaki şeftali-somon rengi farın karıştırılması biraz zahmetli fakat diğer 7 mat far da çok kolay dağıtılıp karıştırılıyor. İstersem sadece geçiş ve gölge rengi olarak, istersem de tamamen mat göz makyajları yapmak için rahatça kullanabiliyorum. Mat renkler, paletteki ışıltılı tonlara şahane eşlik ediyorlar. Bakır-altın tonlu makyajlar yapmak için de, gül kurusu-kırmızı-mürdüm makyajlar yapmak için de mat renkler mevcut... 

bh cosmetics Carli Bybel
bh cosmetics Carli Bybel

Carli Bybel paletin ışıltılı renklerinin bazıları çok ince simler içerirken bazıları tamamen simsiz... Benim gibi simden nefret ediyorsanız bile, bu farlar sizi rahatsız etmeyecektir. Gerçekten ayrıntılı incelemeye tabi tutmadığınız sürece simleri göremiyorsunuz. Özellikle, paletin üstten dördüncü sırasındaki rose gold renge bayılıyorum. Bakır tonlardan altınlara, kırmızı kiremitten, lila-mürdüm renklere kadar bir çok ışıltılı ton mevcut ve bu farların hepsi göz kapağına şahane transfer oluyorlar. Özellikle parmakla uygulandıklarında metalik etki elde etmek mümkünken, ister hafif ister kat kat uygulamayla yoğun görünüşler elde edebiliyorum. 


bh cosmetics Carli Bybel Deluxe Edition paletin aydınlatıcı renkleri ise, her ten rengine uyabilecek tonlardan seçilmiş. Ben kendi cildimde sol taraftaki şampanya renkli aydınlatıcı ile beyaz renkli aydınlatıcıyı kullanıyorum. Zaman zaman lila renkli aydınlatıcıyı da tercih ettiğim oluyor. Benim tenime uymayan diğer renkleri far ya da ışıltılı allık olarak kullanıyorum. Özellikle son sıradaki bakır renkli aydınlatıcı far olarak muhteşem duruyor. Aydınlatıcıların hepsi yumuşacık, pigmentli ve cilt üzerinde oldukça homojen duruyorlar. Sim sim ve parça parça görünmüyorlar, çok kolay dağıtılıp ten makyajımla bütünleşiyorlar. Benim cildimde tüm gün kalıcılıklarını koruyorlar

bh cosmetics Carli Bybel

Toplamda 30 gr ürün içeren Carli Bybel paletin bence tek eksiği mat bir bronzer rengi... Eğer o da eklenmiş olsaydı, bu paletten başka hiç bir toz ürüne ihtiyaç duymadan makyajımızı tamamlayabilirdik. Bunun dışında, neredeyse (tek bir far hariç) hiç kusur bulamadığım bir ürün oldu. Her far ve aydınlatıcı birbiri ile çok iyi çalışıyor

bh cosmetics Carli Bybel

bh cosmetics Carli Bybel Deluxe Edition palet paraben ve bht içermiyor. bh cosmetics hayvanlar üzerinde deney yapmıyor. bh cosmetics Carli Bybel Deluxe Edition palet ve bh cosmetics ürünlerini Ulta.com üzerinden (Türkiye'ye gönderimleri var mı, bilmiyorum), yurtdışından ve yurtdışından ürün getiren instagram hesaplarından (ben hiç birinden alışveriş yapmıyorum, bir tavsiye veremem) satın alabilirsiniz. 

Sevgilerimle...

Hiç yorum yok: