Wet'n Wild Hummingbird Hype Allık

Ağustos 08, 2018 11 Comments A+ a-

Merhaba... 

Wet'n Wild Flights of Fancy koleksiyonu ülkemize geldiğinde sanırım hepimiz heyecanlandık. Ben koleksiyonu tükenmeden önceki o kısacık zamanda sadece bir kez görebildim. Yine de, belki hala raflarda rastlayanınız olabilir diye, koleksiyonun allıklarından Hummingbird Hype rengini paylaşmak istedim. 


Wet'n Wild Hummingbird Hype

Flights Of Fancy koleksiyonu; dört lipgloss, üç far paleti, üç eyeliner, üç allık, bir lipbalm ve bir sprey makyaj bazından oluşuyor. Bugün bahsedeceğim allıkların sadece iki rengi ülkemize geldi; Don't Flutter Yourself ve Hummingbird Hype. Dare to Soar ise, ülkemize gelmeyen ve benim çok beğendiğim bir fuşya allık... 


Wet'n Wild Hummingbird Hype
Wet'n Wild Hummingbird Hype

Wet'n Wild Hummingbird Hype; şeftali-somon renkli, altın-pembe yansımalı bir allık... Yapısı yumuşacık, pigmentli ve kremsi... Oldukça ışıltılı olan bu allık, benim sevdiğim gibi sim içermiyor! Tamamen sedefli bir yapısı var ve bu allığı uyguladığınızda aydınlatıcıya ihtiyacınız kalmıyor. Ben en çok, yumuşak ve sık kıllı pofuduk allık fırçalarıyla uygulamayı seviyorum. Çok pigmentli olduğu için, fırçamı allığa hafifçe dokunduruyorum; fazlasını elimin üzerinde biraz hafifletiyorum ve uyguluyorum. Cildimde gerçekten pürüzsüz ve kolay dağılıyor, bir bölgeye tutunup kalmıyor. Ben son zamanlarda allığımı bronzerımın üzerine de biraz getirip, bronzer-allık-aydınlatıcı üçlüsünü cildimde karıştırarak kullanmayı seviyorum; daha bütün ve doğal duruyorlar. Hummingbird Hype ile bunu da çok kolay yapabiliyorum.


Wet'n Wild Hummingbird Hype
Wet'n Wild Hummingbird Hype

Wet'n Wild Hummingbird Hype allığın benim cildimde kalıcılığı muazzam... Sabah 6:30 gibi sürdüğüm allık, bu sıcaklarda akşam 08:00'e kadar dayanıyor. Gün sonuna doğru ışıltısı bir miktar azalıyor elbette ama, bu kadar kusur kadı kızında da olur diyorum. 


Wet'n Wild Hummingbird Hype

Wet'n Wild Hummingbird Hype allığın dizaynı da şahane değil mi?! Sinekkuşu kabartmalı olarak dizayn edilmiş bu allık gerçekten çok güzel duruyor, benimkinin kuş motifi silinmeye başladı diye gerçekten çok üzgünüm. Allığı ilk başlarda sağ alt köşesinden kullanmaya başlasam da, kuş motifi kullandıkça ve doğal olarak allık azaldıkça siliniyor. Sinekkuşu benim zaten çok sevdiğim bir canlıdır ve açıkçası bu allığa bakmak bile beni mutlu ediyor. 


Wet'n Wild Hummingbird Hype
Wet'n Wild Hummingbird Hype


Hummingbird Hype, kremsi yapısından dolayı neredeyse hiç tozutmuyor; zaten üzerinde fırçayı dolaştırmak bence gereksiz, sadece hafifçe dokundurmak yettiğinden uzun süre kullanılabilecek bir allığa sahip olabiliyoruz. "Baked blush" yani pişirilmiş allık olduğu için de kullanım ömrü benzer miktardaki ürünlere göre uzun olacaktır. Bu allık 5.4 gr ürün içeriyor. 

Hummingbird Hype iki farklı ışıkta

Wet'n Wild Flights of Fancy allıklar; şeffaf kapaklı, plastik kare şeklinde ambalajlarda satılıyor. Ürün kapağı sıkı kapanıyor. Şeffaf plastik kapağı, uzun süreli kullanımda sanki vidalandığı yerlerden kırılacakmış gibi gelip beni korkutsa da, bu sorunu yaşamamayı umuyorum. Hummingbird Hype silikon içeren bir allık, paraben, bht içermiyor. Açıldıktan sonra 24 ay kullanım ömrü var.


Wet'n Wild Hummingbird Hype
Wet'n Wild Hummingbird Hype

Wet'n Wild hayvanlar üzerinde test yapmayan bir marka ve ürünleri oldukça uygun fiyatlı... Ülkemizde sadece Gratis'te satılan marka özellikle indirim zamanlarında çok avantajlı oluyor. Raflarda rastlarsanız Wet'n Wild Hummingbird Hype allığa ve Flights of Fancy koleksiyonunun diğer parçalarına göz atmayı unutmayın. 

Sevgilerimle... 

11 yorum:

  1. Ay bu allığı alabildiğimiz ve hatta sonrasında Çın'ın öğretmenine de bulabildiğim için aşırının aşırısı mutluyum! Ben de ilk denediğimde yaradana sığınıp sürmüş ve pigmentasyonundan şoka girmiştim. Ama renk mükemmel! Hatta ben bu allığı sürünce aydınlatıcıya da çok ihtiyaç duymuyorum ^_^ Yine çok güzel anlatmışsın Blana'cım, ellerine sağlık! Çok öpüyorum!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak'cım bu allığı iyi ki alabildik gerçekten, hem rengi hem yapısı şahane! Bu fiyata alınabilecek en iyi allıklardan... Ben de aydınlatıcı kullanmıyorum, ışıltısı tek başına yetiyor.
      Çok teşekkür ederim, kocaman öpüyorum <3

      Sil
  2. Rengi çok tatlı duruyor, güle güle kullanıın ♥

    YanıtlaSil
  3. Ne bu rengini ne uçuk pembesini bi türlü bulamadım denk gelsem ikisini birden almayı düşünüyorum.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denk gelirsen hiç kaçırma derim, çok güzeller!
      Sevgiler... <3

      Sil
  4. Göz makyajınıza bayıldım ben. Hangi ürünleri kullanıyorsunuz? Renk şahane 👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim😍 Bu fotoğraflarda bh cosmetics Carli Bybel paletin farlarını kullanmıştım. O paletin yazısı ve göz makyajının daha ayrıntılı fotoğrafları da bir kaç yazı üstte var. Kızıl-kiremit farlarla çok kolay yapabileceğiniz bir makyaj😊
      Çok sevgiler💐

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim hemen inceliyorum. Sevgiler ❤

      Sil