Cosmed Hair Guard Restorer Serum

Ağustos 31, 2018 1 Comments A+ a-

Merhaba...

Cosmed Hair Guard Restorer Serum, yaklaşık bir senedir düzenli kullandığım ve biter bitmez yenisini satın aldığım nadir saç ürünlerinden biri... Bugün, bu güzel seruma blogda da yer vermek ve ürünü henüz duymayanlara ya da merak edenlere fikir vermek istiyorum. 


Cosmed Hair Guard Yenileyici Serum

Cosmed Hair Guard Restorer Serum, saç ve saç derisinin sağlığını iyileştirerek yeni saç oluşumunun oluşabilmesine ve saç dökülmelerinin önlenmesine yardımcı olmayı hedefleyen bir ürün... Yeni yıkanmış saç diplerine, ister bölgesel ister tamamına gelecek şekilde masaj yaparak uygulanması gerekiyor. Durulanmayan bu saç serumunun haftada en az 3 kez kullanılması öneriliyor. 


Cosmed Hair Guard Yenileyici Serum

2018, hayatım boyunca saçlarımın en çok döküldüğü seneydi. Tamamen strese bağlı olarak, saçlarımın neredeyse yarısını kaybettim. Bu yaşıma kadar, tararken oluşan koparak kırılmalar dışında dökülmeyen saçlarım, duşta avuç avuç elime geldiler. Mevsim geçişlerinde saç dökülmemin normalde alışkın olduğumdan biraz daha artmasına alışkınım fakat, bu derece bir sorunla daha evvel hiç karşılaşmamıştım. Önce, tabi ki, kan değerlerime baktırdım ve saç dökülmemin sağlığımla ilgili bir sorundan kaynaklanmadığına emin oldum. Saç derimin sağlığını kontrol ettirdim. Bu durumun, tamamen stres kaynaklı dış sebeplerden olduğuna emin olunca da, sorunumu çözmeye yönelik ürünler araştırmaya başladım. 


Cosmed Hair Guard Yenileyici Serum

Şundan neredeyse eminim; piyasada içeriğinde alkol denat olmayan saç dökülmesine karşı ürün bulmak neredeyse imkansız! Aklınıza gelebilecek her fiyat aralığındaki ve farklı kategorideki markaları araştırdım. Tam umudumu kesmek üzereyken, Cosmed Hair Guard Restorer Serum'u keşfettim. Bu serum alkol içermiyor ve dolayısı ile saç derisinin yapısını bozmuyor. Gliserin, glikoproteinler, buğday proteini ve az da olsa panthenol içeriyor. Paraben, bht, silikon, parfüm gibi saç derisine zarar verecek, saç derisini tıkayarak nefes almasını engelleyecek içerikler bulundurmuyor. Hem kadınların hem erkeklerin kullanımına uygun bu serumu, her saç tipi kullanabilir


Cosmed Hair Guard Yenileyici Serum

Cosmed Hair Guard Yenileyici Serum'un ürünü saç diplerine kolay uygulamamızı sağlayacak ince uzun bir pompası var. Ben saçımı her yıkamadan sonra, saçlarımı tarayıp, ürünün pompasını istediğim şekilde ayarlayıp saç diplerime uyguluyorum. Tüm saç dibime yaklaşık 10-12 pompa ürün yeterli geliyor. Ardından saç diplerime masaj yapıyorum ve hem ürünün homojen yayılmasını sağlamak hem de saç diplerimdeki kan akışını biraz hareketlendirmek için Tangle Teezer tarağımla saç diplerimden başlayarak saçlarımı tekrar tarıyorum


Cosmed Hair Guard Yenileyici Serum

Cosmed Hair Guard Restorer Serum düzenli kullanımda saç derimin sağlığını geri kazanmama gerçekten çok yardımcı oldu. Saç dökülmemi tamamen durdurmadı fakat, yeni bebek saçlarım çıkmaya başladı. Saç dibimdeki pullanmalar, kaşıntı ve kızarıklıklar tamamen düzeldi, diyebilirim
Cosmed Hair Guard Yenileyici Serum, piyasadaki alkollü serumların aksine, saçlarımı hiç sertleştirmiyor. Alkollü serumlar kullandığımda saç diplerim sertleşir, katır kutur olurdu. Cosmed'de bu sorunu hiç yaşamıyorum. Saçlarımı ağırlaştırmıyor, yağlandırmıyor, kurutmuyor; saç diplerimde ve saç derimde olmaması gereken hiç bir şeye sebep olmuyor


Cosmed Hair Guard Yenileyici Serum

100 ml, ışık geçirmeyen beyaz-yeşil plastik bir ambalajda satılan Cosmed Hair Guard Restorer Serum açıldıktan sonra 12 ay kullanım ömrüne sahip... Şeffaf ve kokusuz bu ürünün bir şişesi bana 7-8 ay yetiyor. Aynı zamanda, kutusunun üzerinde üretim ve son kullanma tarihlerini de okuyabiliyoruz. Fiyatı da, bu özellikteki serumlara kıyasla oldukça makul...
Cosmed bir Türk markası ve hayvanlar üzerinde deney yapmıyor. Cosmed Hair Guard Restorer Serum ve tüm Cosmed ürünlerini kozmetik marketlerden, anlaşmalı eczanelerden, online dermokozmetik satan sitelerden bulabilirsiniz. 

Sevgilerimle... 

1 yorum:

  1. Bu ürünü daha önce bir yazınızda görmüştüm, detaylı yorumlarınızı merakla bekliyordum! Bu aralar ben de saç dökülmesi için ürün arayışındayım ve iyi ki haberdar oldum bu üründen. En kısa zamanda alıp deneyeceğim. Sevgiler ♥

    YanıtlaSil