Bitirdiklerim Nisan-Temmuz 2018-2/3

Ağustos 01, 2018 4 Comments A+ a-

Merhaba...

Aylardır bitenler poşetime bakmayıp, içerisine her yeni biten ürün attığımda da, "bu poşet daha dolmadı" diye düşünmemin sonucunda geldiğim durum neticesinde; bugün blogda haftanın ikinci  bitirdiklerim yazısı okuyacaksınız. İlkini henüz okumadıysanız buraya tıklayabilirsiniz. Umarım bu yazıları benim kadar seviyorsunuzdur.

Bitirdiklerim

Ürünleri mümkün olduğunca yazarken kategorilere ayırmaya çalıştım. Yine her bitenler yazımda olduğu gibi, blogda bulabileceklerinizin linklerini de ekleyerek her ürün hakkında kısa son fikirlerimi de belirteceğim.

Bitirdiklerim

Sebamed Clear Face Yüz Temizleme Köpüğü: Sivilceye meyilli ciltler için olmasına rağmen, benim kuru cildimi hiç irrite etmeden temizleyen, rahatlatan bir temizleme köpüğüydü. Sadece ihtiyaca yönelik olarak, ayın belli zamanlarında kullandım. Yazısını burada yazmıştım, Sebamed hayvan deneyleri konusunda gri bölgede yani bu konuda bir bilgi yok. Dolayısıyla yerine koyacak başka bir temizleme ürünü araştırıyorum. 

Caudalie Makyaj Temizleme Yağı: Yazısını yakında yazacağım bu temizleme yağı gerçekten başarılı... Ne yazık ki, marka hayvan deneyi yapıyor. Bu sebepten bir daha satın alamayacağım. 

Alverde Makyaj Temizleme Yağı: Çok uygun fiyatlı, organik sertifikalı bir temizleme yağı... Yurtdışına çıktığımda tekrar alabilirim. Yazısını buradan okuyabilirsiniz. 

Bitirdiklerim

Kiehl's Calendula Deep Cleansing Foaming Face Wash: Papatyalı bu yüz temizleme jeli sls içermiyor. Bana hafif narenciyeyi anımsatan hafif bir kokusu vardı. Şeffaf, açık sarı renkli bu temizleme jeli cildimi güzel temizledi, irrite etmedi ve kurutmadı. 

Clinique Liquid Face Soap Mild Yüz Temizleme Jeli: Sabun içermeyen, nazik ve başarılı bir cilt temizliği sağlayan bu ürünü senelerce çok severek kullandım. Özellikle seyahatlerimde yanıma almayı tercih ettiğim bir üründü. Clinique'in hayvan deneyi politikası sebebi ile malesef yollarımız ayrıldı. Bu elimdeki son tüptü. 

Nivea Yüz Temizleme Kremi: Bu üründen cilt bakım rutini yazılarımda bahsetmiştim, inceleme yazısını da yakında hazırlayacağım. Neredeyse tüm Nivea ürünleri gibi içeriği çok iyi değil ama sabahları yüz temizleme jellleri cildinizi konforsuz hissettiriyorsa, bu tarz krem temzileyicilere bakabilirsiniz. Ben sabahları kullandım ve memnun kaldım. 

Bitirdiklerim

Lavera Illuminating Eye Cream: Bu zamana kadar kullandığım en bereketli göz kremiydi. Organik içerikli, göz çevresini kozmetik olarak anında aydınlatan ve ortalama bir nem veren bu göz kremini, altına bir serumla takviye ederek kullandım. Ayrıntılı yorumlarımı buradan okuyabilirsiniz. 

L'oreal Sublime Sun Cellular Protect Spf30: Yazısını burada yazdığım yüz için güneş koruyucuyu kış mevsiminde memnun kalarak kullanmıştım ancak, yazımda da anlattığım gibi benim yaz mevsiminde tercih edeceğim bir ürün değil. 

La Roche Posay Toleriane Nemlendirici: Bu nemlendirici bana hediye olarak gönderilmişti. Kızarık ve hassas ciltler için bu ürün, gerçekten kızarıklıklarımı bayaca yatıştırdı, cildimi güzel nemlendirdi. Bence makyaj altına kullanmaya da uygun bir yapısı var. Ancak, bana gönderilen kremin ne yazık ki, son kullanma tarihine iki ay kalmıştı. Tüpü bitiremeyeceğim için kısa süre sonra vücut kremi olarak kullandım. Dolayısıyla, kremle ilgili çok kesin bir fikrim yok. Bu sebeple yazısını da yazmadım ve bana son kullanma tarihi gelmiş ürün gönderen firmayı da kimseye öneremem. 

Bitirdiklerim

Miniso Green Tea Repairing Sprey: Çok uygun fiyatlı ve fiyatına kıyasla içeriği oldukça iyi olan bu yüz mistini sabahları cilt bakımım öncesi tonik olarak kullanıp bitirdim. Ayrıntılı yorumlarımı buradan okuyabilirsiniz. Miniso'nun hayvan deneyi politikasını bilmediğim için, kesin bilgi bulana kadar artık alışveriş yapmayacağım ama elimde iki ürünleri daha var. Onların da hakkındaki yorumlarımı ilerleyen günlerde yazarım. 

The Ordinary Granactive Retinoid %2 Emulsion: Bu ürünün yazısını Zeynuş'la bir "The Ordinary" serisi olarak yazacağız. İkimizin de ruh hali buna hazır olsun diye bekliyoruz. Bu ürün, klasik retinollerden çok daha nazik ve risksiz bir formüle sahip... Retinol kullanımı tehlikeli olduğu için, bu içeriğe yeni başlamak isteyenler için oldukça uygun olduğunu düşünüyorum. 

Korres Wild Rose Nemlendirici: Kullandığım süre boyunca çok memnun kaldığım bu nemlendirici bittiği için açıkçası üzgünüm. İçeriği tamamen temiz değil ama benim cildime çok iyi geldi. Altına serum ile kullandığımda da kışın cildimdeki kuruluğu ve hassasiyeti yatıştırdı. Yazısını burada yazmıştım. Çok sevdiğim bir marka olan Korres hayvan deneyi yapmıyor. 

Kamill El Kremi: Bu kremin de yazısı gelecek. Çok bereketli ve kuru elleriniz varsa çok güzel nem veren, yapış yapış bir his bırakmayan, iş yerinde bile kullanabildiğim bu el kremini denemenizi öneririm. 

Bir sonraki yazıda,  bitirdiğim maskeler ve seyahat boy ürünler ağırlıklı olacak. Buraya kadar okuduysanız çok teşekkür ederim. 

Sevgilerimle...

4 yorum:

  1. Ay tabii ki okuduk, cilt bakımı yazan kim kaldı :))) Blana'cım, Korres Wild Rose nemlendirici benim için adeta gece uyku maskesi, aslında kendisini kışa saklasam diye düşünüyorum. Ben çok beğendim. Caudalie'nin hayvan deneyi politikası beni yıktı :( o temizleme yağı çok güzeldi cidden ama neyse ki TBS var! Ordinary hakkındaki görüşlerimi biliyorsun, ben hem o Brandon'ın tuhaf tavırları, hem de aldığım çok az üründen iyi bir verim alabildiğim için artık satın almaya heves etmiyorum. Miniso konusu da açığa kavuşur inşallah yakında zira o minnoş spreyi çok merak ettim! Çok öperim!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak’cım eskilerden kim kaldı, diyorum valla😃 Bir avuç bile değiliz artık😞
      Korres’e ben de bayıldım, içeriğindeki alkol denata rağmen hem de! Kış için de çok çok uygun, bence sakla👌🏻 Caudalie beni komple yıktı, sadece yağı değil bir çok ürününe bayılıyorum ben🤦🏼‍♀️ Ordinary’den tek denediğim ürün bu retinol ama ne uzattı ne kısalttı diyebilirim, çok hafif olmasından diye düşündüm. Ama markaya benim de hevesim kalmadı. Miniso galiba cf değil😞 Mumuso cf imiş.
      Gözlerine sağlık canımcım, öpüyorum❤️

      Sil
  2. Lavera göz kremiyle dünya turuna çıkabilirmişsin yalnız, geçen seneden beri yanındaydı 😂 Miniso deney yapıyormuş diye görmüştüm CF bir türk inatagram hesabının hazırladığı listede.
    Korres boşluğunu acilen Yunanistan gezisiyle doldurmamız lazım, bunun için neler mümkün? 🤗
    The Ordinary şişesini şakla, bir daha alırken ikiye böleriz yarısını ona koyarız 😄 Başka türlü bitmeyecek zira.
    Çok öperim, 3. Bölümü bekliyorum ❤️
    Zeynuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lavera dünyanın en bereketli göz kremi olmaya aday valla, iddialı konuşuyorum😂 Ya Zeynuş, Yunanistan seyahati için neler mümkün gerçekten😍 Ordinary şişesini yukayıp saklayacağım, bunlar cidden tek kişiye fazla.
      Okuduğun için çok teşekkür ederim tatlış Elf’im, bundan daha iyisi nasıl olur😍 Kocaman öperim❤️

      Sil