L'oreal Sublime Sun Cellular Protect Spf30 Güneş Koruyucu

Temmuz 18, 2018 0 Comments A+ a-

Merhaba...

Güneşe alerjisi olan biri olarak güneş koruyucular hakkında ne kadar titiz ve seçici olduğumu söylemem bile gereksiz geliyor. Çocukluğumdan beri, su toplayan bir cilt, uykusuz geceler, serumlar, bolca acı ile denendiğim bir yolculuk bu... Kat kat sürmeme rağmen beni korumayan güneş kremleri yüzünden zamanla hem güneş koruyucu içerikleri araştırmaya hem de bu konuda dünyada kabul gören kriterleri okumaya mecbur kaldım. Sonuç itibari ile, bugün yaz mevsimlerinde sadece bir markanın güneş koruyucusunu kullanıyorum. Kışları ise, güneş koruyucuları "belli kriterler çerçevesinde" denemeye daha uygun durumda oluyorum. Bugün anlatacağım L'oreal Sublime Sun Cellular Protect Spf30 işte bu klasmandaki kışlık ürünlerden biri... 

L'oreal Sublime Sun

L'oreal Sublime Sun Cellular Protect Spf30, uzun UVA'ya karşı koruma içeren yüz için bir güneş koruyucu losyon... Cildi güneşin oluşturduğu kırışıklıklar ve güneş lekelerinden korumayı vaadeden bu ürün aynı zamanda cildi rahatlatıp nemlendirmeyi hedefliyor. Mat bitişe sahip olduğu belirtiliyor. 

L'oreal Sublime Sun

L'oreal Sublime Sun güneş korucusu; beyaz renkli, losyon kıvamında, ince yapılı, ciltle kolay bütünleşen ve kolay uygulanabilen, cilt üzerinde beyaz tabaka bırakmayan bir ürün... Oldukça belirgin ve çiçeksi bir güneş koruyucu kokusu var. Bu koku bana denizi, tatili anımsattığı için oldukça seviyorum ama koku hassasiyeti olanlar rahatsız olabilir. Bitişi iddia ettiği gibi mat değil ancak, yağlı bir görüntü de bırakmıyor. Nemlendirici sürdüğümüzde cildimiz nasıl hafif aydınlık görünürse, bu losyonun ardından da aynı görüntüyü yakalıyorum.
L'oreal Sublime Sun Cellular Protect Spf30, ince yapısı sayesinde makyaj altına uygulamak için oldukça uygun... Tek başına uygulandığındaysa, cilt üzerinde kurumasına zaman verirseniz yapış yapış bir his bırakmıyor, cilt üzerinde bir kalınlık oluşturmuyor.


L'oreal Sublime Sun
L'oreal Sublime Sun

Aktif güneş korucuyu içeriği avobenzone ve octocrylene olan L'oreal Sublime Sun UVA koruma içeriği yönünden oldukça iyi bir ürün... İnternette bazı yerlerde yağ içermediği yazıyor ancak, octocrylene yağda çözünen bir maddedir ve yağ içermeyen ortamda çalışmaz. UVB filtresi olarak titanyumdioksit içeriyor. Kış mevsiminde yüzümü korumak için bana oldukça yeterli gelen bu losyon, bende alerji ve irritasyona sebep olmadı. Ancak, hem içeriğinin 9. sırasında alkol denat içermesi hem de yazın spf50 hariç güneş koruması kullanmadığım için kış döneminde bitirdim. Benim cildim için yazlık bir ürün değil ancak, kış mevsiminde ihtiyacımı karşıladığını rahatlıkla söyleyebilirim. Cildimde pütürcükler, deri altında komedonlar oluşturmadı. Cildime hafif nem verdiğini de söylemeliyim. Kış döneminde cildimde lekelenme yaşamadım fakat, dediğim gibi hem alkol denat içerip hem lekeye karşı cildi koruma vaadi olması bana pek inandırıcı gelmiyor. 


L'oreal Sublime Sun

Ben yaklaşık iki nohut kadar ürünü her sabah, serumumu ve nemlendiricimi sürdükten sonra uyguladım. Neredeyse hiç beklemeden makyajımı yapabildim. Kimyasal içerikli bir koruyucu olduğu için cilt tarafından emilerek çalışıyor ve güneşe çıkmadan önce 20 dk beklemeniz gerekiyor. Ben bu 20 dk'lık süreyi genellikle kahvaltı ve makyaj ile doldurdum.

L'oreal Sublime Sun

75 ml, mavi-turuncu renkli bir tüpte satılan L'oreal Sublime Sun Cellular Protect Spf30 güneş koruyucusu silikon ve parfüm içeriyor. Paraben, bht, mineral yağ içermiyor. Loreal gözlemlediğim kadarıyla içeriklerini gün geçtikçe iyileştiriyor, keşke hayvan deneylerini de durdursa. Bu losyon ne yazık ki, ülkemizde satılmıyor; ben bir yurt dışı seyahatimde satın almıştım, fiyatı da oldukça uygundu. 

Sevgilerimle... 

Hiç yorum yok: