Ebru Şallı by Thalia Avokado Özlü Şampuan

Temmuz 16, 2018 9 Comments A+ a-

Merhaba...

Ünlülerin isimleriyle piyasaya çıkarılan her ürüne karşı inanılmaz önyargılıyım. Bir ürün eğer medyatik birinin adıyla piyasaya çıktıysa ve reklamı o kişiyle özdeş olarak yapılıyorsa, ilk kanaatim hep başarısız bir ürünle karşı karşıya olduğumuz yönünde olur. Ebru Şallı by Thalia Avokado Özlü Şampuan piyasaya çıktığında tüm bu düşüncelerim bu şampuan için de oluştu. Dolayısıyla Thalia markasını çok sevmeme rağmen, bu şampuanı denemeyi hiç düşünmedim. Ta ki, canım @larcencielblog Başak'cığım çok beğendiğini söyleyene kadar... 


Thalia avokadolu şampuan

Ebru Şallı by Thalia Avokado Özlü Şampuan'ın normal/kuru saçlar için ve yağlı saçlar için olarak iki çeşidi var. Benim tercihim, saç tipime uygun olan normal ve kuru saçlar için olan versiyonundan yana oldu. Bu şampuan; marka tarafından avokado yağlı hacim verici saç bakım şampuanı olarak tanımlanıyor. Saçları nemlendirerek beslemeyi, saç köklerini güçlendirmeyi ve çevresel etkenlerden kaynaklanan saç dökülmelerinin önüne geçmeyi hedefliyor. 
Ben saçlarımı yazın her gün, kışın ise gün aşırı yıkıyorum. Kuaförüm saçlarımı sık yıkamamam konusunda uyarsa da, ne yazık ki temizlik konusunda içim rahat etmiyor. Ebru Şallı by Thalia Avokado Özlü şampuanı kış-ilkbahar mevsiminde günlük şampuanım olarak kullandım. Saç miktarıma yetecek kadar ürünü saç diplerime nazikçe masaj yaparak uygulayıp duruladım. Saçımı iki kez şampuanladığım için, ilk şampuanlamada beklemeden durularken ikinci şampuanlamada önerildiği gibi saçlarımda 5 dakika kadar masaj yaparak beklettim


Thalia avokado özlü şampuan

Thalia avokado özlü şampuanın yapısı ince ve akışkan, şeffaf açık sarı renkli ve SLS'siz şampuanlara kıyasla ikinci yıkamada iyi köpürüyor. Tarif edemiyorum ama hafif, bitkisel bir kokusu var; bu koku beni hiç rahatsız etmiyor. Saçtan kolay arınıyor ki, şampuanlarda bu özellik benim için çok önemli. Beyaz renkli şişesinin ağzı ürünü almak için uygun şekilde tasarlanmış; kapağı kolay kapanıp açılıyor ve bu sayede duşta şampuanın kapağını açacağım diye tırnaklarımı kırmak zorunda kalmıyorum (bunu bana yapan çok fazla banyo ürünü var). 


Thalia avokado özlü şampuan

Ebru Şallı by Thalia Avokado Özlü şampuan, benim çok kuru ve nemsiz saçlarıma şahane nem verdi. Benim için inanılmaz ama saçlarıma tek başına bu kadar iyi nem veren denediğim tek şampuan, diyebilirim. Daha yıkarken saçlarım yumuşacık oluyor, saç maskesi yapmasam da nemini kaybetmiyor. Çoğu şampuanda saçlarım kaskatı kesilir ve çok ince telli oldukları için de yıkama sırasında karmakarışık bir yün yumağına döner. Bu şampuanı kullandığım sürede, bu sorunu hiç yaşamadım. Saçlarımı çok kolay taradım


Thalia avokado özlü şampuan

Ebru Şallı by Thalia Avokado Özlü şampuan, saçımı yıkadıktan sonra ilk gün saçlarıma gerçekten çok güzel hacim verdi. İnce telli ve çok kuru saçlarınız varsa, hem nemlendiren hem hacim veren şampuan bulmanın ne kadar zor olduğunu bilirsiniz. Bu şampuanın saçlarıma verdiği hacmi gerçekten çok sevdim. İkinci gün aynı hacmi yakalayamıyorum ama bence bu performansı bile şahane! Saçlarımı gerçekten parlak gösteriyor, koparak kırılmalarını önlüyor. Saç dökülmesine hissedilir bir etkisini gözlemlemedim ama kuruluk yüzünden tararken oluşan kopmaları önlediği için, tarakta gördüğüm saç teli sayım azaldı


Thalia avokadolu şampuan

300 ml ürün içeren Thalia avokado özlü şampuan SLS, SLES, paraben, bht içermiyor. İçeriğinin orta sıralarında iki çeşit silikon bulunuyor. Avokado yağı ne yazık ki, içerik listesinin ilk 5 sırasında değil fakat; içerik listesinin 4. sırasında bulunan hindistan cevizi yağı sayesinde verdiği nem ve besleyici özelliği benim için oldukça güvenilir düzeyde. Bununla birlikte bu şampuan parfüm ve çeşitli koku maddeleri de içeriyor.


Thalia avokado özlü şampuan

Özellikle kuru saç tipi için çok başarılı bulduğum Ebru Şallı by Thalia Avokado Özlü Şampuan, saç dipleriniz gerçekten kuru değilse, saçlarınızda yağlanma yapabilir. Bu durumda siz, yağlı saçlar için çeşidini deneyebilirsiniz. Bu şampuanı ve tüm Thalia Natural ürünlerini markanın online satış sitesinden ve İstanbul'daki mağazasından satın alabilirsiniz. Thalia Natural'in bir Türk markası olduğunu ve hayvanlar üzerinde deney yapmadığını da belirtmek isterim.

Sevgilerimle...

9 yorum:

  1. Selam,aynı şampuanı ben de geçen hafta aldım ve ilk kullanış izlenimi olarak çok beğendiğimi söyleyebilirim.Fiyatı uygun, doğal ve benim kuru yapıdaki kıvırcık saçıma iyi geldi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba...😊 Şampuandan memnun kalmanıza çok sevindim. Benim kuru saçlarıma da çok iyi geldi, hiç beklemiyordum ama çok memnun kaldım. Aynı fikirde olmamıza çok sevindim😊 Güle güle kullanın, sevgiler💐💐

      Sil
  2. Bu şampuan aklımdaydı, senden okuyunca da gözümde yükseldi ama, içeriğinin ortalarındaki silikon benim gözümü korkuttu, saç kremlerinden bile silikon içerikli ürünleri çıkartmışken şampuan silikonlu olunca biraz itildim. saç diplerim de cildimle aynı tepkiyi verirse bana yine yaralı saç dipleri gözükür �� Deneme boyu varsa bir şans veririm ama kuru saçlardaki süper etkisine rağmen tam boyu israf olursa diye biraz çekimser duruyorum şu anda.
    Sana iyi gelmesine çok sevindim, güle güle kullan bebişim!
    Öperim çok!
    Zeynuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynuşum, benim bir Thalia alışverişimde tester isteyelim. Marka bu konuda çok ilgili👌🏻 Ben Bora için kepek önleyici şampuanlarının testerını rica etmiştim; her çeşidinden 3er 5er yolladılar ve karar vermemizde çok yardımcı oldular.
      Orta sıralardaki silikon sende sorun çıkarmazsa; bu şampuan benim denediğim en iyi nem veren ve bunu yaparken saçımı kafama yapıştırmayan ilk şampuan oldu, sen de seversin diye düşünüyorum.
      Kocaman öpüyorum❤️❤️

      Sil
  3. Ausem hele yazın yıkamadan asla rahat edemiyorum ben😞 Alıştırmaya çalışsam da kendimi hala başaramadım az yıkamaya🙈
    Bu şampuan senin saçlarına da iyi gelebilir, çok güzel nemlendiriyor ama bunu yaparken saçları sönükleştirmiyor👌🏻 Aklında olsun, fiyatı da çok uygun😍 Öpüyorum çok❤️

    YanıtlaSil
  4. Şampuanlarda silikondan kaçınıyorum ama silikonsuz şampuanlar da ince telli saçlarımı aşırı dolaştırıp kırıyor. Bu şampuanda silikonun ortalarda olması en azından market şampuanlarına göre daha iyi. Elimdeki şampuanlar bittiğinde bir şans vermeyi düşünebilirim ^_^
    Güle güle kullanın, çok sevgiler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Silikondan mümkün mertebe ben de kaçıyorum aslında ama bu şampuanı çok beğendim.
      Teşekkür ederim, çok sevgiler...

      Sil
  5. Blana'm, beğenmene çok sevindim!! Çok sevip önerdiğim bir ürünü başkalarından okurken hep tedirgin oluyorum; neyse ki bu sefer de yüzüm kara çıkmadı :) Güle güle kullan canım, çok öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak'cım sayende bu şampuanı keşfettim, valla ben teşekkür ederim.
      Öpüyorum kocaman <3

      Sil