Alişveriş 2018 - 1/2

Temmuz 25, 2018 6 Comments A+ a-

Merhaba... 

İnstagramda "Alışveriş yazısı ister misiniz?" sorusunun cevabına istinaden iki bölümden oluşacak olan bir alışveriş yazı dizisiyle karşınızdayım. Hoş, bu hafta başlayan indirimlerde aldıklarımın da fotoğraflarını çekseydim yazıyı üçlerdik ama tabi ki tembelliğimden çekmedim. Belki onları instagram hikayelerinde paylaşırım. 


Neler aldım

Yukarıdaki fotoğrafta da görebileceğiniz gibi, alışverişim çoğunlukla yurtdışında satılan ürünlerden oluşuyor. Bu sene İngiltere, İrlanda ve Almanya seyahatlerimde aldıklarım ve daha evvelden kardeşime sipariş ettiklerim birleşince kocaman bir alışveriş torbasını doldurmuşum. İçlerinde ülkemizde satılanlar da var. Yazıları ikiye bölerken kategorilere ayırmadım, her ikisinde de makyaj malzemesi ve cilt bakımı ürünleri göreceksiniz. O zaman başlayalım.


Neler aldım
Neler Aldım

Jeffree Star Blood Sugar: Bu far paleti daha piyasaya çıkmadan önce, benim satın alacağım kesindi. Paletin fotoğraflarını bugün çektim, swatchlarına bakarak ilk izlenimim şu: bunlar denediğim en pigmentli ve en kalıcı farlar olabilir. İnceleme yazısını yazacağım. Ben kardeşimin evine gidecek şekilde online siparişle 52$'a satın aldım. Ben kışın satın alırken 180 TL'ye gelen palet bugün canım kurlarımız yüzünden 250 TL'ye geliyor. 

bh cosmetics Carli Bybel Palet: Bu paleti satın almamın sorumlusu Zeynuş'tur, ben masumum! O kadar çok beğendi ki, dm'de aniden karşıma çıkınca almamam imkansız oldu. Sanırım 25 euroydu. 


Neler Aldım

Revolution Conceal&Define: Tarte Shape Tape'e muadil gösterilen bu kapatıcıların C1 ve C3 numaralarını satın aldım. C3 numarası bana koyu ama göz altı morluklarımı gizlemek için corrector olarak deneyeceğim. Ben ülkemizde satıldığı yerden alışveriş yapmıyorum, yurtdışı fiyatı 4 euro civarında. 

Manhattan 3in1 Easy Match Concealer: İnce yapılı ve nemli kapatıcı arayışlarıma katkı sağlar mı, düşüncesiyle satın aldığım bir kapatıcı... Bundan önce Rimmel London'un benzer formdaki kapatıcısını denemeye karar vermiştim ama Rimmel hayvan deneyi yapıyor. Manhattan cruelty free ve bu kapatıcı da fırçalı ve mağazada denediğim kadarıyla da oldukça ince bir yapısı vardı. Fiyatı 2,5 euro...

Essence Volume Booster Maskara Bazı: Essence'in seneler evvel piyasadan çektiği ve benim çok sevdiğim bir maskara bazı vardı. Bu bazı standda görünce çok sevindim, umarım eski formüle benziyordur. İki tane aldım, bana bir sene yeter. Ülkemizde henüz görmedim ama gelecektir. Tanesine 1,25 euro verdim.

Rival de Loop Soft Lip Cream Colour Kalem Ruj: Bendeki 03 numarası Soft Hazelnut rengi... Yapısı yumuşacık, oldukça nemli bir bitişi var, hafif parlak ve tek katta opak, çok kolay uygulanan bir ruj... Yeni kullanmaya başladım, yazısını yazacağım. Fakat, bu tarz nemli bitişli rujları seviyorsanız bu seriye bakın. 1,35 euroydu.

Trend it up Ultra Wear Nude Pen Matte: Bendeki 010 numarası, çok açık bir nude... Standda görünce dayanamayıp sepete attım, çünkü hiç nude rujum yoktu (inandınız mı?!). 2 euroya satın aldım. 


Neler Aldım

Balea Maskeler: Bu maskeleri sırf dantel desenleri yüzünden satın aldım. Sanırım limitli üretimler... İki katlı yüz maskesi, göz maskesi ve dudak maskesi var. Ambalajlarının renklerinin farklılığına kanmayın, içerikleri birebir aynı. Sanırım limitli üretim olmalarından dolayı, diğer kağıt maskelere göre pahalıydılar. Tanesi 2,5 euro civarındaydı. 


Neler Aldım

7th Heaven Saç Maskeleri: Bu maskelerin ikisi de saça çok yoğun nem vermeyi vaadediyor. Biri cansız saçlar için, biri çok kuru saçlar için; içerikleri çok güzel ve marka cruelty-free... Her pakette 25 ml maske var, her birini en az 4-5 kez kullanırım. Tanesi 3 euro... 

Balea After Sun Saç Kürü: Bu yazın deniz tatili için satın aldım. Saçlarım en çok denizde yıpranıyor açıkçası ve genelde hep kestirmek zorunda kalıyorum. Yanımda böyle bir maske, saç yıpranmamı biraz olsun azaltabilir, diye düşündüm. 1,5 euroydu ve 20 ml maske içeriyor. 

Isana Sarı Saçlar için Maske: Bunu Rossmann'dan satın aldım. Bunda da 20 gr maske var. Saç rengime ve saçlarıma olumlu etki edeceğini ümit ediyorum. Fiyatını hatırlamıyorum ama uygun fiyatlı olduğuna eminim. 

Alışveriş yazımın ilk bölümünü umarım keyifle okumuşsunuzdur. Bir sonrakinde görüşmek üzere...

Sevgilerimle... 

6 yorum:

  1. jeffree starr palete içim gitti elimde diğer paleti olduğu için ve çok da pahalı olduğu için bunu almadım artık :-(((( güle güle kullan .-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jeffree'nin diğer paletlerindeki renkler benim kullanabileceğim gibi değillerdi İrem'cim ama bu kırmızılar bana uygun olduğundan kaçırmadım.
      Teşekkür ederim <3

      Sil
  2. O Carli palet çok aşırı güzel ya, benim de karşıma çıksa ben de alırdım! Çok iyi yapmışsın... şu an Banu'ya sipariş vermemek için içimdeki %50'yi zor tutuyorum afşdklaisşkalia
    Revolution kapatıcı da fena değil bence ama yapısı sanki kuru gibi. Gerçi ben de C1 aldım, belki C3 daha iyidir yapı olarak.
    O Balea maskeler beni kendimden geçirdi adeta çünkü dantel!!!!
    Heepsini güle güle kullan Blana'cım, çoook öperim!!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak'cım Carli paleti denemek için sabırsızlanıyorum valla, bu hafta Naked3 ün yazısını hazırlayıp, haftaya kullanmaya başlamayı planlıyorum. Sana da alalım fikrimde hala ısrarcıyım :D
      Likit ürünlerin formülleri renk açıldıkça kötüleşiyor, belki c3 daha iyidir. Elimdeki kapatıcılar bitmeden Revolutionları açmayacağım ama Tarte shape tape alabilirsem bir karşılaştırmak istiyorum.
      Dantel desenleri benim de gözlerimden kalpler çıkmasına sebep oladuğundan sonuç ortada valla :D
      Çok teşekkür ederim canımcım, öpüyorum çok! <3

      Sil
  3. Ausem, Essence baz umarım eski versiyonla aynıdır çünkü ben onu çok beğeniyordum. Kullandığımda fikirlerimi paylaşırım :) Balea hem çok uygun fiyatlı hem de şahane maskeleri var gerçekten.
    Isana maskeden de bayaca umutluyum.
    Daha güzelleri senin olsun canım benim, teşekkür ederim <3

    YanıtlaSil
  4. Paletlere bayıldım Blanacım, gerçekten renkler müthiş, hepsini de güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil