Alverde Makyaj Temizleme Yağı

Temmuz 23, 2018 5 Comments A+ a-

Merhaba...

Makyajımı uzun zamandır makyaj temizleme yağları ile çıkarıyorum. Alverde makyaj temizleme yağı, kış-ilkbahar döneminde kullanıp bitirdiğim bir üründü. Bu rutinle ilgili yazılarıma buradan ve buradan ulaşabileceğinizi hatırlatıp, ürünle ilgili yorumlarıma geçiyorum.

Alverde

Alverde makyaj temizleme yağı, maskarayı ve tüm ten makyajını tamamen çıkarmayı hedefleyen bir ürün... Şeffaf, açık sarı renkli, oldukça akışkan bir yapısı var. Tüm makyaj temizleme yağlarını kullanırken yaptığım gibi; yüzümü ve ellerimi hiç ıslatmadan, bir miktar yağı avucuma döküyorum ve ellerimin arasında biraz ısıtıp yüzüme nazikçe masaj yaparak makyajımı çözüyorum. Ben bu işleme önce gözlerimden başlıyorum, maskaramı iyice yumuşatıp akıtarak pandaya evrildikten sonra yüzümün diğer kısımlarına geçiyorum. 1-2 dakika içinde tüm makyajım erimiş oluyor ve yüzümü yıkayarak makyajımı akıtıyorum. Ardından mutlaka cilt tipime uygun bir yüz temizleme jeli ile cildimi temizliyorum. 

Alverde

Alverde makyaj temizleme yağı tamamen organik içerikli bir ürün... Dolayısıyla içerisinde bir çok esansiyel yağ var. Kimyasal bir formülü olmadığı için de, su ile birleştiğinde süte dönüşüp ciltten tamamen arınmıyor. Geriye doğal yağların kalıntısı kalıyor. Kuru ciltliler o yumuşacık ve biraz yağlı hissi sevebilir ancak, karma ve yağlı ciltlilerin ardından mutlaka bir jelle ciltlerini arındırmaları gerekecektir.
Yukarıda bahsettiğim gibi, ürünün tamamen organik içeriklerden müteşekkil olması sebebi ile; bugüne kadar kullandığım diğer makyaj temizleme yağlarına kıyasla makyajımı biraz daha uzun sürede çözdüğünü söyleyebilirim. Uzun süreden kastım çok ağır göz makyajı yaptığımda en çok bir dakika kadar bir süre... Bunun dışında, türdeşlerine nazaran bir nebze zor arınması hariç, gayet başarılı bulduğum bir ürün oldu. Benim günlük olarak bile üç kat uyguladığım maskaramı, kalıntı bırakmadan, çok güzel temizledi. Gözlerimi yakmadı, bulanıklaştırmadı. Yüzümde komedonlara ve hassasiyete sebep olmadı. Tertemiz içeriğinden ötürü, içim çok rahat olarak kullandım. 


Alverde

Soya yağı, zeytinyağı, ayçiçeği yağı, jojoba yağı, inka fıstığı yağı, papatya yağı gibi esansiyel yağlar içeren Alverde makyaj temizleme yağı organik sertifikaya sahip bir ürün... Bitkisel ve şekerli diyebileceğim bir kokusu var. Bu kokuyu veren içerikler de, yine bitkisel kökenli ve doğal yağlardan gelen maddelerden oluşuyor. 

Alverde

100 ml, oldukça basit şeffaf bir şişede satılan Alverde makyaj temizleme yağı; mütevazı ambalajına rağmen oldukça kullanıcı dostu olarak dizayn edilmiş. Ürünün tıpasından son derece kontrollü ve yeterli miktarda ürün alabiliyorsunuz. Şişede sızdırma, dökülme, akıtma sorunları hiç yaşamadım. Çevirmeli kapağı gayet güzel kapanıyor. 

Alverde

Almanya'da dm marketlerde satılan Alverde makyaj temizleme yağının fiyatı da oldukça uygun... Ben 2.5 Euro civarında bir fiyata satın almıştım. Ülkemize gönderen siteler var mı, bilmiyorum ancak; hem uygun fiyatlı hem organik sertifikalı ürünler kullanmayı seviyorsanız ve yolunuz oralara düşerse (ya da bir yakınınız gelip giderse) aklınızda olsun.

Sevgilerimle...

5 yorum:

  1. Ahmet Ekim'de Viyana'ya gidecek sanırım; diyeyim de bundan atıversin valize 3-5 tane :)))) Ellerine sağlık Blana'cım, öperim!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak’cım valla listeye yaz bunu, hem uygun fiyatlı hem organik sertifikalı... Birazcık uğraştırıyor ama o kadar da olsun😊
      Teşekkür ederim canımcım, öperim❤️😘

      Sil
  2. Temizleme jeliyle üzerinden geçince bir şey kalmıyor Ausem😊 Kokusu da kimyasal olmadığından çok baskın ve ağır değil. Denk gelirsen aklında olsun😊
    Kocaman öpüyorum❤️❤️

    YanıtlaSil
  3. Alverde markasının bazı ürünleri Rossmann'larda satılıyor yanılmıyorsam, geçen bir Rossmann bulunca ürünlerine hızlıca göz attım ve göz kremleri hem uygun fiyatları hem de güzel içerikleriyle beni şaşırttı. En kısa zamanda şans vereceğim.

    Makyaj temizleme yağından çok misel su sevenlerdenim ama içeriği ve yorumlarınız nedeniyle yağa geçersem öncelikli tercihlerimden biri bu ürün olur sanırım.

    Güle güle kullanın, çok sevgiler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alverde'nin burada da bulunuyor olmasına çok sevindim, ben hiç görmemiştim. Gerçekten içerikleri çok iyi bir marka...
      Teşekkür ederim, çok sevgiler...

      Sil