SebaMed Clear Face Cleansing Foam

Temmuz 20, 2018 2 Comments A+ a-

Merhaba... 

SebaMed bir çoğumuzun çocukluğunun markası olabilir. İlk hatırladığım şampuanım bu markaya aitti, evimizde mutlaka SebaMed ürünleri bulunurdu. Bugün markanın Q10 göz kremini ne kadar sevdiğimi ve ikinci tüpünü aldığım ilk göz kremi olduğunu beni takip edenler bilirler. Bahsettiğim göz kreminin yazısına buradan ulaşabilirsiniz. Bugün ise, SebaMed Clear Face Cleansing Foam, yüz temizleme köpüğünden bahsedeceğim. 

SebaMed yüz temizleme köpüğü

SebaMed Clear Face Cleansing Foam sabun içermeyen, hassas ve sivilcelenmeye meyilli cilt tiplerine uygun bir yüz temizleme köpüğü... Yeni sivilcelerin ve siyah noktaların oluşmasına engel olmayı  ve içerdiği pantenol ile ciltteki irritasyon ile kızarıklığı önlemeyi hedefliyor.

SebaMed yüz temizleme köpüğü

Sebamed yüz temizleme köpüğü aslında benim cilt tipim için çok uygun değil. Ben bu ürünü ayın belli günlerinde, değişen hormon seviyesi dolayısıyla garipleşen cildimi yatıştırır mı, düşüncesiyle satın aldım. Sadece o zamanlarda kullandım. Sivilcelenmeyle savaşmayı hedefleyen bir temizleyici olduğu için, cildimi çok kurutur mu diye endişeliydim ancak; cilt ph'ıyla uyumlu bir ürün olduğu için bu sorunu hiç yaşamadım. Cildimi hiç germedi, kızarıklıklarımı bir miktar yatıştırdı ve nazikçe temizledi.


SebaMed yüz temizleme köpüğü
SebaMed yüz temizleme köpüğü

SebaMed Clear Face Cleansing Foam'ı ben makyajımı temizledikten sonra, cildimi temizlemek için ikinci aşama olarak kullandım. Ürünün makyaj temizleme vaadi yok, bu konudaki performansını ise gözlemlemedim. Benim cildim kuru ve sivilcelenmeye meyilli değil; bu konudaki başarısı hakkında yorum yapamam ancak, regl döneminde ara ara oluşabilen kırmızı noktacıkların oluşmasının önüne geçti


SebaMed yüz temizleme köpüğü

Benim yüzüm için iki-üç pompa köpüğün yeterli geldiği SebaMed Clear Face Cleansing Foam, 150 ml ürün içeriyor; ışık geçirmeyen beyaz bir şişede satılıyor. İçerik listesi oldukça kısa, bu bakımdan gerçekten şahane olduğunu düşünüyorum. Sadece 8 tane içeriği var. SLS, paraben, bht içermiyor fakat, parfümlü bir temizleyici. Ph 5.5 ile cilt sağlığı için de, ideal bir temizleyici sınıfına giriyor. 

SebaMed yüz temizleme köpüğü

SebaMed Clear Face Cleansing Foam yüz temizleme köpüğünü ve tüm SebaMed ürünlerini eczanelerden, Gratis, Rossmann gibi kozmetik mağazalarından ve çeşitli online alışveriş sitesinden bulabilirsiniz.

Sevgilerimle...

2 yorum:

  1. Ay o içerik listesini görünce gözlerimden kalpler çıktı!!! Benim de aklımda olsun, elimdekiler biterse alayım :) Öptüm çok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçerik listesi şahane Başak’cım ve performansı da denemeye değer bence😊
      Aklında olsun canım. Kocaman öpüyorum❤️❤️

      Sil