Bitirdiklerim Nisan-Temmuz 2018-1/3

Temmuz 30, 2018 6 Comments A+ a-

Merhaba...

Aylardır bitenler poşetime bakmayıp, içerisine her yeni biten ürün attığımda da, "bu poşet daha dolmadı" diye düşünmemin sonucunda geldiğim durum neticesinde; bu hafta blogda rakamla 3, yazıyla üç bitirdiklerim yazısı okuyacaksınız. Umarım bu yazıları benim kadar seviyorsunuzdur.

Bitirdiklerim

Ürünleri mümkün olduğunca yazarken kategorilere ayırmaya çalıştım. Yine her bitenler yazımda olduğu gibi, blogda bulabileceklerinizin linklerini de ekleyerek her ürün hakkında kısa son fikirlerimi de belirteceğim.

Bitenler

Ebru Şallı by Thalia Avokado Özlü Şampuan: Elimdeki şampuanlar bitsin, yenisini alacağım şampuan. Kuru saçlarımı şahane nemlendirirken sönükleştirmedi. Üstelik ilk gün için verdiği hacim de çok güzel... Yazısını buraya tıklayarak okuyabilirsiniz. 

Thalia Birth Of Energy Propolis Şampuan: Bu şampuanı eşim için almıştık. O kullanıp bitirdi, son üç yıldır olduğu gibi, geleneksel şekilde bunu da beğenmedi. 

Cosmed Hair Guard Daily Şampuan: Günlük kullanıma çok uygun, temiz içerikli ve güzel bir şampuandı. Saçlarımı ve saç derimi hiç rahatsız etmedi. Temizlemesini ve saçtan kolay arındırılmasını da beğendim. Bunun dışında farklı bir etkisini gözlemlemedim ama bu seyahat boyuydu. 

Cosmed Hair Guard Restorer Serum: İşte bu, bundan sonra kullanacağım tek saç serumu! İkinci şişesini satın aldım bile. Piyasada bulabildiğim temiz içerikli ve alkolsüz tek saç bakım serumu buydu. Bu sene çılgınlar gibi mücadele ettiğim saç dökülmeme iyi gelen tek ürün de bu oldu. Yazısını yazacağım ama gerçekten favorim olduğunu söylemeliyim. 

Bitirdiklerim

Garnier Fructis Wunder Butter: Geç buldum, çabuk kaybettim; hicran oldu hayat bana şarkısını bu saç maskesine armağan ediyorum! İçeriği çok iyi (Garnier markası için çok şaşırtıcı biçimde), saçımı en iyi nemlendiren, bunu yaparken ağırlaştırmayan, muhteşem ötesi bir saç maskesiydi benim için. Kardeşim yurtdışından gelirken sürekli getiriyordu. Gelin görün ki, artık hayvanlar üzerinde test yapan markalardan alışveriş yapmayacağım için bir daha satın alamayacağım. Ben bir ağlayıp geliyorum.

BeeBeauty Vanilla&Cheesecake Vücut Peelingi: Çok beğendiğim ve ikinci kavonozumu bitirdiğim bu vücut peelingi hem şahane kokuyor hem vücudumu çizmeden keseleme işlemi yapıyor hem de durulandıktan sonra yumuşacık ve nemli bir sonuç bırakıyor. Gratis'te indirimde bulmak çok zor, ben her bulduğumda bir tane satın alıyorum. Yazısı burada.

Bitirdiklerim

Uni Baby Şampuan: Ben bebek şampuanlarını fırçalarımı yıkamak için kullanıyorum. Bu şampuan da fırçalarımı gayet güzel temizledi, çok uzun bir süre kullandım. 

Clabtree&Evelyn Citron Duş Jeli: Ballı ve limonlu bu duş jeli, bana bebişim Zeynuş'umun doğum günü hediyesiydi. Çok severek kullandım. Bu tarz kokular bana enerji veriyor, duşta limon kokusuna bayılıyorum. Bal konusuna zaten hiç girmeyelim. Güzel köpürüyordu ve çok güzel de temizliyordu. Marka keşke ülkemizden çekilmeseydi. 

Yves Rocher Vanilla Bourbon Duş Jeli: Vanilya kokulu bu duş jelini, daha çok gergin olduğum akşamlarda bir çeşit terapi gibi kullanarak bitirdim. Narenciye kokuları bana nasıl enerji veriyorsa vanilyalı kokular da beni rahatlatıyor. Yves Rocher'in bir çok ürünü gibi duş jellerini de çok seviyorum ama yanlış bilmiyorsam marka hayvan deneyleri yapıyor. Dolayısıyla bu duruma son verecekleri güne kadar alışveriş yapamayacağım. 

Urban Care Biotin&Keratin Şampuan: Sls'li şampuanlar saç derimi perişan ettiği için, bu ürünü sadece saçıma yağ maskeleri yaptığımda; saç boylarımı arındırırken kullanıp bitirdim. 

Bitirdiklerim

Moshos Garden Coco Hair Balsam Mask: Şahane bir saç bakım yağı bu! Fakat, her ürünü merak ettiğim ve evi saç yağıyla doldurduğum için düzgünce kullanamadığımdan tarihi geçmiş, bozulmuş. Bu da bana ders olsun. Bir daha ihtiyacım olmadıkça bakım ürünü satın almayacağım. Bu kadar sevdiğim bir maskenin bozulduğunu fark edince çok üzüldüm. İkinci şişemdi. Elimdeki saç yağları bitince yenisini alacağım. Yazısını bayaca eskiden burada yazmıştım. 

Yves Rocher Hindistan Cevizli Duş Yağı: Eşime iyi gelen tek duş yağı... Her duş jeli ve sabun alerji yapmasına rağmen bu ürün ona iyi geliyor. Markanın hayvan deneyi politikası yüzünden yeniden satın almayacağız. Evdekiler bitene kadar, muadilini bulmamız gerekiyor. Tavsiyeleriniz varsa, çok sevinirim. 

Bitenler yazımın ilk bölümünü mümkün olduğunca saç ve banyo ürünlerine ayırmaya çalıştım. İkinci yazımı genel olarak cilt bakımına ayırmayı planlıyorum. Umarım keyifle okumuşsunuzdur.

Sevgilerimle...

6 yorum:

  1. Garnier'in saç maskesine markasından ötürü şans bile vermemiştim. Senin saç tipin hangisiydi ben de bir saç maskesi arayışındayımda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba... Ben çok kuru saçlıyım.
      Sevgiler...

      Sil
  2. Valla Bora için tavsiye veremeyeceğim Blana'cım, risk alamam :)))) Uni Baby şampuanı ben de çocuklarımı yıkamak için kullanıyorum ahahahahah Şu Bee Beauty scrub gerçekten çok acayipli güzel bir şey! Banyoda o tür şeyler kullanmaya üşendiğim için boş yere almıyorum ama bir kez denemiştim, kokusu hala aklımda! Yenilerini güle güle kullan, diğer yazılarını bekliyorum şekerim! Öptüm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak’cım açıkçası cruelty free konusunda beni en zorlayacak şeylerden biri Bora’ya duş yağı bulmak olacak🤦🏼‍♀️ Yves Rocher’i zar zor keşfetmiştik.
      Uni Baby tertemiz içeriğiyle valla tercih sebebi, haklısın😃 Ben vücut peelingi her hafta kullanıyorum ve bee beauty nin kokusu konusunda aynı fikirdeyiz😊
      Bu hafta iki bitenler yazım daha var ihihihihi😃
      Öpüyorum kocaman❤️❤️

      Sil
  3. Cosmed Hair Guard Restorer Serum'u çok merak ettim, dökülmeye iyi geliyorsa ben de almak isterim mutlaka! Bitenler yazılarını okumayı çok seviyorum, devamını da keyifle bekliyorum. Çok sevgiler ♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fulya’cım Cosmed saç dökülmemi tamamen kesmedi ama bir sürü yeni bebek saçım çıkıyor,çok mutluyum😍 Eğer dökülme sorunun varsa, dene derim!
      Bitenler yazılarını ben de çok seviyorum😃 Çok teşekkür ederim, çok sevgiler💐

      Sil