Wet n Wild Rose In The Air Far Paleti

Ağustos 06, 2018 5 Comments A+ a-

Merhaba...

Anastasia Beverly Hills Modern Renaissance far paletini piyasaya çıkardığında tüm makyaj meraklıları heyecanlanmıştı. Zaman içinde bu palete muadiller de piyasaya çıkmaya başladı. Wet n Wild Rose In The Air far paleti de bu muadillerden biri fakat, bu blog yazısı bir karşılaştırma yazısı değil. Rose In The Air'ı kendi özellikleri dahilinde inceleyeceğim. 

Wet n Wild

Wet n Wild yakın zaman önce far paletleri yeniledi ve eski paletlerine mat geçiş ve karıştırma renkleri ekledi. Ben dahil bir çoğumuzun çok sevdiği Comfort Zone gibi paletlere mat renkler ekleyerek, tek başına tam bir göz makyajı çıkarabileceğimiz far paletleri oluşturdu. Paletleri bu şekilde yenilerken, koleksiyonuna yeni paletler katarak seçeneklerimizi de arttırdı. 
Wet n Wild Rose In The Air far paleti, son zamanların populer renklerinden oluşuyor. Bordolar, kiremitler, fuşyalar son zamanlarda sıkça gördüğümüz ve kullanmayı tercih ettiğimiz renkler... Ben bu tonları en çok yeşil gözlere yakıştırıyorum ve kendimde kullandığımda da göz rengimin çok daha belirgin göründüğünü fark ediyorum. 

Rose In The Air

Wet n Wild Rose In The Air far paleti ikisi ışıltılı/sedefli, sekizi mat olmak üzere 10 renkten oluşuyor. Transition olarak adlandırılan geçiş renklerinin panları diğer farlardan daha büyük tutularak, paletin kullanım konforu oldukça arttırılmış. Far paletlerinde önce geçiş ve karıştırma renkleri bittiğinden, bunları fazla tutmak paletin kullanılabilirliğini de bence oldukça arttıran bir etmen. 
Rose In The Air genel olarak oldukça yumuşak yapıda, ortadan yükseğe pigmentli ve orta derecede tozutan farlara sahip bir palet... Farlar genel olarak iyi karışıyor, kolay uygulanıyor ve bir bazla kullanıldıklarında oldukça kalıcılar. Karıştırılırken zorlayan ve dağıtılması sıkıntılı bir-iki renk olsa da, paletin genel performansı bence oldukça başarılı... Bazsız performanslarını bilemiyorum ama, altlarına krem bir far uyguladığımda bile gün içerisinde göz kapaklarımda çizgilenmiyorlar ve silinmiyorlar. İyi bir far bazıyla ise, performansları gözle görülür şekilde artıyor. 

Rose In The Air

Paletin ilk rengi, geçiş rengi olarak kullanılmak üzere düşünülmüş bir deve tüyü... Hem geçiş rengi hem de göz kapağının tamamında kullanmak için bence çok güzel... Geçiş rengi olarak kullanmak istediğimde fırçama bir kez ürün almam genellikle yetiyor. 
Üst ilk sırada, sedefli ve içerisinde kırmızılık barındıran çok güzel bir bakır rengi var. Bu rengin yansıması gerçekten çok zarif... Tüm göz kapağında çok güzel duruyor. Sim ya da belirgin bir ışıltı içermiyor. Üstten ikinci sırada, mat bir leylak rengi far var. Bu farı da göz kapağımın katlanma bölgesinde kullanmayı seviyorum. Biraz fazlaca tozutabiliyor ve parçalanabiliyor, bu yüzden farı fırçama az az alarak kullanıyorum. Bu soğuk ton, kademeli olarak arttırılmaya çok uygun ve renkleri birbirine karıştırmak için de kullanılabiliyor. 

Rose In The Air

Wet n Wild Rose In The Air'ın üstten üçüncü sırasındaki ışıltılı altın sarısı far, göz pınarlarını aydınlatmak için çok güzel... Sim içermiyor, yapısı gerçekten yumuşacık. Parmağımla göz kapağımın ortasına uyguladığımda da, çok aydınlık bir makyaj elde edebiliyorum. Koyu renkli, mat göz makyajlarında da, göz kapağının tam ortasına dokundurarak vurgulu bir makyaj elde etmeye de izin veriyor. Üstten dördüncü renk, mat bir krem rengi... Hem astar rengi olarak hem de kaş altını mat bir renkle aydınlatmak istediğimde çok kullanışlı buluyorum. Paletin sonundaki geçiş (transition) rengi ise, soğuk tonlu açık bir sütlü kahve... Geçiş rengi olarak gerçekten çok başarılı bir far, çok kolay dağılıyor, kolay karıştırılıyor. 

Rose In The Air Far Paleti

Wet n Wild Rose In The Air'ın alttan ilk rengi, mat bir koyu kahverengi... Bu farı gölgelendirme rengi olarak gözün dış köşelerine, kirpik diplerine uygulayabilirsiniz. Ya da benim gibi, kahverengi dumanlı göz makyajlarını seviyorsanız, göz kapağınızın tamamına uygulayıp dağıtabilirsiniz. Yapısı yumuşacık ve kolay dağıtılıyor. Alttan ikinci sıradaki fuşya rengi far, palette beni en heyecanlandıran far olmasına rağmen, aynı zamanda beni tek hayal kırıklığına uğratan far oldu. Yapısı diğer farlara göre sert, tebeşirimsi ve dağıtılması çok zor... Göz kapağına koyduğum yerde kalıyor ve neredeyse cildimi tahriş edecek kadar da karıştırsam homojen durmuyor. Alttaki makyajların ilkinde göz kapağında nasıl yapışıp kaldığını görebilirsiniz. 
Rose In The Air far paletinin alttan üçüncü rengi olan far, paletteki en sevdiğim renklerden biri... Yumuşacık yapılı mat bir kırmızı kiremit rengi olan bu farı hem tek başına tüm göz kapağımda hem de gölgelendirme rengi olarak kullanıyorum. Paletin alttan dördüncü rengi ise, turuncu bir kiremit... Bu far da mat yapılı ve yumuşacık; kolay uygulanıyor, kolay dağıtılıyor. Yanındaki kırmızı kiremit ile çok uyumlu ve birlikte çok iyi çalışıyorlar. 

Wet n Wild Rose In The Air, toplamda 8,5 gr far içeriyor ve açıldıktan sonra 24 ay kullanım ömrüne sahip. Mağazanın muhteşem bantlamasından dolayı sökülemez hale gelen barkod yüzünden zar zor görebildiğim içerik listesinde paraben ve bht yok. Wet n Wild hayvanlar üzerinde test yapmıyor. 

Rose In The Air

Kiremit tonlarında makyajlar yapmayı sevenler için güzel bir palet olduğunu düşündüğüm Wet n Wild Rose In The Air, şeffaf kapaklı, sıkı kapanan, mütevazı bir ambalajda satılıyor. Ürünün içinden fırça çıkmıyor. Makyaja yeni başlayanlar için paletin arkasında bir gündüz bir de gece makyajı için iki uygulama önerisi gösteriliyor. 

Rose In The Air

Wet n Wild Rose In The Air far paleti ülkemizde Gratis mağazalarında satılıyor. Fiyatlar sürekli değişse de, sık sık indirime giriyor. Aklınızda olsun.

Sevgilerimle... 

5 yorum:

  1. Ay resmen pişti olacağız Blana, ben de yazıyı hazırlayıp Çarşamba gününe programlamıştım :)) Bende o fuşya far da karıştı ama haklısın, yapısı diğerlerine göre daha zor. Diğer yorumlarının da tümüne katılıyor, iyi ki almışız bu paleti diyorum. Çok öperim!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence şahane oldu, aynı palet ve iki blogger :D Sözleşmişiz gibi :)
      Fuşya fara çok heveslensem de, benim paletimdeki neredeyse hiç çalışmıyor malesef.
      Bence de bu paleti iyi ki almışız, özellikle kiremitler efsane! Kocaman öpüyorum <3

      Sil
  2. Başak Hanım'ın yazısında da belirtmiştim, başlarda bu palet çok ilgimi çekmemişti pek kullanmam diye düşünüyordum ama şu kahve tonları zamanla aklımı çeldi :)) Muhtemelen yakında Gratis'te bayram indirimi olacak, umarım tükenmeden bulurum ^_^ Güle güle kullanın ♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fulya Hanımcım, kiremit farları seviyorsanız bu paletin matları gerçekten başarılı. Özellikle sonbahar-kış aylarında çok kullanışlı olacağını düşünüyorum. Umarım bayram indiriminde bulursunuz, sizin yorumunuzu da okurum :)
      Çok teşekkür ederim, çok sevgiler <3

      Sil
  3. Yenilenmesine çok sevindim yeşil rengi vardı bir de o kaybolmuş sanırım herkes övüyordu ama o yeşili ben bu paletteki hiçbir renge uyduramıyordum

    http://www.yazimbari.com

    YanıtlaSil