Nivea Creme Care Yüz Temizleme Kremi

Ağustos 22, 2018 0 Comments A+ a-

Merhaba... 

Kuru ciltler için, yüz temizleme kremlerinin çok konforlu ürünler olduğunu söylemeliyim. Cildinizi nemli bırakarak temizleyen bir ürün kullanmak gerçekten harika... Bugün anlatacağım Nivea Creme Care yüz temizleme kremi de bu ürünlerden biri ve kış cilt bakım rutinimin bir parçasıydı. 


Nivea Yüz Temizleme Kremi

Nivea Creme Care yüz temizleme kremi, cildi derinlemesine ve nazikçe temizleyip kirden arındırmayı, cildin doğal nem dengesini korumayı vaadeden; tüm cilt tipleri için uygun olduğu belirtilen bir temizleyici... Islak yüze ve boyna uygulanıp, ılık suyla arındırılarak kullanılması öneriliyor. 


Nivea Yüz Temizleme Kremi

Nivea yüz temizleme kremi, beyaz renkli nemlendirici-losyon kıvamında bir ürün... Çoğumuz gibi benim de sevdiğim klasik Nivea kokusuna sahip... Benim kış mevsiminde sabahları kullanmayı tercih ettiğim bu temizleyici; cildimi germeden, kurutmadan, nazikçe temizliyor. Geceden kalma cilt bakım ürünlerinin kalıntılarını cildimden arındırırken, geriye yumuşacık bir cilt bırakıyor. Önerildiği gibi, ılık suyla ıslattığım yüzüme bir nohut tanesi kadar uygulayıp nazikçe masaj yaparak uygulayıp, yine ılık suyla durulayarak kullandım. 


Nivea Yüz Temizleme Kremi

Nivea Creme Care yüz temizleme kremi cildimde hiç bir hassasiyete yol açmadığı gibi, gözlerimi de yakmadı. Oldukça konforlu ve yumuşak bir his bıraktı. Özellikle kış mevsiminde benim için eziyet olan, sabah yüz yıkama seramonisini keyifli hale dönüştürdü. Kullandığım süre boyunca çok memnun kaldım. Bu ürünün makyaj temizleme vaadi yok, benim gece rutinimde tercih edeceğim bir içeriği olmadığı için de, böyle bir performansını deneyemedim.


Nivea Yüz Temizleme Kremi

Nivea yüz temizleme kremi gliserin ve içeriğinin orta sıralarında da olsa panthenol içeriyor. İçeriğinde likit parafin, bir çeşit paraben ve bht var. Her ne kadar tüm cilt tipleri için uygun olduğu belirtilse de, yağlı ve yağlıya dönük karma ciltlerin temkinli yaklaşması gereken bir ürün olabilir. Bht'ye karşı cilt hassasiyetiniz ve ya cildinizde alerjiye yatkınlık varsa da, bu ürünle anlaşamayabilirsiniz; ben bht ile sorun yaşamıyorum.


Nivea Yüz Temizleme Kremi

150 ml, mavi yumuşak bir tüpte satılan Nivea Creme Care yüz temizleme kremi, açıldıktan sonra 12 ay kullanım ömrüne sahip... Tüp gayet sıkı kapanıyor ve seyahatlerde taşımak için de uygun olduğunu düşünüyorum. 
Nivea Creme Care yüz temizleme kremini ve tüm Nivea ürünlerini bir çok kozmetik marketten ve büyük süpermarketlerden bulabilirsiniz. Özellikle Migros indirimlerinde çok avantajlı fiyatlara satılıyorlar. 

Sevgilerimle... 

Hiç yorum yok: