Kamill Classic El Kremi

Ağustos 18, 2018 0 Comments A+ a-

Merhaba... 

El kremleri en çok kullandığım cilt bakım ürünlerinin başında geliyor. Evde, ofiste, çantamda, yatağımın baş ucunda mutlaka bir el kremim vardır. Kamill Classic el kremi, kocaman boyuyla uzun süre kullandığım bir ürün ve hazır bitirmişken blogda da yerini alsın istedim.

Kamill El Kremi

Kamill Classic el kremi, içerdiği papatya ekstratı ve bisabolol sayesinde elleri korumayı ve cildin doğal yenilenmesini desteklemeyi hedefliyor. Uzun süreli nemlendirmesi sayesinde ellerin günden güne daha yumuşak olacağını iddia ediyor. 

Kamill El Kremi

Kamill Classic el kremi; yoğun yapılı, beyaz renkli bir ürün... Yapısının yoğunluğuna rağmen, çok kolay emiliyor. Nemlendirme etkisi, vaadettiği gibi, gerçekten uzun süre devam ediyor. Ellerimi yapış yapış bırakmıyor ve yağlı bir his vermiyor. Uyguladığımda gerçekten yumuşacık, nemli ellere sahip oluyorum. Benim ellerim çok kuru ve ellerimi çok sık yıkadığımdan bu durum egzamaya varan durumlara sebep olabiliyor. Kamill el kreminin etkisi, benim sık el yıkamama rağmen hemen geçmiyor. Bir küçük fındık tanesi kadar krem iki elime de yetiyor. 

Kamill El Kremi
Kamill El Kremi

Kamill Classic el kremini hem evde hem ofiste rahatça kullanabiliyorum. Ofis ortamında, sürekli bilgisayar kullandığım için el kremimin kolay emilmesi ve yağlı, kalın bir tabaka bırakmaması benim için çok önemli... Kamill el kremi uyguladıktan hemen sonra çalışmaya devam etmeme izin verdiği için, benim için çok kullanışlı bir ürün oldu. Hem evde hem de küçük bir kaba aktararak ofiste kullandım. 

Kamill El Kremi

150 ml, yeşil bir kavonozda satılan Kamill Classic el kreminin tüpte satılan daha küçük gramajlı bir versiyonu da var. Ben bu kremi Almanya Rossmann'dan satın alıyorum fakat, ülkemizde de satılıyor. Gliserin, papatya çiçeği ektresi ve bisabolol içerik listesinin başlarında bulunuyor. İçerik listesinin ortalarında bir çeşit silikon ve parfüm içeriyor. Çiçeksi ve baskın bir kokusu var fakat, kokusu beni rahatsız etmiyor. Paraben ve bht içermiyor

Kamill El Kremi

Kuru elleri olan herkese önerebileceğim Kamill Classic el kremini Rossmannlarda bulabilirsiniz. 

Sevgilerimle...

Hiç yorum yok: