Bitirdiklerim Nisan-Temmuz 2018-3/3

Ağustos 03, 2018 12 Comments A+ a-

Merhaba...

Aylardır bitenler poşetime bakmayıp, içerisine her yeni biten ürün attığımda da, "bu poşet daha dolmadı" diye düşünmemin sonucunda geldiğim durum neticesinde; bugün blogda haftanın üçüncü ve son bitirdiklerim yazısı okuyacaksınız. İlk ikisini henüz okumadıysanız buraya ve buraya tıklayabilirsiniz. Umarım bu yazıları benim kadar seviyorsunuzdur.

Bitirdiklerim

Ürünleri mümkün olduğunca yazarken kategorilere ayırmaya çalıştım. Yine her bitenler yazımda olduğu gibi, blogda bulabileceklerinizin linklerini de ekleyerek her ürün hakkında kısa son fikirlerimi de belirteceğim.

Bitirdiklerim

R.O.C.S. Beyazlatıcı Diş Macunu: Çok övüldüğü için meraktan satın almıştım, hiç beğenmedik. 

Lancome Visionnaire Nemlendirici: Anlık etkisi fena değildi ama tam boyunu satın alacak kadar etkilemedi. Zaten Lancome cruelty-free değil. 

Bioderma White Objective Nemlendirici: Bu nemlendirici hiç bana göre değilmiş, kuru cildime yeterli gelmedi. Bioderma markasını genel olarak çok severim ancak, marka hayvan deneyleri yapıyor olmasıyla ne yazık ki kullandığım markalar listesinden çıktı. 

Kiehl's Ultra Light Day UV Defense: Adında da geçtiği gibi, gerçekten çok hafif ve ince yapılı bir güneş koruyucusu... Kış için ideal olabilir, diye düşünüyorum. 

Bioderma Photoderma Spf 50 Güneş Koruyucusu: Yapısı biraz kalın ve yapışkandı. Bahar ayları için güneşten koruma performansı iyiydi. Fakat, yeniden satın almazdım. 

Bitirdiklerim

Kalyon Aseton: Bu asetonun şişesini çok seviyorum. Pompalı şişesi sayesinde ürün almak çok kolay, şişe çok büyük de olmadığı için taşımak zor değil; benim gibi yer sıkıntısı olanlar için de iyi. Bunların dışında sıradan bir aseton... 

Benri Oje Çıkarıcı: Dürüst olmam gerekirse Benri asetonları beğenmiyorum. Fakat, bu hindistancevizli olanını baya beğendim. Ojelerimi uğraştırmadan güzel temizledi. Tatil için yeniden satın alabilirim. 

Beauty Formula Fresh Breath Ağız Spreyi: Bunu ne zaman satın aldım, inanın hatırlamıyorum. Çantamda taşıyordum, gün içinde lazım olur diye almıştım, bir-iki kez ancak kullandıysam kullanmışımdır. En az üç senesi var, bir çantamın dibinde unutmuşum. Bu tarz spreyleri sevenler için, iş görebilir fakat; ben fıs fıs İsmail gibi ağız spreyiyle takılacak biri değilim galiba. 

Bitirdiklerim

8x4 Dive Like a Mermaid Deodorant: Limitli bir seridendi, hala satılıyor mu, bilmiyorum. Kokusu güzeldi ama hakkında aklımda hiçbir şey kalmamış. Kullanıp bitirmişim sadece. 

Nivea Men Silver Protect: Bunlar bittikçe rahatlıyorum. Eşimin deodorantları, tahmin edilebileceği gibi... Evlenmeden evvel koliyle satın almış sanırım, evde daha iki tane var. Alüminyum içeriyorlar, hepsi bitince bir daha eve girmeyecekler. 

Sonett Orangen Kraftreiniger Temizleyici: Bu organik içerikli bir yüzey temizleyicisi... Burada ne işi var, diyeceksiniz, haklısınız ama bahsetmek istedim. Friendly Organic'ten deterjan satın aldığımda yanında denememiz için gönderdiler. İçeriği tertemiz ve buna rağmen çok güzel temizliyor. Organik portakal yağı içeren bu ürünle biz Bastet'in (kedimiz) mama kabını, kum kabını vs yıkadık ve neredeyse hiç ovmadan tertemiz yaptı. Çocuğu olan, deterjan kalıntısından endişe edenlere tavsiye ederim, ben tam boylarını oğlum için almaya devam edeceğim. 

Bitirdiklerim

Thalia Innovative Day Cream: Thalia Beauty tester konusunda o kadar bonkör bir firma ki, bu testerları birleştirip kendime neredeyse tam boy krem yaptım. Gündüz kremi olarak bence gayet güzel, sadece biraz parfümlüler... Kremin yapısı oldukça katı ve yoğun, normal ve kuru ciltler sevebilirler, diye düşünüyorum. 

Timeless Truth Enzyme Balancing Serisi: Zeynuş'umun denemem için verdiği bu serinin temizleyici, tonik ve nemlendiricisini denedim. En çok temizleyicisini beğendim, gerçekten çok iyiydi. 

Thalia Keep Fresh Nemlendirici: Bunları da bir kapta birleştirip kullandım, bu nemlendiriciyi aynı yöntemle geçen yaz da kullanmıştım. Açıkçası ben bunu, Innonative serisinden daha çok seviyorum. Daha az parfümlü ve çok daha yoğun yapılı olduğu için cildime gerçekten iyi geliyor. 

Herba Derm Yüz Temizleme Jeli: Yağlı ciltler için olmasına rağmen, cildimi hiç rahatsız etmedi. Sls içermiyor. Güzel de temizledi. 

Bitirdiklerim

Missha Bamboo Kağıt Maske: Bu maske bende alerji yaptı malesef. Cildim kızardı, kaşındı, yandı, perişan oldum. Ballı maskelerine ne kadar bayılıyorsam bundan da o kadar uzak duracağım. Bambu pek bana uygun bir içerik değilmiş. 

Purederm Snail Maske: Bu maskeden ikinci kullanışım. Bence fena değil, nemlendirmesi benim cildimde bir gece kadar sürüyor. Gratis'te gözüme çarpınca sepete atıyorum. Cildimde irritasyona sebep olmuyor. 

Çeşitli Burun Bantları: Bunları eşim kullanıyor, sanırım en iyisi Rituel de Beauty olanı...

Bitirdiklerim

Freeman Avocado&Oatmeal Kil Maskesi: Bu kil maskesinden memnun kaldım. Kullandığım klasik kil maskeleri kadar derinlemesine temizlemiyor ama onlara nazaran cildimi daha az kurutuyor ve hiç kızarıklık oluşturmuyor. Freeman hayvan deneyi yapmadığı için yeniden satın alabilirim. 

Caudalie Detox Mask: Bu maske şahaneydi! Kil maskeleri gibi uygulayıp kuruyana kadar bekliyorsunuz ve yüzünüzü ılık suyla yıkıyorsunuz. Cildim tertemiz ve yumuşacık oluyordu, bu deneme boyunu iki kez kullandım. Marka hayvan deneyi yapıyor olmasaydı, tam boyunu hemen alırdım. 

Bitirdiklerim

Apivita Express Beauty Hair Mask: Allah'ını seven bu maskeden bana bir koli yollasın! Resmen bu zamana kadar denediğim en iyi saç maskesini bulmuş bulunmaktayım ve ülkemizde satılmıyor! Üstelik Apivita cruelty-free bir marka... Silikonsuz, parabensiz, bhtsiz, içeriği çok güzel bir ürün... Bu maskeyi bana Midilli'de bir eczacı sohbetimiz sırasında tavsiye etmiş ve alışverişimin yanında hediye etmişti. İster duşta saç kremi gibi, ister saçınızda istediğiniz kadar bekleterek bir saç bakım ürünü gibi kullanıyorsunuz. Saç kremi gibi kullandığımda bile saçlarım bebek gibi oldu, inanamadım. Saç maskesi olarak kullanınca zaten ahenkle dans eden o şahane saçlara kavuşuyorsunuz. Rüya gibi! Benimkiler gibi aşırı kuru saç dipleriniz ve saçlarınız varsa ve yolunuz Yunanistan'a düşerse bir tane deneyin. Zaten bir pakette 20 gr maske var ve en az 5 kez kullandım. Ben gittiğimde bir valiz doldurup geleceğim. 

Alterra Q10 Maske: Çok uygun fiyatlı (sanırım 1,5 euro falandı), tertemiz içerikli ve gerçekten çok başarılı bir antiageing maske... Çok güzel nem veriyor, cildimi şahane toparlıyor. Antiageing etkisini çok net hissediyorsunuz. İki paket olarak satılıyor ve bir paketi her gece uygulasam bir hafta yetiyor, çok bereketli. 30 yaş üstü herkese gece maskesi olarak önerebilirim. 

Kiehl's Creamy Treatment Avokadolu Göz Kremi: Bu göz kremi daha denemeden benim asla almam dediğim bir üründü. Sanırım Denebunu kutusundan bu tester çıkmıştı, nedir bu kadar övülen diye denedim. Yapısı gerçekten yoğun, parmaklarımın arasında ısıtarak uyguladım ama denildiği gibi 15 dk boyunca emilmiyor falan değil. Benim göz çevrem çok kuru olduğundan olabilir ama yüzük parmaklarımla pıt pıt uygulayarak gayet kolay emildi, üzerine makyaj da yaptım. Bence abartıldığı kadar yoğun nem vermiyor, Sebamed Q10 göz kremim bundan çok daha iyi nem veriyor. Bu kremin aşırı katı ve yağlı olmasından dolayı, insanlarda çok yoğun nemlendirdi hissini oluşturduğunu düşünüyorum. Yanlış anlaşılmasın, verdiği nem güzel ama gerçekten çok abartıldığını düşünüyorum. İçeriğinin ikinci sırasında shea yağı var; ürüne adını veren avokado ise, listenin 8. sırasında. Orta sıralardan başlamak üzere, bu göz kremi 5 çeşit paraben içeriyor. Ben ürünlerde tek çeşit ve son sıradaki parabene takılmıyorum ama 5 çeşit nedir?! Göz çevresi gibi ince deriye sahip ve hassas bir bölgeye bu kadar tartışmalı bir koruyucu ailesini uygulamak bana pek akla yatkın gelmiyor. Söyleyeceklerim bu kadar... 

Bitirdiklerim

Rival de Loop Hydro Booster Göz Maskesi: Benim bittikçe satın aldığım bir göz maskesi... İçerisinden 6 paket maske çıkıyor. Maskeleri göz altlarınıza yapıştırıp 15 dk kadar bekliyorsunuz. Kalıcı ve uzun süreli bir etkisini görmedim ama acil durumlarda göz altlarını çok güzel serinletip canlandırdığını düşünüyorum. Çok yorgunsam, özel bir davete gideceksem uyguluyorum. Fiyatı da uygun... 

Schaebens Hyaluron Kür: Bu ürünü Almanya'dan satın almıştım. Beklentim de bayaca büyüktü. İçerisinden hyaluronik asit içeren dört tane kapsül çıkıyor, her gün bir tanesini kırıp kullanıyorsunuz. Açıkçası, büyük bir etkisini gözlemlemedim. Cildimi nemlendirdi ama günlük bakım rutinimin yaptığından ötesini de gerçekleştirmedi. Rossmann'a gittiğimde bir de başka markaların kürlerini satın alıp denemeyi düşünüyorum. 

Missha Misa Cho Bo Yang Bb Krem: Bu ürünü kullandığım gün, hayatımda ilk kez biri bana cildine bir şey olmuş, şahane görünüyor, dedi! Ne yazık ki, 13 numarası yok ama galiba dayanamayıp 21 numarasını kış için alacağım. Evde 14253628 tane ten ürünüm de var. Sürekli ikilemde olmak çok kötü bir durum... 

Buraya kadar tüm bitenler yazılarımı sabırla okuyan herkese çok aşırı teşekkür ederim. Umarım faydalı olmuştur ve size bir fikir verebilmişimdir. Bir dahaki, padişah fermanı tadında bitenler yazımda da umarım buluşuruz. 

Sevgilerimle...

12 yorum:

  1. Ay sona geldiğimde başını unuttum ama hatırlıycam bi sn :) Benri Koyu Renk Ojeler için olan asetonla, bir tane ultra güçlü mü ne o olan bence baya başarılı, kalanları yani. Bilmiyorum ikisinden birini kullandın mı ama, ben hep onları alıyorum. 8x4'ün Chill Like a Penguin olanını almıştım ben de, bitmek üzere. Kokusu bir harika, alüminyumsuz, ama koruması vasat. Kokusu için sıkıp duruyorum, hayvan deneyi yaptığı için almam muhtemelen yeniden.
    Ah o Caudalie detoks maskesi bence de nefis ötesi şahane bir şeydi ve fakat şu cruelty free durumu... Apivita saç maskesini de çook merak ettim!!! Birilerinin Yunanistan'a gitmesi lazım yeniden ve acilen :)))
    Kiehl's Avocoado Creamy Eye Treatment ile iligli olarak, ben 2 kutu bitirdim, dolayısıyla vaktiyle seven taraftayım. Benim göz çevremi güzel nemlendirmişti. Fakat cidden içerik facia ve yaş itibariyle daha anti-aging ürün kullanmak istediğim için satın almadım yeniden.
    Yneilerini güle güle kullan Blana'cım, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak'cım son yazı uzun oldu valla haklısın unutmakla :))
      Benri'nin hindistancevizlisini ben beğendim, koyu renk ojeler için olanı benim tırnak etlerimi çöle döndürüyor ama büyük boylarından bir çeşidini aldım, sanırım senin söylediğin, ondan baya memnunum.
      8x4 pek yazın kullanılacak bir deodorant değil ve hayvan deneyi durumundan ben de tekrar almayacağım. Caudalie için acımızsa ortak :(
      Yunanistan'a ilk giden Apivita maskeden bize stoklasın lütfen, rüya gibiydi!
      Kiehl's göz kremi kullanılmaz o içerikle, bırakmakla bence çok iyi yapmışsın.
      Çok teşekkür ederim canımcım, çok öperim!

      Sil
  2. Rocs diş macunu benim yıllardır favorim, sizin memnun kalmamanıza üzüldüm fakat, elimdekiler bitince cf olmadıkları için tekrar satın alamayacağım.
    Aseton olarak Bee Beauty aseton çok güzel, hem de uygun fiyatlı, bir bak mutlaka.
    Apitiva saç maskesini çok merak ettim, bence Yunanistan bizi çağırıyor!
    Missha bb ve alterra q10’i çok merak ettim!
    Sonumuz hayrolsun,
    Bitenlerin bol olsun Blanam!
    Çok öperim!
    Zeynuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynuşum Rocs'dan benimle birlikte bir arkadaşım da almıştı ve o da hiç beğenmedi. İkimiz de aynı yerden aldık, acaba bizim seride mi sorun vardı. Çünkü çok kötüydü :(
      BeeBeauty aseton aklımda olsun, ilk iş deneyeyim.
      Apivita için Yunanistan'a gidilir valla, öyle güzeldi! Keşke birkaç tane alsaymışım. Missha bb için %50mi zor tutuyorum ama ev ten ürünü dolu. Alterra'yı da bulursak kapalım birer tane :)
      Cilt bakımı elzem diyip kendimizi avutalım bence:)
      Çok teşekkür ederim Zeynuşum, kocaman öpüyorum <3

      Sil
  3. Gesın guzel cıcıler kozmetıkcıler :D

    YanıtlaSil
  4. baya bi ürün bitirmişsin canım :) darısı başıma

    YanıtlaSil
  5. ooooo süper performans canım, missha bb merak ettim. Klasik olanı kullanıyorum ama mağazaya bir gittiğimde buna da bakayım, sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Mağazaya gittiğinde Missha bb nin testerını iste, gerçekten çok güzeldi. Senin de beğeneceğini düşünüyorum.
      Sevgiler... <3

      Sil
  6. Ben asla biriktiremem sanirim bitenleri cöp atma hastaligi var bende 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog olmasa zaten kimse biriktirmez Derya'cım. Öpüyorum.

      Sil