Dior Gentle Toning Lotion

Eylül 03, 2018 2 Comments A+ a-

Merhaba...

Dior'un bugüne kadar denediğim cilt bakım ürünleriyle aram hep iyi oldu. Beni tanıyanlar özellikle Hydralife serisinin göz kremini ne kadar çok sevdiğimi bilirler (yazısını burada yazmıştım). Bugün anlatacağım Dior Gentle Toning Lotion ise, uzun süredir kullandığım ve 2018 yılının kış-ilkbahar aylarındaki cilt bakım rutinimde de bahsettiğim bir tonik... 

Dior tonik

Dior Gentle Toning Lotion, kuru ve hassas ciltlere uygun bir tonik... Alkol içermeyen bu tonik; cilt temizliği sonrasında, cildimizde kalan son kalıntıları da giderip, cildi yumuşatıp rahatlatmayı ve cilt bakımına hazırlamayı vaadediyor. 

Dior tonik

Ben Dior toniği genellikle akşamları, makyajımı temizleyip cildimi arındırdıktan sonra kullandım. Bir süredir cilt bakımımda pamuk kullanımından mümkün olduğu kadar uzak durduğum için, ürünü avucuma döktüm ve ellerimin arasında ısıtarak yüzüme tampon hareketlerle uyguladım. İsterseniz bu aşamayı pamukla da yapabilirsiniz. 

Dior tonik

Dior Gentle Toning Lotion cildimi temizleme sonrası harika şekilde rahatlatarak, cilt bakımına hazırladı. Cildimdeki gerginliği toparladı ve bir miktar da nemlendirdi. Toniklerin cilt bakımında ph değerini dengelemek için kullanılan ürünler olarak kullanılması gerektiğini düşünürsek, bu toniğin benim cildimde işini iyi yaptığını söyleyebilirim. Cildimde yanma, kızarıklık, hassaslaşma gibi hiç bir soruna sebep olmadı.

Dior tonik

Dior tonik; açık pembe çok şık, sert plastik bir şişede satılıyor. Ürünün pompası ya da spreyli bir ağzı yok; tıpalı ambalajından elinize ya da pamuğa dökerek kullanıyorsunuz. Kokusu gerçekten çok hafif ve güzel, çiçek kokuyor. Ürünün kapağı kilitlenerek gayet iyi kapanıyor ve bu sayede şişede dökülme, akma sorunları yaşanmıyor. 200 ml ürün içeren bu toniğin açıldıktan sonra 12 ay kullanım ömrü var. 

Dior tonik
Dior tonik

Dior Gentle Toning Lotion'ın içeriğinin ikinci sırasında şakayık ekstresi var. İçeriğin diğer ilk beş maddesini ise, hyaluronik asit ve gliserin oluşturuyor. Aktif maddeleri açısından son derece başarılı olan bu tonik, parfüm ve bht içeriyor. Benim cildim bht ile sorun yaşamıyor ama özellikle çok alerjik bir yapınız varsa satın almadan önce düşünmenizi öneririm. Paraben içermiyor.

Dior tonik

Kullandığım süre boyunca çok memnun kaldığım Dior Gentle Toning Lotion'ı kuru ve hassas ciltli olanlara tavsiye edebilirim. Dior ne yazık ki hayvan deneyleri yapıyor. Bu toniği ve tüm Dior ürünlerini lüks kozmetik mağazalarından (Sephora, Sevil gibi) ya da internet üzerinden satın alabilirsiniz.

Sevgilerimle...

2 yorum:

  1. Aktif içerikleri çok güzelmiş, benim cildime de iyi gelebilir diye düşünüyorum aklımda olsun! Güle güle kullanın, sevgiler ♥

    YanıtlaSil