Crabtree&Evelyn Citron Honey&Coriander Duş Jeli

Eylül 05, 2018 2 Comments A+ a-

Merhaba...

İçinde bal bulunan, adında bal geçen ve özellikle bal kokan her şeyi ne kadar çok sevdiğimi söylemiş miydim?! Crabtree&Evelyn Citron Honey&Coriander duş jeli, bu sevgimi belki de herkesten çok iyi bilen canım Zeynuş'um tarafından bana doğum günü hediyesiydi. Kendisine buradan tekrar çok teşekkür ediyorum. Uzun süre önce kullanıp bitirdim, hatta bitenlerimde de bahsetmiştim ama ürünün fotoğraflarını arşivimde bulunca ayrıntılı bir yazıyı hak ettiğini düşündüm. 

Crabtree&Evelyn  Duş Jeli

Crabtree&Evelyn Gratislerde satılan ancak, geçen sene ülkemizden çekilen temiz içeriklere sahip bir marka... Bu kadar güzel ve uygun fiyatlı bir markayı kıymetini bilemediğimizden kaybettiğimiz için gerçekten üzgünüm. Ancak, yurt dışına çıkacak olanların aklında olsun. 

Crabtree&Evelyn Duş Jeli

Crabtree&Evelyn Citron Honey&Coriander; bal ve kişniş özlü, cildi temizleyici duş jeli olarak tanımlanıyor. Plastik, sarı renkli bir şişede 250 ml olarak satılan bu duş jeli; oldukça ideal miktarıyla uzun süre kullanmaya uygun... 

Crabtree&Evelyn Duş Jeli

Benim hayal ettiğim gibi buram buram bal kokmasa da, çok sevdiğim narenciye kokusuyla bana kendini çok sevdiren Crabtree&Evelyn duş jeli, sls içermemesine rağmen oldukça iyi köpürüyor. Oldukça akışkan bir yapısı var ve şeffaf yapılı bir ürün. Süngerime aldığım bir miktar duş jeli ile tüm vücudumu temizleyebiliyorum. Bana enerji veren narenciye kokusu ile ferahlatıyor. Narenciye kokusunun yanında çok hafif bal kokusunu da almak beni mutlu ediyor

Crabtree&Evelyn Duş Jeli
Crabtree&Evelyn Duş Jeli

Yaban mersini, incir, limon, portakal ekstreleri içeren Crabtree&Evelyn Citron Honey&Coriander duş jeli, aynı zamanda parfümlü bir ürün... Çok sevdiğim bal (ekstresi) içeriğinin 12. sırasında bulunuyor. Paraben, bht içermiyor. Şişesi yumuşak plastikten ve oldukça kullanıcı dostu; ürünü sonuna kadar rahatça kullanabildim. Açıldıktan sonra 36 ay kullanım ömrü var. 

Crabtree&Evelyn Duş Jeli

Kullanmaktan çok keyif aldığım Crabtree&Evelyn Citron Honey&Coriander duş jelini yolunuz yurt dışına düşerse ve markaya rastlarsanız aklınızda bulundurabilirsiniz. Markanın el kremleri de oldukça güzel...

Sevgilerimle... 

2 yorum:

  1. Böyle temiz içerikli güzel markalar ülkemizden çekilince üzülüyorum. Keşke zamanında bilseydim bu ürünü kaçırmazdım :|

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gratis böyle güzel markaları daha öncede satıştan çekmişti ama bunun sebebi ilgi görmemeleri. Yeterince reklamlarının yapılmıyor olması.
      Umarım tekrar ülkemizde satılmaya başlar🙏🏻
      Çok sevgiler💐

      Sil