Nascita Ocean Series Makyaj Fırçaları

Eylül 19, 2018 7 Comments A+ a-

Merhaba...

Blogda en az yazdığım makyaj ürünü fırçalar olabilir. Fırça anlatmak bence hem çok zor hem de fırça seçimini oldukça kişisel bulduğum için, elim bu konuda yazmaya pek gitmiyor açıkçası. Ancak, Nascita Ocean Series makyaj fırçalarını kullanmaya başlayınca, bu fırçalardan blogumda bahsetmem gerektiğine karar verdim. Şimdiden, bu yazının çok uzun olacağı konusunda sizleri uyarmalıyım; çünkü serinin ikisi hariç tüm fırçalarına sahibim ve hepsinden bahsedeceğim. Özellikle merak ettiklerinizi kalın siyahla belirttiğim fırça isimlerini takip ederek okuyabilir, bu şekilde yazıyı kendinize göre kısaltabilirsiniz. 

Nascita mavi makyaj fırçaları

Nascita Ocean Series, doğal - sentetik kıllara sahip ve profesyonel kullanıma uygun 10 adet fırçadan oluşuyor. Bu fırçalardan beş tanesi göz makyajı için, beş tanesi yüz makyajı için tasarlanmış. Her fırça, koleksiyonun adıyla müsemma olarak uca doğru mavi renk alan kıllara sahip... Genel olarak fırçaların kılları yumuşacık  ve esnek, her fırça kendi kullanım amacına uygun kıl yapısında tasarlanmış... 

Nascita mavi makyaj fırçaları

Nascita, bu serinin en büyük özelliğinin fırçaların gövde yapısının ergonomik kullanıma uygun özel tasarım olması olduğunu iddia ediyor. Uca doğru sivrilen fırça sapının orta kısmındaki dairesel tasarım, bence gerçekten fırça tutuşunu çok kolaylaştırarak uygulamada konfor sağlıyor. Fırçaların işlemeli metal halkaları ise, oldukça şık görünüyor. Her fırçanın sapında, numarasını okuyabiliyoruz. Ben fırçalarımı bu güne kadar dört kez yıkadım, yaz ortasından bu yana da neredeyse sadece bu fırçaları kullanıyorum ve saplarındaki yazılarda silinme olmadı. 

Nascita mavi makyaj fırçaları

Nascita Ocean Series makyaj fırçaları, 211'den 220'ye kadar numaralandırılmış. 211-215 arası numaralara sahip olanlar göz makyaj fırçaları iken; 216-220 arası numaralı olanlar yüz makyaj fırçaları... Tüm seri, makyajda her ihtiyacı karşılayacak fırçalara sahip olduğundan; sadece bu fırçalarla tüm makyajınızı çıkarabilir ve başka hiç bir fırçaya ihtiyaç duymayabilirsiniz. Bende sadece serinin 215 numaralı kısa saplı gölgelendirme fırçası (indirim bekliyorum, onu da alacağım) ve 219 numaralı geniş yapılı kontur fırçası (bu tarz fırçalar kullanmıyorum) yok. Elimdeki 8 Ocean Series fırçadan da çok memnun olduğumu şimdiden belirtmeliyim. Satın aldığım günden bu yana, sürekli bu fırçaları kullanıyorum; hunharca da yıkadım ve şimdilik ilk aldığım günkü gibi sağlam duruyorlar. Kıl dökmüyorlar, fırçalar saplarında oynamıyor ve yıkadıkça formlarını kaybetmiyorlar

Nascita mavi renkli makyaj fırçaları, genel olarak bir günde kuruyor. Serinin sık kıllı olan kapatıcı ve fondöten fırçaları en geç kuruyanlar; diğer fırçaların kuruması için bir gün geçmesine bile gerek yok. Oldukça hızlı temizleniyorlar, kir tutmuyorlar. Tüm fırçalarımı yıkadığım gibi, bunları da bebek şampuanı ile yıkayıp havlu üzerinde kurutuyorum

Nascita mavi makyaj fırçaları
Nascita mavi makyaj fırçaları
Üstteki 218 numaralı fırça-alttaki 220 numaralı fırça

218 Numaralı Tampon Fondöten Fırçası: Nascita Ocean Series makyaj fırçalarındaki favorilerimden ilki bu... Bana süngerle fondöten uygulamayı bıraktıran bu kabuki fırça, çanak şeklinde uca doğru genişleyen düz kıllara sahip... Oldukça sık ve yumuşak kıllara sahip olduğu için, neredeyse hiç ürün emmiyor. Dolayısıyla, günlük olarak tek pompa fondöten tüm yüzüme yetiyor. Çizgi izi bırakmıyor, tekrar tekrar kullanılabiliyor. Neredeyse hiç ürün emmediği için, kullandıktan sonra fırça kıllarının hala kuru olduğunu hissedebiliyorsunuz. Ürünü, adından da anlaşılabileceği gibi tampon hareketlerle uygulamak gerekiyor, bu şekilde ürünü eşit ve pürüzsüz şekilde yayıyor. Özellikle kremsi yapıdaki ten ürünleriyle çok iyi çalışıyor. 

220 Numaralı Kapatıcı Fırçası: Bugüne kadar kullandığım en iyi kapatıcı fırçası olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Uca doğru sivrilen çok sık kıl yapısına sahip bu fırça, sivri ucu sayesinde göz pınarlarıma kadar girebiliyor. Yumuşacık kılları sayesinde göz çevremi asla rahatsız etmeden, çok hızlı ve eşit şekilde kapatıcımı yayıyor. Bu fırçayı kullanmaya başlayınca, kapatıcıyı yaymak için önceden gerçekten çok zaman harcadığımı fark ettim. Çünkü, göz çevrem çok mor ve kapatıcılar da çizgilerime dolar; kapatıcı yaymak benim için hep stres kaynağı olmuştur. Bu fırçayla hızlı ve eşit şekilde ürünü yayabiliyorum. Aynı fondöten fırçası gibi, neredeyse hiç ürün emmiyor ve uygulama sonrasında hala kuru kalıyor. Tekrar tekrar kullanılabiliyor. Kapatıcımı göz altıma istediğim kadar bırakıp, sonra 220 numaralı fırçamla süpürme hareketleri yaparak yayıyorum. Şahane!

Nascita mavi makyaj fırçaları
Nascita mavi makyaj fırçaları
Üstteki 216 numaralı fırça-alttaki 217 numaralı fırça

216 Numaralı Eğimli Allık Fırçası: Bu fırça sık kıllı ama yumuşacık ve pofidik bir yapıya sahip... Yukarıda bahsettiğim 218 ve 220 numara gibi tok yapıda değil, çok daha esnek kıllara sahip... Açılı fırça yapısı sayesinde, en sevdiğim bronzer fırçalarından biri oldu. Bu fırça ile aynı anda hem kontur yapabiliyorum hem de bronzer uygulayabiliyorum. Alt kısmını yanaklarımdaki kontur hattına yerleştirip uygulama yaptığımda, kontur ve bronzer uygulama işlemini tek seferde halletmiş olduğumdan oldukça pratiklik sağlıyor. Aynı zamanda, şahane bir allık fırçası olarak da iş görüyor. Oldukça geniş yapıdaki bu fırça ile isterseniz pudra da uygulayabilirsiniz

217 Numaralı Oval Yapılı Allık Fırçası: Bu allık fırçasının kıl yapısı 216 numaralı fırçaya oldukça benziyor. Yumuşacık ve esnek kıllara sahip bu fırçanın kılları uca doğru sivriliyor. Bence, uca doğru sivrilen fırçalar makyajda gerçekten olumlu manada fark yaratıyor. Bu fırçayla, hafif süpürme hareketleri yaparak kontrollü şekilde allık uygulayabiliyorum. Hafif sivrilen ucu sayesinde kontur yapabiliyorum, istersem bronzer uygulayabiliyorum. Yine, benim gibi küçük yüzlüyseniz pudra fırçası olarak da kullanabilirsiniz. 

Nascita mavi makyaj fırçaları
Nascita mavi makyaj fırçaları
Üstteki 213 numaralı fırça-Alttaki 212 numaralı fırça

213 Numaralı Far Karıştırma Fırçası: Nascita Ocean Series göz makyajı fırçalarından hangisini alsam, deseniz; cevabım kesinlikle bu fırça olur. Kılları yumuşacık ve ne çok tok ne çok esnek olan bu fırça küçük yapısı ile özellikle gözün katlanma bölgesinde çok iyi çalışıyor. Uca doğru sivrilen kılları sayesinde, farı yukarılara çok getirmeden dağıtabilmemi sağlıyor; böylece göz makyajında bir kaç renk kullanarak gölgeleme yapmak istediğimde harika iş çıkarıyor. Küçük göz kapağına sahip olanlar için de, çok uygun olacağını düşündüğüm bu far karıştırma fırçası, sınırlı alanlarda renkleri karıştırmak ve dağıtmak için oldukça ideal... 

212 Numaralı Sivri Yapılı Far Fırçası: Oldukça sık kıllı bu fırça, "kalem fırça" olarak tanımladığımız tasarıma sahip... Özellikle kirpik dibine far uygulamak için çok ideal olan bu fırça ile, alt kirpik diplerinde de rahatça çalışabiliyorum. Ben bu tarz fırçaları, gözün dış köşesine v şeklinde gölge vermek için de sıkça tercih ediyorum. 

Nascita mavi makyaj fırçaları
Nascita mavi makyaj fırçaları
Üstteki 211 numaralı fırça-Alttaki 214 numaralı fırça

211 Numaralı Eğimli Eyeliner Fırçası: Sık kıllı, düz kesimli kıllara sahip bu açılı fırça, kirpik dibine eyeliner ve far uygulamak için oldukça güzel... Ben göz kalemini dağıtmak için de kullanıyorum. Bununla birlikte, bu fırça aynı zamanda bence çok iyi bir kaş fırçası... Kaşlarınızı farla dolduruyorsanız severek kullanabilirsiniz. 

214 Numaralı Geniş Açılı Far Fırçası: Sık kıllı, düz yapılı bu far fırçası; göz kapağına farı yerleştirmek için oldukça başarılı... Özellikle farı tamponlayarak yerleştirmede çok iyi çalışıyor ve farın pigmentini çok başarılı şekilde göz kapağına transfer ediyor. Düz ucuyla kirpik dibine far uygulamak için de oldukça uygun... 

Özellikle yüz fırçalarını çok başarılı bulduğum Nascita Ocean Series makyaj fırçalarını, bu yönde ihtiyacı olan herkese önerebilirim. Ben seriyi yedekledim ve elimde olmayan 215 numaralı fırçayı da ilk indirimde almayı planlıyorum. Bildiğim kadarıyla bu seri, Gratis için özel olarak üretilmişti ancak; bir süredir hiç bir Gratis'te göremiyorum. Nascita online sitesinde ise, serideki tüm fırçaları bulabilirsiniz. Nascita bir Türk markası ve bu fırçalar hiç bir hayvana zarar vermeden üretiliyor

Sevgilerimle... 

7 yorum:

  1. Ay yine canım çekti bak yaaa!!! Çok güzel anlatmışsın hepsini, inşallah Gratis'te rastlamam dinimiz amin!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak'cım bu fırçaları bir süredir Gratis'te görmüyorum, online olarak varlar. Şimdi Gratis'e yeni fırça serisi çıkarmışlar sanırım ondan :)
      Duaların kabul olmuş olabilir ihihihi :)))
      Öpüyorum kocaman<3

      Sil
  2. bende fondöten fırçasını kullanıyorum ve çok memnunum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de favori fondöten fırçam oldu :)
      Sevgiler...

      Sil
  3. Bu fırçaları tasarım olarak da çok beğeniyorum. Özellikle tampon fondöten fırçasının peşindeydim ama bir türlü indirimde yakalayamadım :( Yine de kapatıcı fırçasıyla birlikte takipte olacağım bunları. Çok sevgiler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem fondöten fırçası hem kapatıcı fırçası bu serinin bence en iyileri... Umarım denk gelir ve denersin :)
      Çok sevgiler <3

      Sil
  4. sete gel Allah ım...anlatıma muck muck

    YanıtlaSil