Yves Rocher Couleurs Nature Kaş Kalemi

Eylül 21, 2018 5 Comments A+ a-

Merhaba...

Günlük hayatımda kaş kalemi neredeyse hiç kullanmıyorum. Benim zaten çok dayanıksız olan kaşlarımı kalemler iyice döküyorlar. Kaş kalemleri, seyahatlerimde kullandığım ürünler; dolayısıyla senede ancak bir tanesini kullanıp bitirebiliyorum. Bugün anlatacağım Yves Rocher Couleurs Nature kaş kalemi bu sene kullanıp bitirdiğim ürün ve kendisini kaşlarımda fotoğraflayamadan ani şekilde bitirdiğim için bu yazıda malesef bende duruşunu göremeyeceksiniz. 

Yves Rocher Kaş Kalemi

Yves Rocher Couleurs Nature kaş kalemi, kaşlarımızı kolayca şekillendirip belirginleştirmemiz için tasarlanmış bir ürün... İçerdiği shea yağı sayesinde yumuşak ve kaygan bir yapısı olmasını hedefliyor. 

Yves Rocher Kaş Kalemi

Yves Rocher kaş kaleminin 6 rengi var; bendeki 01 blonde. Kalemin arkasındaki kaş fırçası ile, uygulama yaparken ek bir fırçaya ihtiyaç duymadığınız için kullanım kolaylığı sağlıyor. Açıkçası, ben kendi fırçası olan kaş kalemlerini tercih ediyorum. Böylelikle seyahat çantamda ekstra bir fırça taşımamış oluyorum. Kalemin fırçası kıl ve tombik yapıda; hem uyguladığım kaş kalemini çok iyi dağıtıp doğallaştırıyor hem de kaşlarıma güzel şekil veriyor. 

Yves Rocher Kaş Kalemi

Yves Rocher Couleurs Nature kaş kaleminin yapısı ne çok sert ne çok yumuşak, marka bence yapısını güzel ayarlamış. Kaşlarımı dökmeyecek kadar yumuşak ve rahatça çizgi çekebileceğim kadar da sert bir yapısı var. Aşırı kremsi olmadığı için, uygularken dağılıp taşmıyor. 

Yves Rocher Kaş Kalemi

Blonde rengi, küllü bir açık sarı... İçerisinde kızıllık yok. Benim gibi beyaz tenli ve sarışın olanlara uyabileceğini düşünüyorum. Ben renginden oldukça memnun kaldım. Çok pigmentli bir kalem de olmadığı için abartılı durmuyor; yoğunluğunu istediğim gibi ayarlayabiliyorum. Ben kalemi hafif eğik tutup, kaş aralarıma ve boşluklara minik çizgiler çekerek uygulama yaptım. Bu şekilde açılı uygulama ile kaş kalemlerinin kaşlara daha az zarar verdiğini düşünüyorum. 

Yves Rocher Kaş Kalemi

Yves Rocher Couleurs Nature kaş kalemi, benim kaşlarımı koparmadı, dökmedi. Dediğim gibi, ben kısa süreli olarak, hep seyahatlerimde kullandım. Bu zaman zarflarında da beni oldukça memnun etti. Ambalajının şeffaf kapakları bir süre sonra gevşeyip, yeterince sağlam kapanmayabiliyor ancak, makyaj çantanızda taşıyorsanız sorun yaratmıyorlar. 

Yves Rocher Kaş Kalemi

Yves Rocher Couleurs Nature kaş kalemini ve tüm Yves Rocher ürünlerini markanın mağazalarından ve online satış sitelerinden bulabilirsiniz. 

Sevgilerimle... 

5 yorum:

  1. Rengini beğendim ben de, yapısı da anlattığın kadarıyla güzel :) Gerçi YR cruelty free olmayan bir marka olduğu için bundan sonra alınmayacaklar listemde; ama, senin anlattığın özelliklere uyan CF kalemlere bakabilirim :) Öptüm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YR ürünlerini stoklarım bitince ben de almayacağım ama Bora için duş yağı durumunda çok çaresiziz. Ne yapacağız bilmiyorum.
      Yoksa, ne kadar güzel olsa da, senede 1 tane anca bitirdiğim kaş kalemi için üzülmüyorum artık. Ama cidden hem çok güzel hem çok bereketliydi.
      Daha iyilerini de buluruz Başak'cım :) Öpüyorum çok!

      Sil
  2. İlk kullandığım kaş ürünü Maybelline'in bu tarz bir kalemiydi, rengi de aynıydı hatta :) Maalesef bu kalemler benim kaşlarımı da kolaylıkla döküyorlar ama seyahatlerde kullanmak mantıklı gözüküyor ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sadece seyahatlerde kullanıyorum, günlük olarak far kullanıyorum :)
      Çok sevgiler <3

      Sil
  3. son donemde kaş kalemı sevıyorum buna da bakayım sekerparecım

    YanıtlaSil