Makyaj Koleksiyonum 2020 - Bronzerlarım

Şubat 18, 2020 4 Comments A+ a-

Merhaba,

Makyaj koleksiyonumu yazmaya bronzerlarımdan devam ediyorum.


Bronzerlarım

Bronzerlar makyaj malzemelerim içinde en titizlendiğim kategori olabilir. Hem yüzümü canlandıran, beni çok daha sağlıklı gösteren hem de çok amaçlı olarak kullandığım ürünler bronzerlar ve onlara sevgim her zaman büyük... Bu sebepten de, onları azaltıp bu ekibe düşürmek de hiç kolay olmadı. Hala elimden çıkardıklarımın yasını tutuyorum. Başında * işareti gördüğünüz ürünlerin başlıklarına tıklayarak ayrıntılı ürün yazılarına gidebilirsiniz.


Bronzerlarım

*Hourglass Ambient Lighting Edit Palet: Hourglass pudraların yapılarını çok seviyorum. Aslında bu palet 1 aydınlatıcı, 1 bitiriş pudrası, 2 allık ve 2 bronzer içeriyor. Tek başına tüm toz ürün ihtiyacımı karşılayabiliyor. Artık bu versiyonu satılmıyor ama pudraların hiç biri limitli değil. Yazısına giderek swatchları da görebilirsiniz.

*YSL Les Sahariennes: Bu ikinci Les Sahariennes bronzerım ve bittiğinde üçüncüsünü de alacağım. Kendisine bayılıyorum. Krem yapılı olsa da, pudraya dönük dağılıyor ve ciltte şahane duruyor. Tek sorunu bence çok çabuk bitiyor, kullanmaya kıyamıyorum. Bendeki rengi, 03 epice ama bitince 02 numarasını almayı düşünüyorum.


Bronzerlarım

Wycon Compact Powder: Bu şahane kontür pudrası, Başak'cığımın hediyesiydi. Aslında bronzer değil, pudra olduğundan incecik bir toz formülünde ve soğuk rengiyle adeta gölgelendirme için yaratılmış! Tek başına kontür yapmak için ve diğer bronzerlarımla karıştırarak tüm yüzümde kullanıyorum.

Mac Vibe Tribe Koleksiyonu Bronz Pudra: Bendeki rengi Firebrush olan bu bronzer altın ışıltılara sahip, ciltte satenimsi ve çok sağlıklı bir bitiş oluşturuyor. Güneş altında kullanmayı sevmiyorum, direk ışığı alırsa altın yansımaları çok fazla yapay parlıyor gibi geliyor. Ancak, yapay ışıkta ve doğrudan güneş almadıkça çok güzel görünüyor. Özellikle makyaja ayıracak zamanım olmadığında tek başına hem tüm yüzümde hem de göz makyajım için kullanıyorum. Bir iki günlük seyahatlerimde de, bir fondöten, bir maskara ile tamamlayıp kendisiyle tüm makyajımı çıkarabiliyorum.


Bronzerlarım

Dior Diorskin Tan Bronzer: Bu bronzerı da ikinci satın alışım. İlkini nasıl bitirebildim, gerçekten bilmiyorum çünkü zerre tozutmuyor ve yeterince pigmentli. En az 4 senedir bende ve günlük bronzerım olmasına rağmen dibini bile göremedim. Oldukça sarı bir alt tonu var, renk olarak eskisi kadar da sevdiğimi söyleyemem ama dokusuna hala bayılıyorum.

*Missha Contour Gradation Stick: Ciltte çok doğal duran. çok kolay dağıtılan, yumuşacık bir krem kontur stiği... Benim cildimde hem gölgeleme hem bronzer amaçlı iyi duruyor. Kalıcılığını da beğeniyorum. Bendeki, en açık tonu olan 01 numarası...


Bronzerlarım

Elimdeki tüm krem-toz bronzerlar ve kontür ürünleri bunlardı. Bir aksilik olmasa likit allık, aydınlatıcı ve bronzerlarımla bu yazı dizisine devam edeceğim.

Sevgilerimle...

Fondöten ve bazlarım için buraya
Kapatıcılarım için buraya
Pudralarım için buraya 
Allık ve aydınlatıcılarım için buraya tıklayabilirsiniz. 

4 yorum:

  1. Wycon'ı beğenmenize çok seviniyorum; o kadar sevinerek almıştım ki :) Şu YSL Les Sahariennes'i sizden görüp aşırı merak ediyorum ama alırsam anca doyumsuzluktan alıcam... o nedenle hiç bakmıyorum bile :) ama benim bronzlerım da çok değil gerçekten, sayıca seninki kadar sanırım -bana göre az ya da ahahaha... Likitleri de merakla bekliyorum, seni çok öpüyorum!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Wycon'a bayılıyorum ve sanırım asla bitmeyeceğinden 70 yaşında da bununla kontur yapacağım aahvdahv. Tekrar teşekkür ederim bebişim. :) YSL'yi elinde krem bronzer kalmazsa bir gün, mutlaka denemelisin Başak yaa, ki ben alma derim biliyorsun da, bunun için diyemeyeceğim. Bu bronzer sayısı bize az ama aslında mantıklı bakınca yine çok yani asasjgsf.
      Kocaman öpüyorum ben de seni <3

      Sil
  2. Wycon ve ysl gerçekten çok farklı, nasıl güzel zevkle okudum ben bu yazı dizini, bitecek diye üzülüyorum. Sevgiler canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim canımcım <3
      YSL ve Wycon gerçekten şahaneler, aklında olsun :)
      Öpüyorum <3

      Sil