Makyaj Koleksiyonum 2020 - Krem Farlarım ve Göz Kalemlerim

Şubat 27, 2020 0 Comments A+ a-

Merhaba,

Makyaj koleksiyonumu krem farlarım ve göz kalemlerimle karıştırmaya devam ediyoruz. Umarım bu seriden keyif alıyorsunuzdur. Tüm ay böyle geçecek gibi... 


Krem Farlarım ve Göz Kalemlerim

Elimde üç tane krem far, bir eyeliner ve 8 göz kalemi var. Bir önceki yazıya koymayı unuttuğum bir tekli toz farı da buraya ekledim. Yine içlerinde blog yazısı olan varsa, ürün isimlerine linkleyip * işaretiyle belirteceğim. Başlıklara tıklayarak okuyabilirsiniz


Krem Farlarım ve Göz Kalemlerim

Max Factor Excess Shimmer Krem Farlar: Köpük formundaki bu farların blog yazısını isteyen bir kaç takipçim olmuştu ancak, tembel ben hala düzgünce deneyip yazamadım. Uzun süredir bende açılmadan bekliyorlardı, yeni kullanmaya başladım ikisini de, renkleri çok güzel. 20 copper ve 25 bronze. Yazıları gelecek. 

*H&M Countess Krem Far: Bu farı sanırım 3 senedir kullanıyorum ve o kadar çok kullandım ki, kavonozun dibine geldim. Hala bitmedi ve yapısı da hiç bozulmadı. Zeynuşum hediye etmişti ve gerçekten çok kullanışlı, çok güzel bir far.

Loreal Matte 106 Numara Tekli Far: Loreal'in bu serisi ülkemizde satılmıyor, neden diye bağırmak istiyorum! Bu toz farlar, adeta kremsi yapıda, yumuşacık, pigmentli, kolay dağılan, rüya gibi bir performansa sahipler! Bendeki soğuk bir kahve ve kontür bile yapabiliyorum. Ne kadar sevdiğim, pandaki delikten belli oluyordur, her zaman elimin altında olan şahane bir far. 

Essence Liquid Ink Waterproof Eyeliner: Bu eyelinerı o kadar övdüler ki, zaten pek eyeliner kullanmıyorum fiyatı da uygun deyip aldım. Verdiğim her kuruşa yazık resmen! Asla opak değil, parça parça kalıyor, sulu boya gibi çok sıvı bir yapısı var, fırçasıyla sürmek adeta bir challange! Zaten elimi gözüme değdirdiğim anda silinip gidiyor. Olmamış bence.


Krem Farlarım ve Göz Kalemlerim

Gelelim göz kalemlerime:

Lancome Le Crayon Kohl sahip olduğum tek siyah göz kalemi, fena değil. Zaten siyah kalem neredeyse hiç kullanmıyorum, sırf elimde bir tane olsun diye duruyor. Fatime'ciğimin İngiltere'den getirdiği PS eyelinerların nude rengi dünyanın en bereketli ten rengi kalemi olabilir. Zaten kocamandı, iki seneye yakındır kullanıyorum ve çok da memnunum. Maybelline Tattoo Liner, smooth walnut Başak'cığımın favori kahverengi kalemi olur. Ben de oldukça beğendim, kalıcılığı, yumuşaklığı ve performansı çok güzel. 


Krem Farlarım ve Göz Kalemlerim

Clinique Skinny Stick, slim sable benim bu zamana kadar en sevdiğim göz kalemi ancak, artık bulamıyorum. Yurt dışına gidince bakacağım, memlekette olmadığı kesin. Umarım kaldırmamışlardır, çok üzülürüm. O kadar incecik ve o kadar opak ki! Loreal Infailible Gel Crayon kalemleri çok sevdiğim sanırım belli oluyordur, bende dört rengi var. Ten rengi olanı yedekte bulunduruyorum, hiç açmadım dolayısı ile swatchlarda yok. Acı kahvesi gerçekten muhteşem, hem renk hem yapı olarak çok beğeniyorum. Sadece bu kalemlerle incecik çizgi çekmek isterseniz, o biraz zor oluyor. Super copper ve rest in kaki renklerini göz kaleminden ziyade far gibi kullanmayı daha çok seviyorum. 


Krem Farlarım ve Göz Kalemlerim

Makyaj koleksiyonumdaki krem farlar ve tüm göz kalemlerim bunlardan ibaretti. Göz kalemlerim sanırım bu sene içinde biter. Krem farları ise, çok uzun bir süre daha kullanırım gibi görünüyor. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.

Sevgilerimle...


Fondöten ve bazlarım için buraya
Kapatıcılarım için buraya
Pudralarım için buraya 
Allık ve aydınlatıcılarım için buraya 
Bronzerlarım için buraya 
Likit allık-aydınlatıcı-bronzerlarım için buraya 
Far paletlerim için buraya tıklayabilirsiniz. 

Hiç yorum yok: