Wet n Wild Fire&Ice Color Icon Far Paleti

Kasım 12, 2018 5 Comments A+ a-

Merhaba...

Wet n Wild Fire Dragon vs Ice Dragon koleksiyonunun aydınlatıcısını burada, bronzerını burada yazmıştım. Bugün koleksiyona ait Wet n Wild Fire&Ice Color Icon far paletini anlatarak devam ediyorum. 

Dragon Scales

Wet n Wild Fire&Ice Color Icon far paletlerinin dört rengi var. Ülkemize bildiğim kadarıyla sadece iki rengi geldi: Dragon Scales ve The Night's Quad. Ben gri farları kendime hiç yakıştırmadığım ve pek kullanmadığım için, yeşilli olan paleti Dragon Scales'i seçtim. 

Dragon Scales

Wet n Wild, koleksiyonun farlarının kolay karıştırılabilen ve yüksek pigmentli ürünler olduğunu iddia ediyor. Farların tüm gün kalıcı ve saten görünümlü olduklarını söylüyor. 

Dragon Scales

Dragon Scales, koleksiyonun diğer paletleri gibi, dört adet far içeriyor. Bir mat ve üç ışıltılı/simli renkten oluşan farlar oldukça yumuşak yapılı ve pigmentliler... Tüm Wet n Wild paletlerindeki gibi, her rengin kullanım amacı üzerinde yazıyor ve paletin arkasında bu renkleri kullanarak yapılacak bir makyajın anlatımı var. Biz bu önerilere tabi ki, uymak zorunda değiliz; bu paletle çeşitli makyajlar çıkarabilmek çok mümkün ancak, yeni başlayanlar için bu tarz reçetelerin yol gösterici olduğunu düşünüyorum. 

Dragon Scales

Paletin mat rengi, tam bir taba ve oldukça pigmentli... Fırçayı ürüne hafifçe dokundurmak yetiyor ve oldukça iyi dağıtılıp karıştırılıyor. Bu renk, geçiş rengi olarak palete konulmuş. Ben de, hep bu amaçla kullanıyorum ama tek başına da tüm gözde çok güzel duracaktır. Browbone, kaş altı ve göz pınarlarını aydınlatmak için konulmuş renk, çok güzel bir şampanya... Ben bu rengi göz kapağımın tamamında kullanmayı çok seviyorum; koyu renk makyajlarda gözün ortasına ışık katmak için de şahane! Yapısı yumuşacık ve oldukça pigmentli... 

Dragon Scales

Eyelid, çok güzel bir yağ yeşili; içeriğindeki kahvelik oldukça belirgin... Benim gözlerimde daha çok bakırımsı duruyor. Yapısı yine yumuşacık ve oldukça pigmentli, tek kat uygulama yapmak yetiyor ve karıştırılınca rengini ve ışıltısını kaybetmiyor. Crease ise, tam bir yeşil!.. Oldukça net ve koyu bir çimen yeşili olan bu renk, diğer ışıltılı farlara kıyasla sert yapılı; zor dağıtılıyor. Özellikle tek başına tüm göz kapağında kullanmak isterseniz dağıtılırken zorlayabiliyor. Gözün dış köşesine gölge vermek için kullanıldığında daha iyi çalışıyor. 

Dragon Scales

Dragon Scales paletin tüm farları, far bazıyla tüm gün kalıcılar ancak, bazsız kullandığımda benim kuru göz kapaklarımdan akşama doğru silindiler. Yine de, neredeyse tüm günü çıkardıklarını düşünürsem, kalıcılıkları bence oldukça iyi... Farlar genel olarak az tozutuyorlar ve parmağa da fırçaya da kolayca geliyorlar. Fire&Ice koleksiyonunun en beğendiğim renkli kozmetik ürünü, kesinlikle bu far paleti oldu. 


Paletin ışıltılı farları, gün ışığında saten görünseler de, güneş ışığı vurduğunda içlerindeki minik simler oldukça belirgin oluyor. Ancak, bu minik simler direk güneş vurmadıkça belli olmuyorlar; yüze dökülüp bulaşmıyorlar. Farlar da, ne uygularken ne de sonrasında dökülme yapmıyor. 

Dragon Scales

Toplam 4.5 gr ürün içeren Wet n Wild Fire&Ice Color Icon far paletinin açıldıktan sonra 24 ay kullanım ömrü var. Farlar parfüm, gluten ve paraben içermiyorlar; talc içeriyorlar. Bu palet, vegan içeriğe sahip ve marka hayvanlar üzerinde deney yapmıyor. 

Dragon Scales

Klasik, plastik ambalajda satılan Wet n Wild Fire&Ice Color Icon far paleti ve tüm Wet n Wild ürünleri ülkemizde sadece Gratislerde satılıyor ve fiyatları oldukça uygun. 

Sevgilerimle... 

5 yorum:

  1. Bu paletin renklerini çok beğendim Blana! Yeşil tonlu palet isteyenler için kafa karıştırmaktan uzak ve başarılı bir seçenek bence; fiyatı ve hayvan deneyi politikası da cabası :) Makyajın da çok hoş olmuş; güle güle kullan! Çok öptüm!

    YanıtlaSil
  2. Renkler çok güzel yakışmış güle güle sürüştür :p

    YanıtlaSil
  3. Renk tonlari cok güzel Blanacim 😊

    YanıtlaSil
  4. Paletteki tonlar çok güzelmiş, makyajı da çok beğendim ♥ Güle güle kullanın, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
  5. Bu paleti daha önce görmemiştim tonlar bayağı iyiymiş

    YanıtlaSil