Organix Niacin&Caffeine Şampuan

Kasım 26, 2018 6 Comments A+ a-

Merhaba...

Geçen sene yaz aylarında şiddetli saç dökülmesi sorunundan mustariptim ve evi saç dökülmesini önleyen türlü ürünle doldurduğumu itiraf etmeliyim. Organix Niacin&Caffeine şampuan da onlardan biri ve bitirdiğim bu ürün hakkındaki düşüncelerimi unutmadan yorumlarımı yazmak istedim. 

Organix Niacin Caffeine Şampuan

Organix Niacin&Caffeine şampuan, dökülen saçlar için uyandırıcı şampuan olarak tanımlanmış. İçerdiği kafein ile saçların daha hızlı uzamasını destekleyip; Niacin, AlphaHydroxy asit ve DHI karışımı ile saç kaybını engellemeye yardımcı olmayı hedefliyor. 

Organix Niacin Caffeine Şampuan

Ogx saç dökülmesine karşı şampuan, şeffaf-beyaz renkli ve oldukça kıvamlı bir ürün... Benim saçlarım için bir ceviz büyüklüğünde ürün yeterli geliyor. İlk yıkamada hemen hiç köpürmüyor ancak, ikinci yıkamada köpürme performansı gayet iyi... Saçımı güzel temizliyor ve kolay durulanıyor. Ben parmak uçlarımla saçlarıma ve saç derime nazikçe masaj yapıp ardından bol suyla durulayarak kullanıyorum. 

Organix Niacin Caffeine Şampuan

Organix Niacin&Caffeine şampuanın tatlı nane kokusu gerçekten oldukça ferah... Ürün mentol içeriyor. Beni bir süredir takip ediyorsanız; mentol ve naneye alerjim olduğunu okumuşsunuzdur. Ne yazık ki, ben ürünü satın alırken ilk beş içerikten sonrasını okumadığım için mentolü göremedim. Dolayısıyla, mentol ve nane alerjim yüzünden bu şampuan benim saç diplerime hiç iyi gelmedi. Saç diplerimi kuruttu, kızarıklığa ve minik egzama yaralarına sebep oldu. Ben de ürünü sadece saç boylarıma uygulayarak bitirmeye çalıştım. Benim gibi, nane ve mentole alerjiniz varsa, bu şampuan size iyi gelmeyecektir. 

Organix Niacin Caffeine Şampuan

Ogx Niacine&Caffeine şampuanın içeriği oldukça güzel... İsmini aldığı niacine ve kafein içerik listesinin 5. ve 6. sıralarında bulunuyorlar. Bu şampuan sls, bht ve paraben içermiyor. Silikonlu bir şampuan olduğunu belirtmeliyim; okaliptüs yağı ve laktik asit içeriyor. Bu içerikler sayesinde özellikle saç diplerindeki kan dolaşımını arttırarak saç derisi sağlığına fayda sağlayacağını düşünüyorum. Alerjim olmasaydı, muhtemelen benim için de güzel sonuçlar verecekti.

Organix Niacin Caffeine Şampuan

385 ml, ışık geçirmeyen plastik bir şişede satılan Ogx saç dökülmesine karşı şampuanın açıldıktan sonra 18 ay kuulanım ömrü bulunuyor. Ambalajın kapağı oldukça sıkı kapanıyor. Organix Niacin&Caffeine şampuan ve tüm Ogx ürünlerini Gratis, Rossmann gibi kozmetik marketlerden ve online satış sitelerinden bulabilirsiniz.

Sevgilerimle... 

6 yorum:

  1. Ya Blana, senin bu elindekini azimle bitirmene hastayım. Ben muhtemelen şampuanı başkasına verir kurtulurdum, bitirmeye çalışmazdım. Dökülmeyle ilgili sıkıntım olursa aklımda olacak, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. Başak’cım bana yaramayan ürünü bitirmeye çalışmam aslında kendime zarar oluyor. Bir senedir evdeki yarım şampuanları bitireceğim diye saçlarımı mahvettim. Dolayısıyla artık,bu konuda ısrarcı olmamak adına kendimi eğitmeyi planlıyorum.
    Şampuanın içeriği gerçekten güzel, aklının bir köşesinde olsun.
    Öpüyorum çok❤️

    YanıtlaSil
  3. <Bitkisel bir çok şampuan malesef benim saçlarımı ağırlaştırdı bu marka da dahil :D Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Bu şampuan için bitkisel demek bence çok da doğru değil. Ben de her markanın her ürünü ile anlaşamıyorum, cilt tipine, saç tipine göre değişiyor ancak bir markanın her ürünü için genel konuşmayı da şahsen doğru bulmuyorum. Hiç ummadığım bir ürünü sevebiliyorum çünkü.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Organix ürünlerini seviyorum ama saç diplerim yağlı ve kaşıntıya müsait olduğu için sadece tek bir serisinden memnun kalabildim.

    YanıtlaSil
  6. dökülmeye iyi gelir mi acaba?

    YanıtlaSil