Wet n Wild Fire&Ice MegaGlo Highlighting Powder

Kasım 05, 2018 3 Comments A+ a-

Merhaba...

Bir Game of Thrones okuru ve seyircisi olarak Wet n Wild'ın Fire Dragon vs Ice Dragon koleksiyonunu dört gözle bekliyordum. Koleksiyonun tamamı ne yazık ki ülkemize gelmedi ancak, raflarda yer alır almaz, indirim beklemeden her ürününden birer tane satın aldım. Bu hafta ve yazmaya vaktim olmazsa gelecek hafta, blogda elimdeki tüm ürünlerden bahsedeceğim. 

Wet n Wild Fire Ice aydınlatıcı

Wet n Wild Fire&Ice MegaGlo Highlighting Powder, koleksiyonun aydınlatıcı pudrası olarak satışa sunuldu. Bu aydınlatıcının üç rengi var ancak, ülkemize sadece Winter Falls In LA rengi geldi. Benim yorumlarım da, bu renk üzerinden olacak. 

Wet n Wild Fire Ice aydınlatıcı

Wet n Wild Fire&Ice koleksiyonunu aydınlatıcıları, ultra yansıtıcı inci pigmentleri ile formüle edilmiş. Bu sayede cilde içten gelen bir parlaklık vermeyi vaadediyor. 

Wet n Wild Fire Ice aydınlatıcı

Winter Falls In LA, bu serideki aydınlatıcıların en açık rengi... Panında kar beyazı görünen bu aydınlatıcı, uygulandığında su yeşili yansımaları olan holografik bir renk alıyor. Bu holografik görüntüsü çok baskın olmadığından beyaz tenliyseniz kullanabilirsiniz ancak, her makyaja uyum sağlamayacaktır. 

Wet n Wild Fire Ice aydınlatıcı

Yapısı orta yumuşaklıkta ve hiç tozutmayan bu aydınlatıcı, çok minik simler içeriyor ve ürünün yansıtıcılığını aslında bu simler sağlıyor. Benim gibi sim sevmeyenlerdenseniz, bu durum sizi rahatsız edebilir ancak, simli aydınlatıcılarla sorun yaşamayanlar için bu ürünün simlerinin hiç abartılı durmadığını rahatlıkla söyleyebilirim. Öyle ki, çok yakından bakmadıkça yüzde kendilerini belli etmiyorlar bile. Fakat ben, uzun süredir simli hiç bir ten ürününe pek tolerans gösteremediğimden; bu yazının ardından Winter Falls In LA benim için bir koleksiyon ürünü olarak kalacak. 

Wet n Wild Fire Ice aydınlatıcı

Wet n Wild Fire&Ice aydınlatıcının ejderha motifli şahane bir kabartması var. Bu kabartma ürünü gerçekten çok şık ve albenili hale getirmiş. Ben kullanırken, kabartmasının zarar göreceğinden çok endişelenmiştim ancak; bir hafta boyunca her gün kullanmama rağmen üründe herhangi bir bozulma olmadı. 


Wet n Wild Fire&Ice MegaGlo Highlighting Powder ilk uygulandığında gerçekten oldukça pigmentli ve instagram makyajlarında gördüğümüz abartılı aydınlatıcılardan biriymiş gibi duruyor. Ancak, biraz dağıtıp allık ya da bronzer ile bütünleştirmek istediğimde o abartılı görüntüsü anında kayboluyor ve belli belirsiz hale geliyor. Benim cildimde, üzerine kuvvetli bir ışık vurmadıkça neredeyse hiç belli olmuyor. Bir kaç saat içinde de tamamen uçup geriye sadece simlerini bırakıyor. Fırçayı ıslatarak uyguladığımda kalıcılığı gerçekten çok artıyor ancak, bu sefer de verdiği görüntü aşırı pigmentli olduğu için ürünü günlük kullanıma uygun halden çıkarıyor. Partiye falan gitmeyecekseniz, ıslak uygulamanın gece makyajı için bile abartılı olduğunu düşünüyorum. 

Wet n Wild Fire Ice aydınlatıcı
Wet n Wild Fire Ice aydınlatıcı

Parfüm, gluten, paraben ve talc içermeyen Wet n Wild Fire&Ice aydınlatıcılar vegan içeriğe sahipler... 5.4 gr ürün içeren bu aydınlatıcı pudralar açıldıktan sonra 24 ay kullanım ömrüne sahipler... Wet n Wild hayvanlar üzerinde deney yapmayan ve oldukça uygun fiyatları olan bir marka... Ülkemizde sadece Gratislerde satılıyor. Ben kendi adıma kullanışlı bulmasam da, bu aydınlatıcının koleksiyonumda duracak olmasından memnunum. Çünkü, Game of Thrones fanı olmak bunu gerektirir, diye düşünüyorum.

Sevgilerimle... 

3 yorum:

  1. Ya o güzelim desenine yazık etmişler adeta, ne yapsan olmamış :( Allahtan rengi benim için fazlasıyla açıktı ve Game of Thrones fanı da olmadığımdan almaya yeltenmedim :) Ellerine sağlık, çok öperim!!!

    YanıtlaSil
  2. Ben de bu koleksiyonu merakla bekleyenlerden biriydim ama Gratis'e gelen ürünleri görünce biraz hayal kırıklığı yaşadım. Kabartmalar harika olsa da bu aydınlatıcı dahil ürünler pek kullanacağım tarzda olmadığından elim boş çıktım :( Koleksiyondaki diğer ürünlerin de yazılarını merakla bekliyorum, umarım almadığım için pişman olduğum bir ürün çıkmaz ^_^
    Çok sevgiler ♥

    YanıtlaSil
  3. sonunda yazı yazdın bal yahu aaaa... haydı muah :)))))

    YanıtlaSil