Nars Hot Sand Illuminator

Temmuz 10, 2019 2 Comments A+ a-

Merhaba...

Aslında bu haftayı Nars haftası yapmaya niyetlenmiştim ama hafta başı blog yazısında cilt bakımına yer verince planlarım biraz sarktı. Yine de, başarabilirsem önümüzdeki üç yazı elimdeki Nars ürünleri hakkında olacak. Başlangıcı, uzun süredir çok severek kullandığım Nars Hot Sand Illuminator ile yapmak istiyorum. 

Nars Illuminator

Nars Illuminatorlar, markanın likit aydınlatıcıları olarak piyasaya çıktılar. Çıplak tene ya da fondöten üzerine uygulanabilen bu ürünler, ıslak ve nemli görünümlü bir makyaj elde edebilmeye yardımcı olmayı hedefliyorlar. Cilt üzerinde satenimsi bitiş sağlamayı vaadediyorlar ve istenirse fondötenle karıştırılarak da kullanılabiliyorlar. Dört rengi bulunan bu aydınlatıcıların bendeki rengi Hot Sand ve tüm yorumlarımı bu renk üzerinden yapacağım

Nars Illuminator

Markanın altın ışıltılı açık şeftali olarak tanımladığı Hot Sand Illuminator; sarı alt tonlu bir şampanya rengine sahip... Sim içermiyor ve hafif bir losyon kıvamına sahip. İncecik bir yapısı olan bu likit aydınlatıcı, cilt üzerinde dağıtıldığında ciltle bütünleşiyor ve çok doğal bir yansıma oluşturuyor. Cildinize bir ürün sürmüşsünüz gibi değil de, sanki cildiniz kendiliğinden parlıyormuş gibi duruyor. Abartılı bir duruşu yok, sizi disko topuna çevirmeyecek ve uzaydan göstermeyecek naiflikte bir aydınlatıcı istiyorsanız bu formülü çok seversiniz. 

Nars Illuminator

Nars Hot Sand Illuminator, parmaklarla, fırçayla ya da süngerle çok kolay uygulanabiliyor. Cilt üzerinde çok kolay dağılıyor ve bir süre sonra sabitleniyor. Gün içerisinde yüzünüzde oraya buraya dağılmıyor, nereye sürdüyseniz orada kalıyor; altındaki fondöteni oynatmıyor ve diğer likit ürünlerle de iyi anlaşıp bütünleşiyor. Aydınlatıcı olarak kullanmak istediğimde, ben elimin üzerine bir miktar ürün alıp parmaklarımla yüzümün yüksek yerlerine uygulayıp, dağıtıyorum. Benim gibi simsiz ve abartısız aydınlatıcı isteyenler için, şahane!

Nars Illuminator
Nars Illuminator

Hot Sand aydınlatıcıyı, özellikle mat fondötenlerimin altına baz olarak da kullanıyorum. Abartılı bir duruşu olmadığından, üzerine uygulanan fondötene doğal bir ışıltı katıyor. Islak görünümlü doğal bir makyaj yapmak istediğimde nemlendiricime karıştırıp uyguluyorum. Bu yöntem özellikle ten makyajı yapmak istemediğim günlerde benim kuru ve mat cildimi çok canlı gösteriyor. Fondötenlerime karıştırarak yine daha aydınlık bir görünüm elde ediyorum. Son zamanlarda çok popüler olan ters makyaj tekniği için de sıkça kullanıyorum. 

Nars Illuminator

Nars Hot Sand Illuminator, vücutta kullanmak için de oldukça uygun bir aydınlatıcı... Gece makyajlarında, düğünlerde ve özel günlerde omuz başlarında, dekolte bölgesinde, köprücük kemiklerinin üzerinde çok zarif duruyor. İstersem vücut nemlendiricime de karıştırabiliyorum, en güzel tarafı özellikle kumaşı sürtmezseniz kıyafetlerinize bulaşmıyor. Çok hafif bir şekilde rujunuzun ortasına da sürerseniz, dudakları daha parlak ve bir miktar dolgun gösteriyor (tüm gloss yapıda ürünler gibi, tek farkı kalın olmaması). 


30 ml, şeffaf plastik bir tüpte satılan Nars Hot Sand Illuminatorın açıldıktan sonra 12 ay kullanım ömrü var. Her seferinde çok az ürün kullanmak yeterli olduğundan aslında gramajı çok fazla ve kullanım ömrü içinde bitirmek (tek aydınlatıcınız bu değilse) pek mümkün değil. Tüpün ağzı çok sıkı kapanıyor, ürün akıtma gibi bir sorunla hiç karşılaşmadım ve neredeyse tüm düğün-dernek için olan seyahatlerimde yanımda taşıyorum. 

Nars Illuminator
Nars Illuminator

Su bazlı bir ürün olan Nars Hot Sand Illuminator gliserin ve silikon içeriyor. İçeriğinin orta sıralarından itibaren bitkisel yağlar da barındırıyor ve az miktarda hyaluronik asit içeriyor. Parfümsüz olan bu ürünün neredeyse hiç kokusu yok. Etil alkol, mineral yağ, paraben ve bht içermiyor

Nars Illuminator

Ben Nars Hot Sand Illuminatorı elimde bulundurmaktan çok memnunum ama keşke daha küçük boyları da olsaydı, demeden edemiyorum. Hot Sand beyaz tenden buğday tene, sarı alt tonlu herkeste şık duracaktır ama cilt alt tonunuza göre size uygun rengini Sephora'larda deneyip bulabilirsiniz. Nars ürünlerini Makyaj Trendi'nden, Nars mağazalarından ve Sephoralardan bulabilirsiniz.

Sevgiler... 

2 yorum:

  1. Ya yüzündeki duruşunu görene kadar "ben likit aydınlatıcı sevmiyorum da, kullanmıyorum da" diye gönülsüzce okudum ama yüzüne kattığı boyutu gördüğümden beri deliriyorum!!!! BUU NEEEEE BUUUU!!!!????? Of aşırı güzelmiş! Ama haklısın, almaya kalksam 3/4'ünü bozmadan ömrünün dolması mümkün olmayacak. Yazık günah... belki bunun da minik boylarını çıkarırlar. Ya da Sephora'dan tester kabına denemek için isteyeyim ehehehehehe :)) Güle güle kullan bebişim, olağanüstü durmuş! Çok öpüyorum!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunu okurken yüzümde kocama bir gülümseme oluştu :)) Duruşu aşırı güzel ama gerçekten :) Aydınlatıcı sürülmüş gibi değil de, yüz kendiliğinden boyutlu ve aydınlıkmış gibi duruyor. Tam "makyaj yapmadım ama aşırı da iyiyim" ürünü bu! Fakat, boyutu tek kişi için gerçekten fazla (tüm vücuda sürekli kullanmıyorsan)... Umarım mini boyları da çıkar ama Sephora'dan tester istemek de aşırı mantıklı. Verdikleri miktar bile uzun süre yetecektir askajdhfhk.
      Çok teşekkür ederim beybim! Kocaman öpüyorum <3

      Sil