Cosmed Day To Day Temizleme Jeli

Temmuz 03, 2019 6 Comments A+ a-

Merhaba...

Temizleme ürünlerimi anlatmaya  Cosmed Day To Day temizleme jeli ile devam ediyorum.

Cosmed Temizleme Jeli

Cosmed Day To Day temizleme jeli; cildi gün boyunca maruz kalınan çevresel kir, makyaj ve yağdan arındırmayı hedefliyor. Cildin yenilenmesine yardımcı olmayı, cildin nem kapasitesini arttırmayı, cildin yağ-nem dengesine zarar vermeden etkili bir şekilde temizlenmesine yardımcı olmayı vaadediyor. Ürünün köpürtülerek dairesel hareketlerle cilde uygulanması ve ardından durulanması öneriliyor.

Cosmed Temizleme Jeli

Şeffaf yapıda, oldukça ince ve akışkan bir formüle sahip olan Cosmed Day To Day temizleme jelinin çok hafif ve çiçeksi, temiz bir kokusu var. Çok yoğun köpürmüyor ve ciltten çok kolay arınıyor. Vaadettiği gibi, cildi kurutmadan, cildin yağ ve nem dengesine zarar vermeden temizleme sağlıyor. Ben yeteri kadar ürünü elime alıp, ıslak cildime dairesel hareketlerle uygulayıp bol su ile duruluyorum. Sabahları cilt temizliğimde daha kremsi ürünleri tercih ettiğim için, Cosmed temizleme jelini daha çok akşamları kullanıyorum.

Cosmed Temizleme Jeli

Cosmed Day To Day temizleme jeli; günlük kiri, makyaj temizliğinden sonra kalan kalıntıları, ciltteki krem-losyon kalıntılarını başarılı bir şekilde arındırıyor. İddia ettiği gibi, cildi yenileme ve ya nem kapasitesini arttırma vaadini gözlemlemedim ama bir temizleyiciden bunu beklemenin (ya da bir temizleyicinin bunları vaadetmesinin) anlamsız olduğunu düşünüyorum. Cosmed, bana göre oldukça başarılı bir temel temizleyici... Çok hafif makyajları da (tek kat maskara ve renkli nemlendirici) tek başına çıkarıyor. Göz çevresinde kullanmaya uygun, gözlerimi asla yakmıyor, kaşındırmıyor. Duruladıktan sonra, cildimde temizleyiciden kaynaklı bir gerginlik ya da kuruluk oluşturmuyor.

Cosmed Temizleme Jeli

200 ml pompalı, ışık geçirmeyen bir şişede satılan Cosmed Day To Day temizleyicinin tüp ambalajda seyahat boyları da var. Ben tam boyunu satın almadan evvel iki tüp seyahat boyunu kullanmıştım. Şu anda da büyük boyunun ikincisini kullanıyorum. Su bazlı bu temizleyici; sodyum, magnezyum, çinko ve manganez bileşenleri içeriyor. Bu tuzlar genel olarak cildi nemlendirici özellik taşıyorlar. Köpürtücü madde olarak disodium laureth sulfosuccinate içeriyor. Unisex kullanıma uygun olan bu temizleyici, mineral yağ, etil alkol, silikon, paraben, sls, sles, als ve bht içermiyor. İçeriğinin sonlarında parfüm var ama kokusu oldukça hafif, rahatsız etmiyor. 

Cosmed Temizleme Jeli

Bana sorarsanız her cilt tipinin rahatlıkla kullanabileceği gayet güzel bir temizleme jeli olan Cosmed Day To Day hem Türk markası olması hem de uygun fiyatıyla tercih edilebilecek bir ürün... Cosmed ürünlerini eczanelerden, bazı kozmetik marketlerden, online dermokozmetik satan sitelerden bulabilirsiniz. 

Sevgilerimle... 

6 yorum:

  1. Ben de daha önce seyahat boyunu kullanıp çok çok beğenmiştim; hatta tam boyunu almalıyım dediğimi; ama tabii ki sonra araya girenler ürünler nedeniyle unuttuğumu hatırladım :) Güle güle kullan Blana'cım, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben geçen bahar bir Cosmed indiriminde iki şişe aldığım için bolca kullanma şansı buldum Başak'cım yoksa, yeni ürün deneme hevesimden çoğu şeyi senin gibi unutuyorum.
      Çok teşekkür ederim beybim, kocaman öperim <3

      Sil
  2. Bu markanın daha önce cc kremini kullanıp memnun kalmıştım.Güzel bir marka bu ürünü de aklımda olsun.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cosmed'in özellikle temizleyici grubunu çok beğeniyorum. Cc kreminin yapısı da gerçekten güzeldi ama rengi bana çok çok koyu kaldığı için gönlümce kullanamamıştım.
      Sevgiler...

      Sil