Bee Beauty Gece Kremi

Temmuz 09, 2019 6 Comments A+ a-

Merhaba... 

Uygun fiyatlı ve içeriği başarılı cilt bakım ürünleri ararken dikkatimi çeken Bee Beauty kremlerin gündüz için olan versiyonunu buradaki yazımda anlatmıştım. Bugün, bir süredir düzenli kullanıp yeni bitirdiğim Bee Beauty Gece Kremi hakkındaki düşüncelerimi yazmak istiyorum. 

Bee Beauty  Avokadolu Gece Kremi

Bee Beauty Gece Kremi, tüm cilt tipleri için uygun olan ve cilde yumuşak bir his vermeyi vaadeden bir ürün... Cildi canlandırmayı, yatıştırmayı ve nemlendirmeyi hedefliyor. Temiz cilde nazikçe masaj yaparak uygulanması öneriliyor. 

Bee Beauty  avokadolu Gece Kremi

Lacivert kapaklı cam bir kavonozda satılan Bee Beauty Gece Kremi'nin çok hafif çiçeksi bir kokusu var, özellikle koklamadıkça kokusunu almıyorsunuz. Beyaz renkli bu krem, oldukça ince yapılı ve cilt tarafından kolayca emiliyor. Uygulandığı anda geriye hafif bir serinlik bırakıyor ve vaadettiği gibi cilt üzerinde yumuşak bir his oluşturuyor. Yapısı aynı serinin gündüz kreminden daha yoğun olmakla birlikte, ciltte ağırlık ve yağlı bir his bırakmadan cildi nemlendiriyor. Cilt üzerinde yapış yapış kalmıyor. Çok kuru cilt tipleri hariç, her cilt tipinin kullanabileceğini düşündüğüm bu nemlendirici bence 20-25 yaş arası için gece kremi olarak gayet uygun olacaktır

Bee Beauty  Avokadolu Gece Kremi
Bee Beauty  avokadolu Gece Kremi

Ben, bu nemlendiriciyi hem yaşım hem çok kuru cilt tipim nedeni ile gece kremi olarak kullanmadım. Benim için oldukça yeterli bir gündüz kremi oldu. 30 yaş üstü olanlar ve/ya çok kuru cilt tipine sahip olanlar da rahatlıkla gündüz kremi olarak kullanabilir. Ben altına nemlendirici bir serumla birlikte kullanarak, özellikle bahar sonunda ve yaz mevsiminde oldukça memnun kaldım. Yapısı ince olduğu ve cilt tarafından hızla emildiği için, üzerine hemen güneş kremimi uygulayabildim ve makyaj yapabildim. Makyaj altına da rahatça kullanabildiğim bu kremin çok hassas ciltleri yatıştırma etkisi çok başarılı olmayabilir ama cildi nemlendirip rahatlattığını söyleyebilirim. Normal ciltliler, bu kremi benden çok daha fazla sevecektir. 

Bee Beauty Avokadolu Gece Kremi
Bee Beauty Avokadolu Gece Kremi

50 ml ürün miktarında satılan Bee Beauty Gece Kremi, açıldıktan sonra 12 ay kullanım ömrüne sahip... Kremi satın aldığınızda kapağının altından çıkan koruması sayesinde, ürünü ilk açanın kendimiz olduğundan emin olabiliyoruz. Kavonoz kapağı oldukça iyi kapanıyor ve çok büyük/çok ağır değil, seyahatlerde de rahatça taşınabilir. 

Bee Beauty  Avokadolu Gece Kremi

Su bazlı Bee Beauty Gece Kremi aktif maddelerinde hindistan cevizi yağı esterleri, tatlı badem yağı, gliserin ve avokado yağı içeriyor. Panthenol (B5 vitamini) ve E vitamini ihtiva ediyor. İçeriğinin orta sıralarında parfüm bulunuyor. Bu nemlendiricinin içerik olarak en olumsuz yanı fazlaca koku maddesi ihtiva etmesi... Bunun dışında; mineral yağ, silikon, petrol ürünü, etil alkol, paraben ve bht içermiyor. Kutu üzerinde ne yazıyorsa, o maddeler içerik listesinde gerçekten üst sıradalar, marka bizi kandırmıyor. 

Bee Beauty Avokadolu Gece Kremi

Bee Beauty, Gratis'in kendi markası... Bu seri ise, Gratis adına Almanya'da üretiliyor. Oldukça uygun fiyatlı olan Bee Beauty Gece Kremi, zaman zaman indirime de giriyor, ben oldukça uygun bir fiyata satın almıştım. İçeriği başarılı, uygun fiyatlı ve temel bir nemlendirici arayışındaysanız bakabilirsiniz. 

Sevgilerimle...

6 yorum:

  1. Bana nemlendirici soranlar için mutlaka aklımda olacak Blana'cım, içerik ve etki olarak baya güzel duruyor. Ayrıca kendim için de düşünebilirim; elimdeki nemlendirici stoğum bitecek bir gün nihayetinde :))) Üzerinde yazan içeriklerin ilk sıralarda olması da çok önemli benim için, gerçekten kozmetik sektörü bizi kandırmaya doymadı çünkü! Teşekkürler haberdar ettiğin için, çok öpüyorum canım!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uygun fiyatlı nemlendirici arayanlar için gerçekten çok güzel bir seçenek bu bebişim. Bizim için de gündüz kremi olarak gayet güzel...
      Ben de, ürün adına içeriğin son sırasındaki maddeyi yazıp pazarlama taktiği yapan firmalara bir gıcık oluyorum :)) Resmen kandırılıyoruz.
      Güzel yorumun için ben teşekkür ederim canımcım, kocaman öpüyorum <3

      Sil
  2. Benim hassas cildime hiç yeterli gelmez ama ablam için uygun olur diye düşündüm :) Emeğine sağlık ��������

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hassas ciltleri yatıştıracağını sanmıyorum, benimkinde öyle bir etkisi olmadı.
      Çok teşekkür ederim, çok sevgiler <3

      Sil
  3. Bee Beauty'nin bu içeriklerini gördükçe gittikçe beğenimi kazanan bir marka olmaya başladı :) Elimdeki Bioderma Sensibio Light bitmek üzere ve yeni bir ürün denesem diyorum. Aklımda bu olacak ve başka tavsiyelerine de açığım Blana'cım :) Çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bee Beauty'nin bazı ürünleri gerçekten başarılı içerik listesine sahip Fulya'cım. Uygun fiyatlı bir seçenek istersen, deneyebilirsin. Ben şuanda Clinique moisture surge intense kullanıyorum, ardından da ID'ye geçeceğim, bakalım nasıl olacak :)
      Çok sevgiler <3

      Sil