Bitirdiklerim - Haziran 2019

Temmuz 17, 2019 7 Comments A+ a-

Merhaba...

Son bir kaç aydır bitenler kutumun maşallahı var ki, her ay dolu dolu bir bitirdiklerim yazısı yazıyorum. Temmuz ayı benim için, neredeyse her hafta sonu şehir dışında olduğum bir ay olduğundan ve bir türlü dinlenemediğimden yazmak bu vakte kalsa da, geç olsun güç olmasın diyorum. 

Bitirdiklerim

Lafı fazla uzatmadan hemen yazıya geçeceğim. Her bitenler yazımda olduğu gibi, blog yazısı olan ürünlerin başına * işareti koyacağım, ürün adına tıklayarak yazıya gidip ayrıntılı olarak görüşlerimi okuyabilirsiniz

Bitirdiklerim

Bee Beauty Aseton: Zeynuş'umun önerisiyle aldığım ve çok memnun kaldığım bu asetonu denk geldikçe alacağım. Ojelerimi çok güzel çıkarıyor ve bunu yaparken tırnak yüzeyimi kurutup çöle döndürmüyor. 

Benri Süngerli Oje Çıkarıcı: Bu süngerli oje çıkarıcılar aslında çok pratik, tek sorunları tırnak etlerimi çok kurutmaları!.. Bunun da, ojelerimi temizleme performansını beğendim ama kullanmaya başladıktan 1,5 ay sonra performansı bayaca düştü. İçindeki süngeri çıkarıp ters çevirince bir süre daha idare ediyor aslında ama çok da inatlaşmayıp vedalaştım. Seyahatler için çok pratik oluyor. 

Farmasi Euro Fresh Whitening Diş Macunu: Fena değildi, dişleri beyazlatma etkisi de biraz var ve fiyatı da uygundu. Tekrar Farmasi'den alışveriş yaparsam alabilirim. 

Colgate Dare To Love Diş Macunu: Colgate'in sevgililer günü için çıkardığı ama yetiştiremediğinden geç satılmaya başlanan bu diş macununun içinde pembe kalpler var. Kalpler dişinizi fırçalarken erimiyor, ağzınızı çalkalarken akıp gidiyor. Spesifik bir özelliği olduğunu söyleyemem, sıradan bir diş macunu neticede ama kullanması çok eğlenceliydi. 

Le Petit Marseillais Akdeniz Balı Sıvı Sabun: Gördüğünüze şaşırdınız mı? Tabi ki, hayır! Evde son bir tane yedeğim kaldı, acilen stok yapmam gerek. 

Bitirdiklerim

Skinfood Honey Moisture Gel: Bilin bakalım, bu ürünü neden almış olabilirim?! Bal kokmuyordu, zaten varla yok arası bir kokusu var ama yaz için çok uygun bir vücut nemlendiricisi. Jel formunda, cilt tarafından çok hızlı emiliyor ve hem cildi serinletiyor hem de ortalama bir nem veriyordu. 

*The Body Shop Hemp Foot Protector Ayak Kremi: Bir ayak kremi ne kadar iyi olabilirse, o kadar iyi! Günlük kullanılabilecek bir ürün değil, yapısı çok katı ve yoğun ama sürekli kuruyan ve çatlayan topuklarınız varsa çaresi bu olabilir! Benim topuklarım hep çok kuru ve bembeyazdır, haftada bir gün bu kremi ayaklarıma bolca sürüp çorap giyiyorum ve en az bir saat bekliyorum. Pamuk gibi ve nemli topuklarım oluyor. Bittikçe alıyorum, çok uzun süre yetiyor. Yazısını başlığa tıklayarak okuyabilirsiniz. 

Loreal Mucizevi Yağ: İçeriği açısından benim için yüzüme sürmeyi tercih edeceğim bir ürün olmadı. Elimde Nuxe kuru yağ varken, yüzüm için bunu kullanmam ama şahane bir vücut nemlendiricisi oluyor. Zeynuşumun tavsiyesiyle vücut kremlerime karıştırarak ve ya tek başına kullandım. Özellikle alt bacaklarımdaki pullanmış bembeyaz görüntüye çok iyi geldi. Şu anda Nuxe'u hem yüzüm hem vücudum için kullanıyorum ama bitince bundan tekrar alacağım. 

Bitirdiklerim

HC Care Tria Saç Tarama Spreyi: Bu üründen aslında çok beklentim yoktu ama aşırı beğendim. Saçlarımın çok kolay taranmasını sağladı ve sonrasında yumuşacık yaptı ve elektriklendirmedi. Sırf bunun için HC'den online sipariş vermem ama, başka bir şey almak istersem yanına kesinlikle eklerim. Bana bir Lila Kutu'dan çıkmıştı. 

*Yves Rocher El Peelingi: Bu ikinci tüpüm sanırım, ilk tüpü kullanıp memnun kalınca ikincisini de almıştım ama el peelinglerinin gereksiz olduklarını düşünmeye başladım. Duşta, vücut peelingi yaparken aynı ürünü ellerime de kullanıyorum hep, bana yetiyor. Kötü bir ürün asla değil ama elzem de değil. Tekrar almayacağım. 

Yves Rocher Hindistan Cevizli Duş Yağı: Her bitenler yazımın demirbaşı, eşim kullanıyor. Evde sürekli stoklu ürünlerden...

Himalaya Kepeğe Karşı Şampuan: Bu şampuanı bir indirimde 8 TL gibi bir fiyata almıştım. Sls, sles, ales içermiyor ama çok fazla silikonlu. Hem cildimde hem saçlarımda silikondan uzak durmaya çalışıyorum ve kullanırken kendimi bu bakımdan hiç rahat hissetmedim. İçeriği dolayısıyla saç kremine ihtiyaç bırakmayacak derecede saç tellerini yumuşatıyor ama aynı  zamanda ağırlaştırıyor da. Kepeğe karşı etkisini ise, bilemiyorum; kullanırken kepek problemim yoktu. 

Bitirdiklerim

*Cosmed Atopia Temizleme Kremi: Cosmed temizleyicilerden denediğim her çeşidi beğendim. Bu ürün de, hem yüz hem vücutta kullanılabiliyor ve çocuklar için de uygun. Çok memnun kaldım ve çok uzun süre kullandım. Şişenin dibinde en az 50 ml ürün kalıyor yalnız, onları çıkarana kadar perişan olduğum yukarıdaki görüntüden anlaşılıyordur. 

*Cosmed Sun Essentials Güneş Koruyucu: Cosmed'in temizleme ürünlerini ne kadar seviyorsam, cilt bakım ürünlerini de o derece sevemiyorum. Bu güneş koruyucuyu zar zor bitirdim, güneş altında benim çok alerjik ve beyaz cildimi korumaya yetmiyor. Yüz için de formülü çok yoğun ve kalın malesef... Yağlı ciltler için olanı bir nebze daha iyiydi. 

Korres Eye Mask: Salatalıklı bu göz maskesi, göz altı şişlikleri için formüle edilmiş. Ben zamanında neden aldım, inanın bilmiyorum. Benim göz altı şişliğim yok ki! Dolayısıyla bana hiç bir şey ifade etmedi. Göz çevresini hafifçe nemlendiren, şeffaf, jel formüle sahip bir göz maskesiydi. Tekrar satın almayacağım. 

Clinique Dramatically Different Hydrating Jelly: Bu seyahat boyu çok severek kullandım. Cildi çevresel hasardan korumayı hedefleyen, özellikle şehir hayatı için formüle edilmiş bu ürün, tam yazlık! Jel formunda ve cildi çok iyi nemlendirirken ağırlık da yapmıyor. Üstelik çok iyi bir makyaj bazı oluyor, içeriği de DDML+ ye göre çok iyi. Bendeki seyahat boyuydu. 

Bitirdiklerim

*Bee Beauty Gece Kremi: Etiketini yırtınca geriye tertemiz bir cam kavonoz bırakan bu gece kremini yakın zamanda yazmıştım. Benim için gayet güzel bir gündüz kremi oldu. Genç cilde sahip olanlar için çok iyi bir seçenek olduğunu düşünüyorum. 

Moshos Garden Amber&Rose Kil Maskesi: Bu elimdeki son kavonozdu, şimdi iki tane de tester var. Onlar da bana bir ay yeter, diye düşünüyorum. Kuru ve hassas cildime zarar vermeyecek ama gözeneklerimi de iyi temizleyecek bir kil maskesi bulmam gerek. Marka ülkemizden çekildi ve geri gelse de, kendilerine o kadar kızgınım ki bir daha almayacağım. 

Frei Öl Nemlendirici: Başak'cığımın denemem için gönderdiği bu seyahat boy miktarındaki kremi, gündüz ve gece rutinimde kullandım ve çok beğendim. Yapısı incecik olmasına rağmen cildimi şahane nemlendirdi. Tam boyunu alabilirim. 

Bitirdiklerim

*Isana Hydra Booster Ampuller ve Maskeler: Bu ürünlerle ilgili çok ayrıntılı iki yazı yazmıştım. Buradan ve buradan okuyabilirsiniz. Yazıyı uzatmamak adına burada çok bahsetmeyeceğim ama tüm yüz için olan kağıt maske hariç hepsi tekrar tekrar alacağım ve şu anda da kullandığım ürünler. 

Bitirdiklerim

Missha Oil-Soak Moisturizing Kağıt Maske: Cildi yoğun şekilde nemlendirmeyi vaadeden bu kağıt maske, su bazlı bir ürün ve kağıdının yapısı oldukça ince... Ben yüzümde 20 dk beklettim ve etkisini oldukça beğendim. Cildi gerçekten nemlendirip ışıldatıyor, etkisi ertesi gün de devam ediyor. Gliserin ve içeriğinin ortalarından itibaren hyaluronik asit, shea yağı, lesitin içeriyor. Parfümlü ve silikon da içeren bu maske paraben, bht, mineral yağ ve etil alkol içermiyor. 

Skinfood Propolis&Bee Venom Kağıt Maske: Bal kokuyordur hevesiyle aldığım bir maske daha! Bal kokmuyordu ama etkisini hiç fena bulmadım. Su bazlı bu maskenin içeriğini altıncı sırasında propolis ekstresi var. İçeriğindeki alkolün çeşidi hakkında bir bilgi yazmıyor ve parfümlü bir ürün. Yüzümde 20 dk beklettim, cildimi nemlendirdi ve kil maskesi sonrasındaki gerginliği yatıştırdı ama çok pahalı olduğunu düşünüyorum. Çok daha iyi içerikli ve uygun fiyatlı kağıt maskeler var. 

Missha Cream-Soak Hydrating Kağıt Maske: Cildi yoğun şekilde nemlendirip, cilt bariyerini kuvvetlendirmeyi hedefleyen bu maskenin yapısı, oil olana kıyasla çok daha yoğun ve kremsiydi. Cildimin aşırı tahriş olduğu ve kızardığı bir günde kullanmış ve yine 20 dk yüzümde bekletmiştim. Pakette kalan ürünü de her maskede yaptığım gibi, boynuma yedirdim. Su bazlı bu maske, gliserin, silikon, mineral yağ ve alkol içeriyor. Bu içerikleri hyaluronik asit, arginine, panthenol gibi içerikler takip ediyor. Paraben ve bht içermiyor ve parfümlü. Benim çok kurumuş cildimi anlık olarak güzel yatıştırdı ama zaten mineral yağ ve bolca silikonla cildi kaplarsanız sunni olarak cildinizi nemlenmiş ve sakinleşmiş gibi hissedersiniz. Cildinizden temizleyene kadar, alta hiç bir şey geçirmeyeceğini bildiğiniz sürece bu tarz maskeler belki arada kullanılabilir; gerçekten inanılmaz konforlu hissettiriyorlar ve yüzüm fazlaca acırken kendimi mineral yağın kollarına gönüllü olarak bırakmıştım. Yine de, benim bu içerikle tercih edeceğim ve sürekli alacağım bir maske değil. 

Bitirdiklerim

La Ligne Care Milch&Honig Sıvı Sabun: Ballı süt kokan güzel bir sabun, yapısı kremsi ve ellerimi de çok kurutmuyor. Genel olarak mutfakta kullanıyorum. 

Balea Q10 Göz Altı Pedleri: Senelerdir kullandığım ve fiyat-performans olarak çok sevdiğim maskeler... Balea keşke ülkemizde de satılsa, çok iyi içerikli ve uygun fiyatlı ürünleri var. 

Bitirdiklerim

Benim Haziran ayında bitirdiğim ürünler bunlardı. Hala ihtiyacım olmadıkça alışveriş yapmıyorum ve zamanında yedeklediğim cilt bakım ürünlerini kullanıyorum. Yedek dolabım git gide azalıyor ve bu beni bir yandan mutlu ederken bir yandan üzüyor, fiyatlar malum çünkü. Umarım, makyaj çekmecemde minimalleşmeyi başardığım gibi, cilt bakımı dolabımı da zamanla ferahlatmayı başarabilirim. 

Sevgilerimle... 

7 yorum:

  1. Sondan başlayayım, fiyatlar yüzünden cilt bakımı dolabımın minimalleşmesi hiç işime gelmiyor; o nedenle, indirimleri değerlendirip bozulmayacak şekilde -gerçekten kullanacağımı düşündüğüm- yeni ürün eklemekten kaçınmıyorum. Çünkü nasılsa kullanacağım ve ayda bir fiyat güncellemesi yiyen bir ülkede minimalleşmenin bütçeme zarar vereceğini düşündüğüm tek tüketim dalı diye düşünüyorum :)))
    Hemp ayak kremini sen bana tester yapıp yollamıştın, annem de bayılmıştı ve hala da kutuyu bitiremedi; çok çok memnun! Teşekkür ederim yeniden öneri için! Frei Öl'ü beğenmene de sevindim, indirim yapıyorlar arada, aklında olsun. Missha Oil Soak Mask çok ilgimi çekti, indirim yaparlarsa Ballı maskeyle birlikte onu da bir kaç tane alıp kenara atarım. Yenileri güle güle kullan Blana'cım, çok öperim!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak'cım benim yedek cilt bakım dolabım, oldukça bilinçsizce doldurulmuş durumdaydı. Saç tipime uygun olmayan şampuanlar, sürpriz kutulardan çıkan ürünler, benim indirimdeymiş diye akıl tutulmasına uğrayarak aldıklarım derken çığrından çıkmıştı. Yoksa, gerçekten kullanacağım ürünleri indirimde bulunca, tarihlerini de gözeterek alıyorum. Kurtulmaya çalıştıklarımsa, onlarla kazak yıka Blana diye beni durdurmaya çalıştıkların :)))
      Hemp ayak kremi gerçekten işe yarıyor, evdeki krem bitince hemen yenileyeceğim. Annenin de memnun kalmasına çok çok sevindim. Frei Öl'ü kışa gündüz kremi olarak almayı düşünüyorum, baya beğendim. Oil soak mask gerçekten iyiydi ama o serinin cream olanlarının içerikleri iyi değil, aklında olsun.
      Çok teşekkür ederim bebişim, öpüyorum kocaman <3

      Sil
  2. Özellikle Skinfood'un ballı nemlendiricisini merak ediyordum, ben de vücudum için alabilirim diye düşünüyorum. Ayrıca HC'nin kolay tarama maskesi de çok ilgimi çekti, HC çok güzel ürünleri olan bir markaymış gerçekten, şimdi ben de bir toniğini kullanıyorum. Çok güzel ve çok uygun fiyatlı, biraz geç keşfettiğim bir marka oldu.

    ve Moshos Garden'a o konuda ben de çok kızgınım!!

    Dolu dolu harika bir yazı olmuş, birçoğu henüz denemediğim ürünlerdi, aklımdaki bazı ürünler için dönüp bakarım yine bu yazıya.

    teşekkürler, sevgiler! ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Skinfood nemlendiriciyi çok beğenmedim aslında Kübra'cım, kötü değil ama o fiyata çok çok iyileri var, hatta daha uyguna daha iyilerini de bulursun. HC'nin bir çok ürününü zamanında deneme şansım olmuştu, çoğu blogda var. Güzel ürünleri var, markayı ben de seviyorum.
      Moshos'u hiç sorma ya, müşteri sadakati diye bir şey var yani, çok ayıp ettiler!
      Güzel yorumların için çok teşekkür ederim. Kocaman sevgiler <3

      Sil
  3. Fiyatlar konusunda kesinlikle çok haklısın. Her şey bir anda o kadar pahalılaştı ki.. Denemek için almak çok zahmetli geliyor artık. Ayrıca Le Petit Marseillais Akdeniz Balı Sıvı sabunu sayende deneyeceğim. Seni görünce aklıma direk o geliyor. Sende bal gibisin bal! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatlar insaniyet sınırını aşalı baya oldu Akela'm, sorma. Artık emin olmadıkça, sırf denemek için hiç bir ürün almıyorum.
      Ballı sabunu dene ya, aşırı güzel kokuyor :) Ve ayrıca sen balsın <3 <3 Özlemişim <3

      Sil
  4. Çok güzel ürünler bitirmişsin.Himalaya ben de kullandım bu tarz bitkisel şampuanlar gerçekten çok ağırlaştırıyor saçı.Yves Rocher de bittikçe aldığım markalardan.Eskiden her yeni çıkan şeyi alıp deneme gibi bir huyum vardı bir de firmalardan gelen hediyeler eklendikçe ev iyice dolup taştı bu sebeple uzun zamandır ben de olabildiğince az şey alıp elimdekileri bitirmeye çalışıyorum.Sevgiler

    YanıtlaSil